onko miehellä 40 kriisi vai mikä vaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suruisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suruisa

Vieras
Haluaisin tietää onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta kuin minulla ja jos on, niin miten kävi.

Marraskuun jälkeen seksiä ollut meillä 3 kertaa. Miehellä ei seiso. Mikään ei auta, ei vaikka kiihottelisin kuinka. Itse sanoo puhuneensa asiasta lääkärin kanssa. Hoitona voisi kuulemma olla joitain kalliita piikkihoitoja, mutta niitä mies ei halua.

Jotenkin vielä hyväksyisin seksittömyyden jos mies haluaisi kiihotella ja kosketella minua. Kun ehdotin tätä niin, mies otti inhon ilmeen kasvoilleen ja suunnilleen sanoi, että hyi olkoon. Osaan ja harrastankin kyllä itsetyydytystä, mutta ei se ole ollenkaan sama kuin toisen kosketus.

Uutena asiana kuvioihin on nyt tullut miehen joka viikonloppuiset menot. Tammikuun aikana ei yhtään kokonaista viikonloppua ole ollut kotona perheen kanssa. Jos ei ole oikeasti pakollisia menoja niin sitten lähtee laulamaan karaokea tai tanssimaan. Ja tiedän, että auto on silloin täynnä kavereita (osa naisia). Kerran ehdotin, että jos yritetään saada lapselle hoitaja ja lähtisin mukaan. Silloin kuulin, että auto on täynnä, en mahdu mukaan. Jälkeenpäin sitten selitteli, että oli muka laskenutkin väärin kun sanoin, että minun laskutaidoillani olisin kyllä mahtunut.

Olen sanonut ääneen ja kysynyt pettääkö minua, onko jossain joku toinen nainen. Kuitenkin kiistää kaiken. En vaan tiedä kauanko jaksan tätä. En haluaisi erotakaan kun on yhteistä velkaa ja lapsikin. Asetanko mielessäni määräajan jossa katson alkaako vaimon seura kiinnostamaan yhtään vai mitä teen. Iltaisin usein itken vuoteessa hiljaa itseni uneen

Nuo miehen lisääntyneet menot puhuvat karua kieltä. Hänellä on selvästi vipinää jossakin muualla. Kyllä nainen huomaa miehen muuttuneesta käytöksestä, ettei kaikki ole kunnossa. Sinulla tilanne on jopa päivänselvä.

En suostuisi itkemään hiljaa, vaan vaatisin miehen tilille heti. Tarkistapa hänen puhelimensa, jos saisit sieltä todisteita pettämiselle.

Kait sun kannattaa jonkun aikaa vielä olla kärsivällinen. Vaikka näyttää aika selvältä, että olet tällä hetkellä kakkonen tai kolmonen tai jollain muulla varasijalla tuon kriiseilijän elämässä.

Nuo miehen lisääntyneet menot puhuvat karua kieltä. Hänellä on selvästi vipinää jossakin muualla. Kyllä nainen huomaa miehen muuttuneesta käytöksestä, ettei kaikki ole kunnossa. Sinulla tilanne on jopa päivänselvä.

En suostuisi itkemään hiljaa, vaan vaatisin miehen tilille heti. Tarkistapa hänen puhelimensa, jos saisit sieltä todisteita pettämiselle.

Elät 90-luvulla! Kukaan ääliödorka pettäjä ei ole niin dorka että käyttäisi puhelinta pettämiseen liittyvään viestintään. :O

Kaikki mahdolliset viestit on helppo poistaa. Miehellä niin paljon tuttuja keitä en tunne joten nimistä en osaa mennä sanomaan mitään. Puhelintaan pitää aina mukanaan, siihen minulla ei vaan taida olla mahdollisuutta päästä käsiksi.

Kaikki mahdolliset viestit on helppo poistaa. Miehellä niin paljon tuttuja keitä en tunne joten nimistä en osaa mennä sanomaan mitään. Puhelintaan pitää aina mukanaan, siihen minulla ei vaan taida olla mahdollisuutta päästä käsiksi.

No tottakai pääset, odota että nukahtaa,otat luurin ja sulkeudut vessaan lukemaan viestit.
Jos mies lähtee viikonloppuisin tanssimaan ja karaokea laulamaan ja sinä olet lasten kanssa kotona kun et mahdu kyytiin niin eikö ole aika selvää että teidän liittonne on ohitse?

[QUOTE="huoh";23030408]Elät 90-luvulla! Kukaan ääliödorka pettäjä ei ole niin dorka että käyttäisi puhelinta pettämiseen liittyvään viestintään. :O[/QUOTE]

Ainakin kaikki, jotka mä tiedän, on käyttäneet nimenomaan kännykkäänsä viestittelyssä, ja se puhelimen muuttunut käyttö (kiinni öisin ja mukaan suunnilleen joka vessakäynnillekin) on ollut hyvä oire. Oma kumppanini käytti viesteissään kieltä, jota mä en ymmärrä, etten tietäisi mistä puhuvat vaikka jonkun viestin näkisinkin. (suomalainen kumppani ja suomalainen kenen kanssa petti, niiden viestikielenä oli saksa)

Jotenkin minun on vaikea uskoa, että ainakaan kenenkään kanssa mitään seksiä harrastaisi kun sillä ei vaan seiso. Ehkä tässä katson vielä muutaman viikon ajan. Lapsellani on syntymäpäivä helmikuussa ja jo nyt olen sanonut, että sen viikonlopun on ja pysyy kotona vaikka mikä olisi. Jos silloin lähtee kielloistani ja pojalle lupauksestaan huolimatta niin teen ratkaisuni asian suhteen.

Jotenkin minun on vaikea uskoa, että ainakaan kenenkään kanssa mitään seksiä harrastaisi kun sillä ei vaan seiso. Ehkä tässä katson vielä muutaman viikon ajan. Lapsellani on syntymäpäivä helmikuussa ja jo nyt olen sanonut, että sen viikonlopun on ja pysyy kotona vaikka mikä olisi. Jos silloin lähtee kielloistani ja pojalle lupauksestaan huolimatta niin teen ratkaisuni asian suhteen.

Ei kai seiso ku ei sua haluu ja tekee temput toisen kanssa

Hommaappa se lastenvahti mieheltäs kysymättä ja paukahdat perässä samaan kuppilaan missä miehes kavereittensa kanssa on...Siinähän sen varmaan melko heti näkee, et mitkä kuviot menossa...

Eihän tuosta voi mitään päätellä valitettavasti että sillä ei seiso sun kanssa. Nimenomaan se voi olla yksi selvin oire siitä, että muualla on juhlakunnossa. Syyllisyys estää sitten sun kanssa toimimisen.

Kai sitä omaakin vaimoa panisi, jos panee vierastakin? Tai sitten tosiaan mies yrittää ottaa eroa sinusta jo noin ja pian lähtee omille teilleen. Onko käytös muuttunut paljon baarissa käynnin suhteen? Mitäs jos sinä alkaisit kuskata puhelintasi aina mukana vessaan ja joka paikkaan ja yöksi kiinni ja kävisit epäilyttävillä menoilla? Jos mies alkaisi epäillä sinua niin ehkä se on itse tehnyt samoin sen vuoksi, koska on pettänyt. Erään tutun mies seurasi vaimonsa touhuja ja epäili sitä kaikesta. Lopulta selvisi, että sillä itsellään oli uusi nainen, ollut jo vuosia.

Ollaan oltu naimisissa jo 16 vuotta ja sitä ennenkin yhdessä kauan. Ja tosiaan tuo viihteellä käyminen miehellä jotenkin ryöpsähti joulukuun alkupuolella. Osa menoista on sellaisia, että liittyvöt hänelle tärkeään asiaan ja ne ymmärrän. Mutta nuo tanssit. Mukaan lähtee aina tietyt kaverit. Kannustaa mies minuakin menemään, mutta yksin, ei koskaan hänen kanssa enää.

Yhteistyössä