Sängyn pohjalla :( *turhispurhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulle sanottiin,että migreenilääkkeiden lisäksi sopiva annos on 1200mg ibuprofeiinia ja 1200 mg paracetamolia. Näin saadaan maksimaalinen annos. Ja migreenilääkkeet eivät ole kalliita. Patentit, kun raukesi, niin 6kpl:n omavastuuksi jää noin 6 euroa.

se on ettei meinaakkaan auttaa. Mun tää on nyt jo kuudes eri särkylääke mitä oon vuoden aikana syöny migreeniin ja heti ku tulee rahaa ni haen migreenilääkettä. Ku kolme pilleriä makso 35e niin nyt ei oo kyllä varaa hakea sellasia :(

No, mulla menee sellasia 18 kpl kuukaudessa.
Pakko olla varaa tai maata kiputipassa polilla.

Tiesithän että migreeni pahenee jos sitä ei hoida täsmälääkkeellä?

huh tunnin unet autto!!
Siitä ei oo mitään tietoa. Lääkäri viimeks sanokin (perjantaina) että jos ei ala helpottamaan ni kuvauksiin kattomaan ettei oo mitään vakavempaa. Mutta tätä on suvussa (ei silti kai perinnöllinen?) eli mun äidillä oli nuorena, mummilla ja mummulla ja siitä taakse päin muilla suvun naisilla. Eikä oo löytyny mitään vaikka on kaikilla tutkittu. No, mä seuraavaks sitten jonossa tutkimuksiin jos ei lopu.
Ja noita kohtauksia tulee kerran päivässä tyyliin reilu viikon jaksoilla. Sit voi olla viikon hiljasta ja taas. Ärsyttävää se on, mutta yleensä mä saan lääkittyä itteeni ennen ko kohtaus tulee päälle ni menee ohi, eikä tuu kunnolla kipeeks, onneksi.

Yhteistyössä