LÄSKIN SULATTAJAT vko 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No voi hitto, usko että harmittaa... EIttei sulla oo menkat tms joka turvottaa? Ei muutoin tollaset painon heittelyt oikeasti painonnoususta johdu. Kokeile jotain paasto tyyppistä nesteenpoistojuttua tms... SUllahan on tosi hyvin tippunu paino :O mun pitäis 30-35 kiloa saaha pois, ihanne paino ois 79 :D

Joo, en tiiä... Siis (ÄLLÖVAROITUS!!!!) tuon aineenvaihdunnan jumin oon ite havainnut ihan käytännössä, kun kakka ei vaan tuuuuu! Ja sit kun tulee, niin tuntuu, että verisuoni katkeaa jostain (luultavasti päästä, mutta voi olla, että muualtakin) kun pitää pusertaa. Ajattelin, josko helpotusta sais nyt kun satsaa tuohon juomapuoleen.

Ja kyllä, hyvin on pudonnut alkutilanteeseen nähden. Tää viimenen kymppi on vaan niin paljon vaikeampi pudottaa, kun se eka :kieh:

Jotain paastojuttua oon kyl miettinyt, en sit tiiä, miten töissä jaksas, kun mulla on kuitenkin aika fyysinen työ... Mutta kun 3 viikon päästä (JEEEEE!) jään talvilomalle, niin voisin jotain paastoa kokeillakin... Täytyypä perehtyä asiaan, niin saa sitten lisää koottoja selityksiä :D

Ja niitä voi muutkin mulle kertoa, niin kootaan kaikki yksiin kansiin :)

Juu nesteitä kehiin vaan ja kuituja niin pitäis kakan tulla. Ja onhan niitä ihan käsikauppa "lääkkeitäkin"... Yks mikä mulla toimii niin pellavansiemenet. Puolisen desiä laitetaan lasilliseen vettä, annant olla puolisen tuntia ja juot koko mössön (aika limasita...) saa mahan toimimaan.

Perhana!Mun hieno viesti hävisi johonkin bittiavaruuteen.

Mörko piristi aamuani yksipuhelulla. Kiitos siitä. Ikävää kyllä toi painon nousu. En kyllä usko että se siitä mässäilystä johtuu. Syy on jossain muualla.

Miten te käytte vaa'alla? Uskotteko ensimmäisen tuloksen vai kenties kuudennen?

Oma vaakani näyttää aina n.1kg enemmän kuin edellinen paino on ollut ja siksi sitä en suostu uskomaan. Seuraavilla punnituksilla paino laskee ja uskon lopulta sen 3 painon. Tänään vaaka näytti 85,8kg eli -200g

Oliko se niin,että paino ei saisi pudota viikossa kuin 500g? jos se menee tuon yli,niin sitten olisi jo epäterveellistä? Siinä haetaan varmaan sitä,että läskin tilalta lähtee lihakset. Mitä mieltä olette?

Hyviä tuloksia kaikile pudottajille!
Me lähdetään tästä hoitoon ja kouluun.

Mahtavaa PinkLily!! Paljon onnea saavutuksestasi. Oot tehnyt varmaan hirveästi hommia sen eteen.
Mä painon 74 kg,kun pääsin synnäriltä ja harmittaa,että päästin itteni tähän kuntoon äitiysloman aikana. Toivottavasti pääsen joskus vielä tohon painoon.

Mahtavaa PinkLily!! Paljon onnea saavutuksestasi. Oot tehnyt varmaan hirveästi hommia sen eteen.
Mä painon 74 kg,kun pääsin synnäriltä ja harmittaa,että päästin itteni tähän kuntoon äitiysloman aikana. Toivottavasti pääsen joskus vielä tohon painoon.

:ashamed:
Enpä juurikaan :ashamed: Jätin viljat pois ja oon vhh:lla niin tuntuu tippuvan... Lenkkiä teen että kai se on parannus entiseen :D

:ashamed:
Enpä juurikaan :ashamed: Jätin viljat pois ja oon vhh:lla niin tuntuu tippuvan... Lenkkiä teen että kai se on parannus entiseen :D

Okei. Voisinpa itekin jättää viljat pois. Oon totaalisesti rakastunut yhteen porkkanaleipään ja sitä tulee syötyä parikin leipää viikossa. Lisäksi on vähän vaikea luovua riisistä,perunasta ja makaronista. Tiedän,että kasviksia pitäisi ottaa noiden tilalle,mutta mä teen jo joka aterialle salaatin ja uunijuureksia. Eikä toi likka varmaan saisi mahaansa täyteen ilman perunaa tai makaronia.

Yhteistyössä