Vaikka minulla itselläni on ollut kovin hyvä onni anoppien suhteen (molemmat kovin mukavia naisia, joiden kanssa helppo tulla juttuun) niin olen kuullut ja lukenut oman osani kauhukertomuksista ja siksipä kun sitten aikoinaan aloin saada vävyjä ja miniöitä, päätin olla hienotunteinen yms.
Vävyjen kanssa ei ole ongelmia ollut ikinä (jos kohta ei kyllä mitään hienotunteisuuttakaan kumminkaan puolin
) ja toinen miniäkokelaskin on sen verta räväkkää sorttia että en ole koskaan pelännyt, jotta oikeasti pahastuisi mistään mitä keksin sanoa tai tehdä.
Ja sitten sain tämän toisen ihanan pikkuisen miniän, hiljaisen, lempeän pikkulapsen äidin ja ajattelin että tuota kohti en ikinä edes puhalla lujaa, ettei pahoita mieltään.
Muutamaa kuukautta myöhemmin tämä hento suurisilmäinen kaunotar sitten puhkesi hurrikaaniraivariin keittiössäni;
"Mikä sinua oikein vaivaa?
Miksi sinä et sano minulle kun teen väärin tai olen ylipäätään käsittämättömän tyhmä?!
Ja, "rumasana," silloin kun sinä hoidat minun lastani, niin sinä teet sen tasan tarkkaan niin kuin tiedät parhaaksi etkä yritä seurata jotain tyhmiä mukaohjeita, mitä minä olen antanut!
Ja tämä pätee sitten poikkeuksetta silloinkin, kun minä olen paikalla!
Onko selvä?!"
:headwall: 
Vävyjen kanssa ei ole ongelmia ollut ikinä (jos kohta ei kyllä mitään hienotunteisuuttakaan kumminkaan puolin
Ja sitten sain tämän toisen ihanan pikkuisen miniän, hiljaisen, lempeän pikkulapsen äidin ja ajattelin että tuota kohti en ikinä edes puhalla lujaa, ettei pahoita mieltään.
Muutamaa kuukautta myöhemmin tämä hento suurisilmäinen kaunotar sitten puhkesi hurrikaaniraivariin keittiössäni;
"Mikä sinua oikein vaivaa?
Miksi sinä et sano minulle kun teen väärin tai olen ylipäätään käsittämättömän tyhmä?!
Ja, "rumasana," silloin kun sinä hoidat minun lastani, niin sinä teet sen tasan tarkkaan niin kuin tiedät parhaaksi etkä yritä seurata jotain tyhmiä mukaohjeita, mitä minä olen antanut!
Ja tämä pätee sitten poikkeuksetta silloinkin, kun minä olen paikalla!
Onko selvä?!"