Pieniä ilonaiheita

Tänään kuvatuja pieniä ilonaiheita mummelin Tönöstä:

Vävyn nikkaroima kenkähylly pikkueteisen kaaosta kaventamaan:

Uusi lattia pikkuveskiin. Tuossa oli ennen kamalan ruma sininen muovimatto, mutta sitten rautakaupasta osui silmään kolmen euron jämälaatikko laminaattia. Paljon parempi noin:

Ja vikana itse itselle ostettu lääkelaatikko. Joudun toistaiseksi syömään vallan valtavia määriä lisävitamiineja ja muita mömmöjä. Niiden napsiminen on vähemmän depressoivaa kun edes säilyttää purkit&purnukat kauniisti.

Palasimme miehen kanssa tänään elokuvista tyhjään, pimeään kotiin.
Juuri sellaisessa hetkessä näistä on mielestäni kaikkein eniten iloa:

Sain nämä viime jouluksi joulupukilta (kuolattuani niitä sitä ennen monen vuoden ajan.)

hm
Tule meilekin sisustamaan.

miten saat noin nättiä.Meillä on sairaan pieni olkkari. Miten siitä saa nätin? vihaan myös meidä vessaa. se on valkoiseksi maalattu pieni perusvessa.

Tule meilekin sisustamaan.

miten saat noin nättiä.Meillä on sairaan pieni olkkari. Miten siitä saa nätin? vihaan myös meidä vessaa. se on valkoiseksi maalattu pieni perusvessa.
Olkkari on meilläkin tällä hetkellä ongelmakohta.
Paljon mitä tahtoisi muuttaa, mutta perheen nikkaroijat muutenkin ylityöllistettyjä ja se lottovoittokin antaa odottaa itseään...
eli hitaasti etenee.
:)

Tuolla pari viikkoa sitten otettuja kuvia makuuhuoneesta, johon olen tällä hetkellä/toistaiseksi aika tyytyväinen:

Siivousta, siivousta ja sitten vielä siivousta

Minä selasin tätä ketjua ja yritin psyykata itseäni toimeen:
Olkkarinnurkassa odottaisi yksi kasa koottavaa Ikearoinaa, apukeittiössä toinen.

MIKSI se on niin tympeää hommaa?
Eikö pikemminkin pitäisi piristä innosta, kun pääsee toteuttamaan joitain suunnitelmiaan?

"Minna"
Minä selasin tätä ketjua ja yritin psyykata itseäni toimeen:
Olkkarinnurkassa odottaisi yksi kasa koottavaa Ikearoinaa, apukeittiössä toinen.

MIKSI se on niin tympeää hommaa?
Eikö pikemminkin pitäisi piristä innosta, kun pääsee toteuttamaan joitain suunnitelmiaan?
Huonekalujen kasaaminen on ihanaa puuhaa! Ihan sen vuoksi voisin jopa ostaa välillä koottavia huonekaluja, antiikkisten sijaan :D

[QUOTE="Minna";23306399]Huonekalujen kasaaminen on ihanaa puuhaa! Ihan sen vuoksi voisin jopa ostaa välillä koottavia huonekaluja, antiikkisten sijaan :D[/QUOTE]

Jännä miten erilaisia voi ihmiset tuossakin asiassa olla.
Minä inhoan kasaamista + ärsyttää sekin, että pitää miettiä kaikenmaaiman proppu/tuki/yms -systeemejä, että saa seinille kiinnitettävät paikoillaan.
Ehdinkin jo tässä alkaa miettimään että kenen kanssa teen työnvaihtoa: Tarviskohan poika pakkaseensa tuoretta leipää? Mitenköhän yhden tyttären kouluesseiden muotoilut wordissa: Joko teki ne ja jos ei niin ruuvaisikohan meillä sen aikaa kun minä wordittaisin... tai.. tai... tai...

[QUOTE="Nenna";23306527]kysyä että on sinulla kuollut lapsia vai miksi ymmärsin profiilistasi niin? ei tarvitse vastata jollet halua...[/QUOTE]

Saa kysyä.
Ja on.
Yksi pojistani kuoli aivan pikkuisena ja yksi lapsenlapsistani kuoli vajaan puolentoista vuoden ikäisenä. Heidät (syntymävuotensa) mainitaan profiilissa suluissa.

Se olikin yllättävän vaikea löytää kuvaa siitä vanhasta makkarin katosta.
Delegoin homman adoptiotädille, joka on varsinainen velho arkistojen kanssa ja nyt kun Lady G:kään ei mailinsa mukaan löydä netistä, niin pakko uskoa, ettei netissä niitä ole.
Jatkamme myöhemmin arkistojen kaivelua paperiversioista.
Pakko niitä jossain on olla... lehmät kuitenkin lentelivät sienilllä ja katoissa tässä Tönössä yli viidentoista vuoden ajan.

Tässä vähän osviittaa. Nämä pienet minilehmät teki tyttäreni köökin seinälle aikoinaan ja sabluuna on melkeinsama kuin niissä isommissa oli:

Paljon paljon ihania kuvia :)

Tällä hetkellä mun oma "pieni" materialistinen ilo on tämä Waist training long line underbust corset in black taffeta (WT-007) :D Vaikka oonkin ostolakossa niin oon silti salaa laittanut aina pikkasen säästöön tuota varten ja nyt huomasinkin et postikulut enää puuttuu :D Vielä en ole raaskinnut tilata, mutta kyllä mä sen varmaan joku päivä tilaan :D
Ihana!

Sinähän voisit aloittaa jonkinlaisen ostosketjun vaateostoksista? Niin itselle kuin perheellekin hankituista jutuista? Mukaan niin uutta kuin kierrätettyäkin? Minä olen miettinyt sitä, mutta kun olen niin totaalisen kurja shoppailija + en tajua mitään vaatemerkeistä sun muusta niin en osaisi tehdä oikeanlaista "juontoa"...

Ihana!

Sinähän voisit aloittaa jonkinlaisen ostosketjun vaateostoksista? Niin itselle kuin perheellekin hankituista jutuista? Mukaan niin uutta kuin kierrätettyäkin? Minä olen miettinyt sitä, mutta kun olen niin totaalisen kurja shoppailija + en tajua mitään vaatemerkeistä sun muusta niin en osaisi tehdä oikeanlaista "juontoa"...
No muuten se olisikin kivaa, mutta kun mä ostan niin mahdottoman harvoin vaatteita... Lapsille nyt enemmän, mutta ei heillekään ole hirveästi tarvetta ostaa koska esikoisella on tosi paljon poikien vaatteita -vaikka onkin tyttö- jotka alkaa pikkuhiljaa olla sopivia kuopukselle ja isovanhemmat ostavat ihan hirveitä määriä vaatteita molemmille :O
Nyt kyllä meinasin et ostaisin kunnolla vaatetta koko perheelle kun kelalta tulee korvauksia takautuvasti :LOL: Mutta silloinkin suuntaan varmaan kirppikselle :) Uutena en itselleni löydä oikein mitään sopivaan hintaan :D

Yhteistyössä