"Maksullinen seksi on kuin vessassa käyntiä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksinostajan tarina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsehän te juuri nytten ruokitte tuota vääristynyttä seksikäyttäytymisen mallia kun "kerrotte" millaisia miehet on, eli yleistätte.

toki jokainen JÄRKEVÄ ihminen ymmärtää ,että jokainen ( mieskin! ) on YKSILÖ ja sitäkautta erilainen.
MUTTA jotta voitas puhua yhtään mistään, on voitava jonkinverran YLEISTÄÄ. Ja YLEINEN ilmapiirihän on asenteissa sellainen, että MIES on sen MUNANSA vietävissä .

Tuota Leukistisen ja Kepsiksen sanailua pekasta kommentoisin sen verran, että naisten on syytä olla aika varovaisia julistaessaan mitä mieltä pekka kustakin asiasta on.

Miehet joutuu aika usein myötäilemään vaimojaan arkaluonteisissa kysymyksissä ristiriitojen pelossa. Ette te tiedä mitä miestenne päissä oikeasti liikkuu.

Ok. Tuntuuko se pakottava tarve sukuelimissä asti, vai onko enemmän vaan päässä?Hyvä kuulla että ikä vie osan vaivasta mennessään.

Vaivasta niin. Tosin voimakas sukupuolivietti on miehen normaali ominaisuus ja mm. sen takia ihminen on täyttänyt maan. Siitä voidaankin sitten olla montaa mieltä, onko valtava ihmismärä maapallolla hyvä juttu. Ehkä ei, mutta joka tapauksessa evoluutio pyrkii kunkin lajin yksittäiseen menestykseen ja laajemmassa mittakaavassa.

Urosten voimakkaampi sukupuolivietti on eläinmaailmassakin melko yleinen ominaisuus. Esim. koirissa sen huomaa helposti.

Niin eihän se penis tietenkään pakota miestä mihinkään. Vaikka miehellä usein seksi pyörii mielessä lähes taukoamatta, ei penis ole koko ajan seisokissa. Naisen ja miehen sukuelimissä ei ole sellaisesta eroa, joka selittäisi eron libidossa. Kyllä se johtuu ihan siitä, että mies ja nainen ovat erilaisia hormonaalisesti ja monella muullakin tavalla.

Huvittavaa, kun joku sanoi, että normaali ja tervejärkinen ihminen tarvitsee seksiä. :D Minä pärjään varsin hyvin ilmankin. Seksi on lähinnä lisämauste elämässä. Omat kädet riittää ja joskus itsetyydytänkin päivittäin. Olen ennemmin selibaatissa kuin harrastan irtosuhteita, saati maksullista seksiä. Minulle seksi ja rakkaus (ja parisuhde) kuuluvat yhteen.

Saa olla hyvin moraaliton ihminen, jos käyttää jonkun köyhän prostituoidun köyhyyttä hyväkseen.

Tuota Leukistisen ja Kepsiksen sanailua pekasta kommentoisin sen verran, että naisten on syytä olla aika varovaisia julistaessaan mitä mieltä pekka kustakin asiasta on.

Miehet joutuu aika usein myötäilemään vaimojaan arkaluonteisissa kysymyksissä ristiriitojen pelossa. Ette te tiedä mitä miestenne päissä oikeasti liikkuu.

no tuota,älä järkyty,mutta on olemassa myös suhteita joissa ei eletä ns. naisen pelossa ( vaikka se viisauden alku onkin ;) ) .

Tää nyt on ihan OT, mutta kun tullut puhetta, voiko kertoa toisen mielipiteistä. Millainen mies on sellainen, joka ei uskalla kertoa rehellisiä mielipiteitään vaimolle? Ja myös toisin päin. Itsestä olis aika kummallista olla suhteessa, jossa pitäis omissa mielipiteissään miellyttää aina toista. Kyllähän se karvasta on joskus kuulla sellaista, mitä ei ehkä olis toivonut, mutta suhde on kyllä huomattavasti vankemmalla pohjalla, jos molemmat saa olla siinä omia itsejään. Pelottais, jos mies aina myötäilis eikä aiheuttais pettymyksiä, koska siitä tietäis että se ainakin jossain valehtelis.

Sotket normaalit miehet ja henkisesti sairaat miehet. Ei normaalimiehellä ole tarvetta pervoilla puskissa...
Normaalilla naisella voi olla huomattavasti suurempi seksin tarve kuin jollain miehellä, eli ei katso sukupuolta.

No miten sen ottaa. "Normaalit miehet" puhuu ja ehdottelee naisille törkeyksiä + lääppii. Että ota sitten selvää mikä on normaali mies.

Mun mielestä yleinen mielipide vaan hyväksyy miesten sikailun ja osaltaan jopa odottaa ja vaatii sitä. Esimerkkinä just se, että oletetaan, että keskustelut oman miehen kanssa ei voi olla aitoja, koska mies selkärangattomana olentona omaksuu naisen mielipiteen miellyttääkseen naista, mutta miestenillassa kehuu käyttävänsä maksullisia.

Naisten oletetaan pystyvän hallitsemaan seksiviettinsä. Mun mielestä miehiltä pitäisi odottaa samaa, koska en usko, että pippeli muuttaa ihmisen siaksi.

.

Olen samaa mieltä, että myös miehen PITÄISI osata käyttäytyä.

En allekirjoita tätä, en ole ikinä pelännyt mitään naista suhteessa. Mielestäni täysin omituista touhua. Aina ei jaksa riidellä, mutta ei se mistään pelosta johdu, ei vain kiinnosta sillä hetkellä se touhu.

En allekirjoita tätä, en ole ikinä pelännyt mitään naista suhteessa. Mielestäni täysin omituista touhua. Aina ei jaksa riidellä, mutta ei se mistään pelosta johdu, ei vain kiinnosta sillä hetkellä se touhu.
Pelko saattoi olla vähän väärä sana. Itse olen huomannut, että naiset tulkitsevat eri mieltä olemisen henkilökohtaisena loukkauksena paljon herkemmin kuin miehet.

Kiva, kun ketjussa yleistetään sekä naiset, että miehet. Uhriraukkaparkahyväksikäytettyorja ja sovinistipaskapervopillunvonkaaja. Ei mitään väliä sillä, että näillä naisilla ja miehillä on kasvot, nimet, omat ajatukset ja tuntemukset. Ei väliä sillä, että niitä on tutkittu. Parempi heitellä mutua ympäriinsä kuin jäädä kuuntelemaan sitä, miten asiat myös saattavat olla. Bordelleissa käyminen on tietyissä maissa niin yleistä, että vaikea uskoa suuren osan väestöstä olevan moraalittomia tai uhreja.

Kiva, kun ketjussa yleistetään sekä naiset, että miehet. Uhriraukkaparkahyväksikäytettyorja ja sovinistipaskapervopillunvonkaaja. Ei mitään väliä sillä, että näillä naisilla ja miehillä on kasvot, nimet, omat ajatukset ja tuntemukset. Ei väliä sillä, että niitä on tutkittu. Parempi heitellä mutua ympäriinsä kuin jäädä kuuntelemaan sitä, miten asiat myös saattavat olla. Bordelleissa käyminen on tietyissä maissa niin yleistä, että vaikea uskoa suuren osan väestöstä olevan moraalittomia tai uhreja.

Näinhän se on, ei tälläisiä asioita pystytä järjellä käsittelmään.

Totta kai on uhri jos ei noudata samaa mainstream-elämänkaavaa kuin valtaväestö :rolleyes: Jos ei halua parisuhdetta josta kiukutella, asuntolainaa jonka kanssa riutua, ja 1,8:aa lasta jotka vituttavat joka aamu, on väistämättä uhri tai riistäjä. Mahdoton ajatus, että joku joka haluaa elää eri tavalla kuin itse ei ole jullllman venäläisen mafian kynsissä tai kieroonkasvanut raiskarisika.

Totta kai on uhri jos ei noudata samaa mainstream-elämänkaavaa kuin valtaväestö :rolleyes: Jos ei halua parisuhdetta josta kiukutella, asuntolainaa jonka kanssa riutua, ja 1,8:aa lasta jotka vituttavat joka aamu, on väistämättä uhri tai riistäjä. Mahdoton ajatus, että joku joka haluaa elää eri tavalla kuin itse ei ole jullllman venäläisen mafian kynsissä tai kieroonkasvanut raiskarisika.

Hyvä kuitti :) Kaikki erilainen pelottaa, niin myös erilainen elämäntyyli tai valinnat.

Näinhän se on, ei tälläisiä asioita pystytä järjellä käsittelmään.
Helvetin vaikeaa tuntuu ainakin usealle olevan asioiden käsittely järjellä eikä tunteella. Tässä pari päivää sitten joku väitti, että seksin kaupallistaminen johtaa aina väistämättä yksinhuoltajuuden lisääntymiseen. Kysyin, mihin perustaa väitteen. Vastasi "no todista ettei niin käy".
facepalm.gif

Helvetin vaikeaa tuntuu ainakin usealle olevan asioiden käsittely järjellä eikä tunteella. Tässä pari päivää sitten joku väitti, että seksin kaupallistaminen johtaa aina väistämättä yksinhuoltajuuden lisääntymiseen. Kysyin, mihin perustaa väitteen. Vastasi "no todista ettei niin käy".
facepalm.gif

:D Sellastahan tää vääntäminen useimmiten on. Odotan, että todistavat, ettei FSM ole olemassa.

Kuka sanoi mitään pelkäämisestä?

Jos joku väittää että ei ole pitkässä vuosia kestäneessä suhteessa sanonut koskaan mitään asiaa toisin kun oikeasti siitä ajattelee tai jättänyt sanomatta osan, vain siksi ettei jaksa sitä samaa nahinaa, väittelyä tai tappelua tai mykkäkoulua tai mitään mikä itseä häiritsisi toisen käytöksessä, totuuden sanomisesta, valehtelee, 100%

facepalm.gif

Jaa, ihan hyvin ne tuolla Euroopassa pärjäävät, taitavat olla itseasiassa paljon onnellisempia kuin me tässä maassa ja hommat skulaa paljon paremmin.

Hyvä kuitti :) Kaikki erilainen pelottaa, niin myös erilainen elämäntyyli tai valinnat.

emmä usko, että aian on siitäkään kyse,että pelottaisi.
minusta kun tuntuu nykypäivänä, että mitä erilaisempi on,sitä hienompaa ja tavoiteltavaa. on "lupa" halveksua sitä "mainstream"-tyyliä. ja samalla unohtaa, että ei sitäkään kaikki saa vaikka kuinka haluaisi.
ainahan joku on yleisin tapa.mutta ei se tee siitä ja sen toteuttajista mitenkään suppeampi katseisia automaattisesti.

Jos joku väittää että ei ole pitkässä vuosia kestäneessä suhteessa sanonut koskaan mitään asiaa toisin kun oikeasti siitä ajattelee tai jättänyt sanomatta osan, vain siksi ettei jaksa sitä samaa nahinaa, väittelyä tai tappelua tai mykkäkoulua tai mitään mikä itseä häiritsisi toisen käytöksessä, totuuden sanomisesta, valehtelee, 100%

Paitsi jos on mykkä.

Saatoin olla minä joka käytin sanaa pelko. Huono sananvalinta enkä sitä niin tarkoittanut, yllä Kepsis selostaa tosi hyvin mitä yritin sanoa.

emmä usko, että aian on siitäkään kyse,että pelottaisi.
minusta kun tuntuu nykypäivänä, että mitä erilaisempi on,sitä hienompaa ja tavoiteltavaa. on "lupa" halveksua sitä "mainstream"-tyyliä. ja samalla unohtaa, että ei sitäkään kaikki saa vaikka kuinka haluaisi.
ainahan joku on yleisin tapa.mutta ei se tee siitä ja sen toteuttajista mitenkään suppeampi katseisia automaattisesti.

Itse kunnioitan jokaisen valintoja, en jaksa tuhlata aikaani murehtimalla mitä muut tekevät. Pitää yrittää tehdä omasta elämästä itselle se paras.

taidetaan puhua eriasioista ta isitten mulla on aivojumi.
mä en nimittäin ainakaan ole koskaan valehdellut suhteessa mistään mielipiteestäni tai ajatuksestani. en kertakaikkiaan saa päähäni lainkaan tilanteita joissa olisin niin toiminut.
usein olen sitten kyllä pitänyt turpani rullalla, jos olen ollut eri mieltä jostain,juuri koska en jaksa sillä hetkellä vääntää asiasta,mutta onko se nyt sitten jotenkin sama asia kuin valehtelu tai vastaava ?

Yhteistyössä