Terve!! Mitä ootta tänään saanu aikaseks??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oma aamupala, koira ulos, lapset hereille, uhmaikäisen aamutoimitaistelut, lasten aamupalat, illan kokoukseen valmistautumista, remonttimiehille ruokaa, oman porukan sapuskat ja yleistä säätöä joka välissä paskavaippojen ja imetyksen yms kera. Perussettiä siis. :)

Hmm.. No tätä "hampaidenpesukategoriaa" eli tehnyt ruuan, pessyt kakkapyllyjä, meikannut.... Kaikkea laahustavan normia vaan. Ainiin, ja kuvannut itseäni palstalle... :xmas: Lapset vaan katto että mitä ihmettä mä duunaan ku sihtasin itselaukaisijalla kuvia :laugh:

Täällä on nyt vasta kerta tultu pois sängystä.. miljoonaa kertaa odottaen :rolleyes:
Esikoista totuttaessa normi sänkyyn jouduin hänet viemään 156krt takasin :D Ja kyllä, mä laskin :laugh: Oli pakko kun neuvolassa täti sanoi että laskeppas piruuttas ja mähän laskin... Voi mitä tästä tuleekaan... :D

Tehnyt aamupalat 2 isommalle lapselle ja syöttänyt pienimmän. Syönyt itse pari kanavoileipää. Laittanut uuniin tulet. Pelannut nintendo Wiitä esikoisen kanssa. Sekä Ubongo lautapeliä. Perunut keskimmäisen lääkärin. Kohta luuttuan lattiat ja teen kanapastaa. Sitten iltapäivällä apteekkiin.

Viime ja toissaviikon puunasin ja järjestin niin perusteellisesti meidän siivotonta kämppää lapsen viimeviikonloppusia synttäreitä varten (ja vähän tulevaa pikkukakkostakin varten), että tän viikon oon antanut itseni ottaa todella rauhallisesti. Laskettu aika on perjantaina, tosin mies esitti toiveen että synnyttäisin vasta lauantaista lähtien kun sillä on menoa just perjantaina =) Ei kyllä yhtään jaksais lähteä synnyttämään... Kun ei saa kunnolla enää nukuttua kun maha painaa ja pissittää koko ajan...

Mutta nyt kun vihdoin oon tän läävän saanut siistiksi niin yritän pitää sitä edes siedettävännäköisenä...
Tänään oon siis pyyhkinyt vähän pölyjä ja imuroinut. Miehen treenivaatteet lakkas juuri pyörimästä koneessa ja ne pitäis vielä jaksaa heittää narulle. Netistä yritin tutkailla uutta vessanpönttöä ja asennusta kustannuksineen sille, mutta jälleen kerran en jaksanut kirjoittaa tarjouspyyntöä mihinkään, saa nähdä joko ens vuosituhannella meillä on uus pönttö...

Lapsen olen saanut ruokittua tänään kahteen kertaan ja kohta on päivän kohokohta, yhteiset päiväunet :D
Ruoan teen sen jälkeen, jotain helppoa ja nopeeta... Sit mies tuleekin töistä eikä täällä voi tehdä enää mitään :) Tuntuu että se on aina tiellä...

Yhteistyössä