Jotta ei mene "huijaamiseksi" pitää lisätä jotta apteekkireissulla mies pistäytyi myös lähikaupassa ja toi varastojentäydennykseksi foliota, grillauskastiketta, kahta eri tex mex dippiä ja tortillasipsejä.
Se on todellakin kovin outoa.Siis mitä ihmettä tällä ketjulla haetaan? Kuten joku jo edellä kirjoitti, niin melkoisen hullun hommaa roudata kauppakassit kotiin, levitellä tuotteet lattialle/pöydälle ja kuvata ne sekä vielä siirtää nettiin. Mitä haette näillä eväidenne esittelyillä? Mummeliisa etunenässä haluaa jotain kuvillaan ilmeisesti kertoa? Sen, että teillä syödään paljon? Teillä syödään yksipuolista ruokaa? Ette käytä mm. täysjyvätuotteita.
En vain kertakaikkiaan ymmärrä, että miksi joku haluaa esitellä omaa elämäänsä netissä ventovieraille syömisiään myöden!
Mun on tähän pakko vastata, että jos me käytettäis vaan tota meen lähikauppaa, tai noita paria muutaman kilsan päästä löytyviä lähikauppoja, meen ois pakko syödä valmiiks marinoituja. Niissä kun ei koskaan oo maustamattomia, mikä vituttaa aika suunnattomasti.Mummeliisa, kuinka sinä tuollaista valmiiksimarinoitua lihaa ostat? *mussuttaa*:ashamed: Hauskasti aseteltuna, varmaan oletkin kuukauden aikana ehtinyt useammallakin lailla kuvausta varten laittaa ostokset.
Minulla iski rahkanhimo...Jes, kerrankin mä pääsen ottamaan tähän osaa. Yleensä kauppakassissa on pikkukätösiä levittämässä kassin siällön ympäriinsä, mutta nyt sanoin painavasti, ettei kasseihin kosketa ennen kuin äiti on ottanut kuvan
Kauppakassin hinnaksi tuli noin 55 euroa, eli ei paha, kun on lihojakin....ne tosin oli punaisella lapulla, eli siinä säästi
Mitä eroa tuolla keltasella ja vihreällä oliiviöljypullolla on? Niitä pitelin käsissä tänään, mutten tajunnut eroa. Keltaisessa pullossa oli sellaista rihmastomaista juttua siellä pohjalla, vihreässä ei. Mikä siis on erona?Ja tässä sitten tämän päivän päivittäistavaraostokset:
Se vihreä on laadukkaampaa neitsytoliiviöljyä.Mitä eroa tuolla keltasella ja vihreällä oliiviöljypullolla on? Niitä pitelin käsissä tänään, mutten tajunnut eroa. Keltaisessa pullossa oli sellaista rihmastomaista juttua siellä pohjalla, vihreässä ei. Mikä siis on erona?
Rahka onkin hyvää, kun sinne laittaa mansikoita tai mustikoita joukoonMinulla iski rahkanhimo...
PS. Tein kirpparirundin tänään kun joutui työpalaverin vuoksi käväisemään kaupungissa.
Kuvaan ostokset myöhemmin.
Ok, kiitosSe vihreä on laadukkaampaa neitsytoliiviöljyä.
Keltaista käytän lähinnä paistamiseen ja vihreää sitten esim salaatinkastikkeisiin jne, missä maku "tarkempaa".
(Possun paistamiseen pitää mielestäni olla auringonkukkaöljyä, mutta nuo aina makuasioita...)
Jos enkelit syö, ne syö mansikkarahkaa.Rahka onkin hyvää, kun sinne laittaa mansikoita tai mustikoita joukoon
Ok, odottelen kuvia Mä juur kuvasin ja kohtapuolin päivittelen
Mä vähän kaipaan niitä kivoja lehmänkuvia, kun meillä nykyään noita "virtaviivoja".Kommentoinpa vielä, että hauska katsoa kun on erilaisia maitopurkkeja ja leipäpakkauksia kuin mitä meidän lähikaupassa esimerkiksi =)
Luksusta!Perunoita
kaali
pitkiä punajuuria
porkkanoita
kaskinauriita
sipulia
valkosipulia
tomaattia
munia 20 kpl
Kaikki luomua ja kotiinkuljetettua
Mitä menyyllä kun rakunaa ostit?Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23013676:2 Ykkösmaitoa
2 purkkia rainbown turkkilaista jugurttia
2 tupsua härkälän jäävuorisalaattia
1 rasia (5kpl) Härkälän tomaatteja
pss kukkakaalia (pakaste)
pss parsakaalia (pakaste)
pss vihreitä papuja (pakaste)
pss ruusukaalia (pakaste)
2kpl Härkälän kurkkua
Valio voi
majoneesipurkki
Kotivaran valkosipulimetua
juustoraastepussi