Huomenta mitä immeiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ikävää, että olet lenssussa.

Minulla ollut sellainen kevyesti kenttävastustava aamu.
Ei mitään vakavaa, mutta toisaalta oikein mikään ei pelitäkään.
Aamiaissämpylöissä on liian vähän valkosipulia, espressosta tuli pahaa, auto ei käynnistynyt kun piti heittää teini kenkäkaupan kautta koululleen, mailiin tulleissa haastatteluvastauksissa ei ole päätä eikä häntää ja 16 mennessä pitäisi silti olla aiheesta juttu kirjoitettuna...

:)

Mul ja pojalle tuli vapaa-aamu kun mun duuni alkaaki vasta puoleltapäivin ja vien tarhaan vasta syömään. Pakkailen tässä vaunukasseja ja lähtään heti kun töistä päästään.Järkkäilen kuoronuotteja.

mä heräsin/nousin jo yhdeksältä! hyvä mä!

vauva söi ensimmäisen kerran puoli ysiltä ja olin reipas ja lähdin kahvinkeittoon kun kerkesi. Sitten paistoin juusto-kinkku-tomaatti-munakkaan ja pääsin ohi ruisleipähimotuksen. Jess!

Nyt vauva ja esikoinen nukkuu vielä, pitäs lähtee kauppaan. Sitten vimmatusti tavaroita laatikkoon jos päästäis jo tässä parin päivän sisällä omaan kotiin asumaan <3

Orastavasta lenssusta huolimatta, aamu on ollu ihana, mies lähti myöhään töihin joten saatiin juoda aamukahvit yhdessä ja puhua tulevaisuuden suunnitelmista jne... :heart:

Kolmelta heräsin (raskaus valvottaa, jee...) eikä aivot oikein jaksa pelittää. Tunnin olen jumittanut tässä koneella, kun kotityöt ei oikein innosta. Piti mennä kampaajalle, mutta pojalla on yskä enkä tietty vienyt sitä tarhaan, kun oon ite kotona. Saa nähdä, onnistuuko kampaajakäynti ennen synnytystä. Niin niin, valivalivali :D No, lapset menee mummulaan viikonlopuksi, joten saan levätä. Mut kuka pakkais niiden kamat...?

Täällä on näköjään enemmänki sairastelevia.. Toipukaahan ja muistakaa levätä paljon :hug:
Mä otin lääkettä ja nyt alkaa tuntuu ihmismäiseltä. On pyllystä ku en IKINÄ ole kipeenä ja nyt ku oon ni en oikeen osaa olla :D

Me saadaan tänään tai huomenna meidän uus muru tänne joten saa jotain muuta tekemistä :heart:

Meille on hyökänny inhottava flunssa kuumeineen ja kurkkukipuineen. Lapset on sairastaneet jo lähes viikon, nenät vuotaa ja yskivät. Kuopuksella (ja vähän esikoisellakin) oli mahan sekaisuuttakin. Nyt sitten viime yönä oli ilmeisesti mies sairastunut kans, töissä oli 4 aikaan mitannut kuumeen 38 ja risat. Ja kurkkuaan ja päänsärkyä valitti kans kun tuossa aamulla hetki juteltiin.
Ihanaa :( , ja miun pitäs ens viikolla selvitä sinne kurssillekin viel mut miun tuurilla se tauti on sillon miulla, ja/tai lapset vieläkin kipeenä että niiden kans pitää olla kotona.

Helou :wave:

Hyvää kuuluu; spinningissa käyty ja kohta lähden lasten kanssa ulos (kunhan saan hiukset kuiviksi). Pojalla oli eilen kuumetta, mut nyt näyttääkin olevan terve (=))... me ollaan saikkupäivällä nyt kuitenkin kotona eikä hoidossa/koulussa.

Jaksuja kaikille kipuileville :hug:

Helou :wave:

Hyvää kuuluu; spinningissa käyty ja kohta lähden lasten kanssa ulos (kunhan saan hiukset kuiviksi). Pojalla oli eilen kuumetta, mut nyt näyttääkin olevan terve (=))... me ollaan saikkupäivällä nyt kuitenkin kotona eikä hoidossa/koulussa.

Jaksuja kaikille kipuileville :hug:

Oh, mä haluisin kanssa spinnigiin :D

Ikävää, että olet lenssussa.

Minulla ollut sellainen kevyesti kenttävastustava aamu.
Ei mitään vakavaa, mutta toisaalta oikein mikään ei pelitäkään.
Aamiaissämpylöissä on liian vähän valkosipulia, espressosta tuli pahaa, auto ei käynnistynyt kun piti heittää teini kenkäkaupan kautta koululleen, mailiin tulleissa haastatteluvastauksissa ei ole päätä eikä häntää ja 16 mennessä pitäisi silti olla aiheesta juttu kirjoitettuna...

:)

Mulla oli tollanen päivä tiistaina.
Katuja ei ollut aurattu vaikka lunta oli tullut pirusti,oli kiva VETÄÄ rattaita perässä noin 6km.Mun kengänpohja repes matkalla irti kengästä(siis ei kokonaan,sentään)ja kenkä oli täynnä lunta.Olin menossa kirpparilta hakemaan niitä viivakoodilappuja,kiertelin sitten myös pöydät ja kotimatkalla huomasin etten muistanutkaan niitä hiton lappuja:kieh: Ja kotona sain sitten huomata että eilinen ruoka mitä oli vaikka kuinka paljon jäljellä oli jäänyt yöksi pöydälle.Ja tää oli vasta aamu.

Tänään on ihan hyvä päivä.Illalla kaveri tulee kylään ja kóhta lähetään lapsen kanssa pulkkamäkeen.

Raskausviikkoja tänään tasan 6 tai viikko vähemmän... Kuumeisesti ootan kuluis muutama viikko äkkiä... Haluaisin niin tietää onko tuolla mahassa elämää ja onko kaikki hyvin...
En muistanutkaan että tämä alkuraskaus on näin raastavaa odotusta...

Mulla oli tollanen päivä tiistaina.
Katuja ei ollut aurattu vaikka lunta oli tullut pirusti,oli kiva VETÄÄ rattaita perässä noin 6km.Mun kengänpohja repes matkalla irti kengästä(siis ei kokonaan,sentään)ja kenkä oli täynnä lunta.Olin menossa kirpparilta hakemaan niitä viivakoodilappuja,kiertelin sitten myös pöydät ja kotimatkalla huomasin etten muistanutkaan niitä hiton lappuja:kieh: Ja kotona sain sitten huomata että eilinen ruoka mitä oli vaikka kuinka paljon jäljellä oli jäänyt yöksi pöydälle.Ja tää oli vasta aamu.

Tänään on ihan hyvä päivä.Illalla kaveri tulee kylään ja kóhta lähetään lapsen kanssa pulkkamäkeen.

Oi ei, toivottavasti loppu päivä menee paremmin :hug: Mä tuskailen täällä kun juuri TÄNÄÄN on iiihana auringon paiste ja mä en voi mennä ulos.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja No eipä tänne...;23008712:
Raskausviikkoja tänään tasan 6 tai viikko vähemmän... Kuumeisesti ootan kuluis muutama viikko äkkiä... Haluaisin niin tietää onko tuolla mahassa elämää ja onko kaikki hyvin...
En muistanutkaan että tämä alkuraskaus on näin raastavaa odotusta...

:) onnea raskaudesta. Mä muistan niin noi alkuraskaudet. Makasin sängyllä ja silittelin mahaa koko ajan :) On se vaan ihanaa aikaa vaikkakin alku on raastavaa kun ei tiedä varmaksi mitään.

Yhteistyössä