HuOmenta

IhanaValo
Huomenta!
Huomenna alkais miulla kurssi, eikä vieläkään tiedetä saako kuopus hoitopaikkaa, ja jos, niin mistä :|
On haettu samaan missä esikoinen on, mut sinne on kuulemma tulossa muitakin uusia.
Ois kyl paska homma jos kävellen ku joudun aina viemään/hakemaan, jos kahesta eri paikasta pitäs lapsukaisia ettiä :(
Kuopus kun on vielä semmonen arka, ja äitin tyttö niin helpottais jos sais isosiskon kans jäädä samaan paikkaan.
Mut jospa ne nyt aamusta sanois, kuhan mies vie esikoisen hoitoon.

huomenta :) On pikkusia vaikeuksia kirjootella kun eräs uusi tulokas istuu näppiksellä ja tähystää lintuja pihalla :D Olo alkaa olemaan ihan hyvä :) Vähän on kävely hankalaa ja tällä naamalla en ulos pistä nokkaani hetkeksikään :D

[QUOTE="vieras";23030718]ONNEA PALJON PIKKUISESTA! minkäs ikäne tähystelijä siellä on?[/QUOTE]

No hän on vanhempi rouva jo mutta pieni hassu silti meille :) Hän on pentujen äiti joka tuli viettämään eläkepäiviä meille ja sitten meillä on hänen tyttö myös :) puolen vuotta :) :heart:

"vieras"
No hän on vanhempi rouva jo mutta pieni hassu silti meille :) Hän on pentujen äiti joka tuli viettämään eläkepäiviä meille ja sitten meillä on hänen tyttö myös :) puolen vuotta :) :heart:
ai karvanen "pikkuinen":) Ihana kun saa viettää eläkepäiviään siellä missä oma lapsikin on.Ja kaikki karvakorvathan ovat pikkuisia vaikka olisivatkin jo rouva-iässä.

[QUOTE="vieras";23030745]Tuleeko äiti ja tyttö toimeen keskenään? Oon kuullut, ettei kisuäidit hirveästi välitä lapsistaan.[/QUOTE]

No tulevat ihan ok. Välillä pikkuinen koittaa mennä äitiään moikkaamaan mutta ymmärtää kyllä, ettei kannata. Välillä nuuskivat toisiaan mutta ei mitään väkivaltaa ole :) Eli ajan kanssa ihan hyvin varmasti. Olivat he tulleet siellä vanhassakin paikkaa toimeen hyvin :) Ja tilaa täällä on että pääsee pois jos naama ärsyttää :D

[QUOTE="vieras";23030763]ai karvanen "pikkuinen":) Ihana kun saa viettää eläkepäiviään siellä missä oma lapsikin on.Ja kaikki karvakorvathan ovat pikkuisia vaikka olisivatkin jo rouva-iässä.[/QUOTE]

Juu :) :heart: He ovat kyllä niiiin ihania ja mielellään minä tuon pikkurouvan otin tänne mukavia kissanpäiviä viettämään :) Ja tuntuu rouvakin tykkäävän :D Eilen illallaki hän päätti hakea hellyyttä ja läheisyyttä tulemalla tuohon rinnuksille makaamaan kun katteltiin telkkua :D ja kun kokoa hällä kuitenkin on niin hieman peittyi näköetäisyys tuohon töllöön :LOL:

Ego
Juu :) :heart: He ovat kyllä niiiin ihania ja mielellään minä tuon pikkurouvan otin tänne mukavia kissanpäiviä viettämään :) Ja tuntuu rouvakin tykkäävän :D Eilen illallaki hän päätti hakea hellyyttä ja läheisyyttä tulemalla tuohon rinnuksille makaamaan kun katteltiin telkkua :D ja kun kokoa hällä kuitenkin on niin hieman peittyi näköetäisyys tuohon töllöön :LOL:
:D . Mukavia kun makailevat rinnuksilla...lämmittää mukavasti ja hyvin kestävät siinä vaikka saakin itse karmeita yskänkohtauksia...:D . Telkun katselusta juuh ei aina tuu kyl mitään :heart:

Yhteistyössä