Huament,, tykkään aamuistaHyvää huamenta aina niin kivan pirteä marabou
Kotiin, eli suomeen? Ja tuomisina perhe? joutui vähän yrittämään tulkkausta kun olit niin salaperäinenHuomenta, enää kaksi kuukautta ja mie palaan kotiin. 9v siinä menikin ja nyt on maailman parhaat tuomiset mukana. =)
minen halua etelä-suomeen vaikka maksettaisiin. ihan hyvä päätös lähteä takaisin lappiinKotiin eli Lappiin. Olen 9v asunut täällä eteläsuomessa, yksin aikoinani tänne tulin ja aivan oikein tuomiseni on mies ja kaks tyttöö. Ollaan kaikki innoissaan.. =)
Ymmärrän ja tää paluu on ollut mielessä pitkään. Mutta minun kohdalla tää "päähäpisto" kannatti ja onneksi nyt pääsen palaamaan.minen halua etelä-suomeen vaikka maksettaisiin. ihan hyvä päätös lähteä takaisin lappiin
ONNEA PALJON PIKKUISESTA! minkäs ikäne tähystelijä siellä on?huomenta On pikkusia vaikeuksia kirjootella kun eräs uusi tulokas istuu näppiksellä ja tähystää lintuja pihalla Olo alkaa olemaan ihan hyvä Vähän on kävely hankalaa ja tällä naamalla en ulos pistä nokkaani hetkeksikään
ai karvanen "pikkuinen" Ihana kun saa viettää eläkepäiviään siellä missä oma lapsikin on.Ja kaikki karvakorvathan ovat pikkuisia vaikka olisivatkin jo rouva-iässä.No hän on vanhempi rouva jo mutta pieni hassu silti meille Hän on pentujen äiti joka tuli viettämään eläkepäiviä meille ja sitten meillä on hänen tyttö myös puolen vuotta :heart:
Tai sit Lily on sen oma tyynyLilyn oma tyyny
. Mukavia kun makailevat rinnuksilla...lämmittää mukavasti ja hyvin kestävät siinä vaikka saakin itse karmeita yskänkohtauksia... . Telkun katselusta juuh ei aina tuu kyl mitään :heart:Juu :heart: He ovat kyllä niiiin ihania ja mielellään minä tuon pikkurouvan otin tänne mukavia kissanpäiviä viettämään Ja tuntuu rouvakin tykkäävän Eilen illallaki hän päätti hakea hellyyttä ja läheisyyttä tulemalla tuohon rinnuksille makaamaan kun katteltiin telkkua ja kun kokoa hällä kuitenkin on niin hieman peittyi näköetäisyys tuohon töllöön