V
"vieras"
Vieras
Minä aion päästä helpommalla. Työnnän jonkun päivän takaisen makaronilaatikon lopun mikroon lämpenemään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Liikaa suolaa ja liikaa Esitäjatätä ja kitikiti. Mulla on niin pahoja pakkoajatuksia ruuasta, että syön kaiken mitä vaa ehdin ennen kun alkaa oksettamaan, ei kiinnosta tippaakaan mitä kaikkia lisäaineita niissä on. Onhan se hyvä että tarkkailette syömistänne, mutta musta on aika epäreilua lytätä ap tolla tavalla.
Tämän palstan käsitys ruuasta on kokolailla kieroutunut, jos tehdään joko lisäainemössöä valmismarinoidusta silpusta ja pistetään teollista makuvahvennetta vielä perään niin että tuntuu tai sitten syödään hampurilaisia tai pizzoja. Oletteko koskaan edes kuulleet ruuasta, joka tehdään alusta saakka itse ja maistuu muulle kuin aromivahventeelle?
On se tosiaan mahtavaa, että saa tehdä itse omat ruokansa.
Lastenne makunystyröitä kyllä käy vähän sääliksi![]()
Kirjoitinko tuohon että JOKA PRKLEEN PÄIVÄ tekisin tuollaista?
Siinä lukee selvällä suomen kielellä että KIIREESSÄ JOSKUS voisi tehdäkin.Hitto mua ottaa päähän nää helvetin täydelliset äidit ketkä on niin helvetin hyviä kaikessa ja niin täydellisesti osaa varautua aina tilanteisiin ja on se ruoka tehty IHAN ITSE,perunatki kasvatettu. :flower:
Ei meillä itse asiassa ole perunamaata, perunat ostetaan ihan kaupasta.
Kasvihuone on ja puutarha, mutta niitä antimia ei saa kuin kesäkaudella nautittua. Harmi.
Nyt ei ole kyse täydellisyydestä. Ei siihen edes tarvitse pyrkiä. Mutta vaikka ei ole täydellinen, ei silti tarvitse ostaa moskaa ruuakseen.
(Ihan ot: Et sinä itse asiassa niiden pizzojen ja hampparien kohdalla antanut mitään aikamäärettä...)
Ei kai siinä pitäisi olla mitään loukkaavaa, jos asiallisesti ilmoittaa ettei aloittajan kuvailema ruoka vastaa omaa käsitystä hyvästä ruoasta. Vai pitäisikö kaikkien vain kehua, että juu, ne marinoidut broilerit ovat tosi hyviä.
Siis täällä ei kyllä voi ikinä kirjoittaa mitään ilman että jotku jeesustelijat tulevat kommentoimaan
Pointti oli se, että tuo oli nopeaa ja helppoavalmistui noin 10minuutissa. Sipulikeittojauhetta en laittanut kuin ehkä ruokalusikallisen pariin kolmeen desiin vettä, makua antamaan
Ja joku kyseli että eikö riisi ja vihannekset tulisi halvemmaksi erikseen. Tulisivat kyllä, mutta minulla oli kiire saada ruoka aikaiseksi ja tuota sekoitusta tarvitsi keittää vain 4 min![]()
Sulla on selvästi jotenkin lukemisen vaikeutta,kirjoitin siihen että PITSAT JA HAMPPARIT ON MIELUUMMIN YÖKS.Kirjoitinko että MINÄ syön niitä?ap täällä lytättiin Ja tarkoitin että parempi vaihtoehto tuo ruoka on ku pitsat ja hampparit OLISI.
Mutta edelleenkin,hyvä että jotkut ovat niin hyviä,että saavat AINA JOKA PVÄ sen kunnon aterian.Minulla saattaa kerran pari kuukaudessa se epäonnistua.
Kumma ku piti tulla heti sitä omaa paremmuuttaa tyrkyttää,eri asia on neuvot ku tollanen lyttääminen.
Kannattaisikohan pikku hiljaa alkaa rauhoittua...?
Ei kai siinä pitäisi olla mitään loukkaavaa, jos asiallisesti ilmoittaa ettei aloittajan kuvailema ruoka vastaa omaa käsitystä hyvästä ruoasta. Vai pitäisikö kaikkien vain kehua, että juu, ne marinoidut broilerit ovat tosi hyviä.
Rauhotu ite ja mene keittiöön tekemään ruokaa![]()
Menen kotiin laittamaan ruokaa vasta sitten myöhemmin. Siitä ei sinun tarvitse kantaa huolta.
Mikäs siinä jos asiallisesti ilmoittaa, musta se, että haukutaan paskaksi ja moskaksi ei ole asiallista. Valitettavan normaalia palstakäytöstä kylläkin.
Just tätä yritin sulle tolkuttaa.SUN EI TARVITSE TULLA LYTTÄÄMÄÄN KUINKA KIEROUTUNUT KENENKI RUOKA TOTTUMUS ON!Joten älä sinä kanna huolta muitten syömisistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23003456:Tarkoitan, että valmismarinadissa on mausteet, sipulikeitossa on mausteet ja liemikuutiossa on mausteet, joten...miltähän ruoka itse asiassa maistui?
Ja sinä se jaksat edelleen vaan huutaa :hug: