Pakko avautua pojan isästä taas, mä räjähdän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilya

Aktiivinen jäsen
26.03.2008
3 285
2
36
En kertakaikkiaan voi ymmärtää että kolmekymppinen mies ei älyä mitään. Ei kuulemma osaa lukea satua, ei muista koskaan pestä lapsen hampaita, pukea puhdasta ylle, ruokkia, kasvattaa (antaa lapsen katsoa ties mitä ohjelmia telkkarista samalla kun itse istuu koneella eikä edes kuule kun poika sanoo että pelottaa) ei osaa leikkiä tämän kanssa, nauraa vaan kun toinen tulee itkua vääntäen mun luo kun häntä pelottaa isin kummitusleikit! Ehdottelee 3-veelle x-box pelejä joissa suositus 7v vaikka pojalla muutenkin vilkkaan mielikuvituksen takia painajaisia. Ei osaa tehdä ruokaa, pestä pyykkiä siivota (olen opettanut 1000 kertaa mutta kuulemma unohtaa)

+ miljoona muuta asiaa. Istuu vaan x-boxin ääressä päivät pitkät silloin kun ei ole töissä.
Mä en kestä!!!|O|O|O|O

No voi onpa se nyt kamalaa. Toi "plus miljoona muuta asiaa" paljasti taas mistä tässä on oikeasti kysymys. Taas yksi palstaämmä haluaa tulla pätemään ja purkamaan henkisiä patoutumiaan foorumille jossa taatusti saa ymmärrystä ja tukea samanlaisilta tolloilta.

Jos elämä on noin kauheaa sen takia että mies ei mielestäsi ole yhtä hyvä lasten kanssa kuin sinä niin ota ero ja lähde vaikka Ghanaan AIDSin runtelemien heimosotureiden huoraksi banaanipalkalla. Koska jos oikeasti olet tuollainen niin parisuhteeseen olet yhtä turha kuin venäläinen perseensuristin.

[QUOTE="vieras";23068911]No voi onpa se nyt kamalaa. Toi "plus miljoona muuta asiaa" paljasti taas mistä tässä on oikeasti kysymys. Taas yksi palstaämmä haluaa tulla pätemään ja purkamaan henkisiä patoutumiaan foorumille jossa taatusti saa ymmärrystä ja tukea samanlaisilta tolloilta.

Jos elämä on noin kauheaa sen takia että mies ei mielestäsi ole yhtä hyvä lasten kanssa kuin sinä niin ota ero ja lähde vaikka Ghanaan AIDSin runtelemien heimosotureiden huoraksi banaanipalkalla. Koska jos oikeasti olet tuollainen niin parisuhteeseen olet yhtä turha kuin venäläinen perseensuristin.[/QUOTE]

Ai, sinä jaksat vieläkin keikkua täällä:D

[QUOTE="hupsista";23068916]Ai, sinä jaksat vieläkin keikkua täällä:D[/QUOTE]
Bat.gif

[QUOTE="vieras";23068911]No voi onpa se nyt kamalaa. Toi "plus miljoona muuta asiaa" paljasti taas mistä tässä on oikeasti kysymys. Taas yksi palstaämmä haluaa tulla pätemään ja purkamaan henkisiä patoutumiaan foorumille jossa taatusti saa ymmärrystä ja tukea samanlaisilta tolloilta.

Jos elämä on noin kauheaa sen takia että mies ei mielestäsi ole yhtä hyvä lasten kanssa kuin sinä niin ota ero ja lähde vaikka Ghanaan AIDSin runtelemien heimosotureiden huoraksi banaanipalkalla. Koska jos oikeasti olet tuollainen niin parisuhteeseen olet yhtä turha kuin venäläinen perseensuristin.[/QUOTE]

:laugh: No johan oli viesti taas :D Meinasin ensin että kommentoin mutta.. äh. En taida nähdä vaivaa. Näitä on kyllä hauska lukea, kielikuvasi ovat taidokkaita.

Isä kuitenkin käy töissä?
Eli jollain tasolla kokee itse jotta kantaa vastuuta?

Ymmärrän äidin turhautumisen, mutta koen silti että ratkaisu lie löydettävissä...

Tsemppiä.
:)
Kiitos viestistäsi :) Käy töissä kyllä ja kokee näin ollen kantavansa vastuuta. Taloudellisesti näin toki onkin ja olen siitä todella kiitollinen, ei hänen todellakaan tarvitsisi maksaa muuta kuin elarit mutta antaa rahaa enemmänkin niin kauan kuin minulla ei ole ketään vaan pysyn sinkkuna. Tässä välillä on ollut aikoja jolloin olen tapaillut joitain miehiä, ja silloin mies on jättänyt elaritkin maksamatta, uhkaillut ja seuraillut tm käyttäytynyt todella vaikeasti.
Huoh. Itse raskaana joten hormonitkin varmaan sekoittavat päätäni sen verran kun riehaannun näin paljon asioista jotka ennen raskautta eivät tuntuneet miltään.

kiinnostaakohan isiä edes yrittää enää mitään lapsen kanssa ainakaan sun aikana, kun kaikki on väärin tehty. sä tietty huudat ja haukut kuinka väärin on tehnyt etkä voi kertoa tai näyttää isille kuinka lapsen kanssa voisi toimia..
tietty jos isiä eioikeesti kiinnosta lapsen kasvatus ja lasta oikeasti pelottaa isin jutut niin sitten kannattas jo miettiä jotain muuta lapsen parhaaksi.

Kiitos viestistäsi :) Käy töissä kyllä ja kokee näin ollen kantavansa vastuuta. Taloudellisesti näin toki onkin ja olen siitä todella kiitollinen, ei hänen todellakaan tarvitsisi maksaa muuta kuin elarit mutta antaa rahaa enemmänkin niin kauan kuin minulla ei ole ketään vaan pysyn sinkkuna. Tässä välillä on ollut aikoja jolloin olen tapaillut joitain miehiä, ja silloin mies on jättänyt elaritkin maksamatta, uhkaillut ja seuraillut tm käyttäytynyt todella vaikeasti.
Huoh. Itse raskaana joten hormonitkin varmaan sekoittavat päätäni sen verran kun riehaannun näin paljon asioista jotka ennen raskautta eivät tuntuneet miltään.

Mies siis maksaa sulle siitä että pysyt sinkkuna:O

Ymmärsin ensimmäisestä viestistä, että asutte yhdessä, mutta ilmeisesti näin ei ole? Mäkin mietin pojan oloja isänsä luona, mutta ehkä se on niin, ettemme me äidit pysty niihin vaikuttamaan niin paljon kuin haluaisimme. Pitää vain tukea lasta siinä, mitä hän haluaa.

Siis oletteko erossa vai yhdessä vai mitä? Yhdessä ketjussa valitit sitä, ettei mies hoida lasta aamulla valmiiksi (eli yötä teillä) ja sitten puhut, että mies maksaa elareita, enemmän jos olet sinkku ja jos sinulla on jotakin viritystä, niin sitten on vaikeaa, uhkailua ja muuta. Oletko siis muutamalla satasella kuukaudessa jatkuvasti käytössä oleva maksullinen nainen, joka haluaisi, että mies lisämaksuksi siivoaisi, laittaisi ruokaa ja pesisi pyykkejä? Vai käykö se sinun luonasi vielä syämässäkin ja pesettämässä pyykkinsä? Karmea tilanne ja sekavaa myös lapselle. Kohtelet itseäsi aika epäarvostavasti.