V
vitun hyysärit!!!
Vieras
Niin on se tosiaan parempi antaa varastella rahoja ja ei se haittaa vaikka koulussakin varastaa tai kaupassa tavaraa ja rahaa, onhan se sentään lapsi 12v.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tarvi enää ihmetellä mistä niitä mummon potkijoita tulee.. Täältähän niitä palstamammoilta, jotka syyttävät pojan isää sadistiksi.
Perse edellä puuhun menette, mutta itsehän siitä aikanaan myös vastaatte.
Pojan isä tuntuu olevan ainoa täysjärkinen tässä tilanteessa. Pitäkää nuo rangaistukset ja katsokaa, eipä varmasti poika enää sen jälkeen varastele.
Päästäkää taas pienellä "huomautuksella" niin näette kuinka varastelu jatkuu
Ei tarvi enää ihmetellä mistä niitä mummon potkijoita tulee.. Täältähän niitä palstamammoilta, jotka syyttävät pojan isää sadistiksi.
Perse edellä puuhun menette, mutta itsehän siitä aikanaan myös vastaatte.
Pojan isä tuntuu olevan ainoa täysjärkinen tässä tilanteessa. Pitäkää nuo rangaistukset ja katsokaa, eipä varmasti poika enää sen jälkeen varastele.
Päästäkää taas pienellä "huomautuksella" niin näette kuinka varastelu jatkuu
Mun on kyllä pakko myöntää, että meillä ei miehen kanssa todellakaan mene hyvin kotona.
Meillä myöskin 4v lapsi ton isomman lisäksi. Itse olen aivan kamala nipottaja ja valittaja miehelle lähes joka asiasta. Menee vaan niin totaalisesti hermo kun itse hoidan töiden lisäksi 99% kaikki kotiasiat ja lapset. Nyt oon hetken ollut vuorotyössä, joten mies joutuu välillä tota pienempää kuskaamaan ja hakemaan tarhasta. Mies käy muutaman kerran talvessa isomman pojan kanssa laskettelemassa, mutta muuten ei millään tavalla keskenään poikien kanssa vietä aikaa, ei ole myöskään heille "osoittanut välittävänsä" esim pitänyt sylissä vapaaehtoisesti.
Ei myöskään tee kotihommia YHTÄÄN ja tästä vaan tulee jatkuvasti valitettua ja auottua päätään. Poika tietenkin kuulee tätä "nalkutusta" ja luulen että käytöksensä voi johtua tosta meidän perhetilanteesta. Pitää varmaan varata aika johonkin perheneuvolaan.
Ihan oikein on tehty, kyllä minäkin nyt helvetti vieköön antaisin kurinopetusta jos rahaa varastelee vaikka se nykyään on hyväksyttyä kuten uutisista olemme huomanneet, minun lapseni ei ainakaan selviytyisi puhuttelulla kun se ei auta enää tuossa vaiheessa tuon ikäiselle.
Kuulostaa kauhealta. Tuon ikäinen ei varmaankaan osaa perustella varastamistaan ja isä vaatii selitystä! Pahinta mielestäni on tää; ettei anna ruokaa!!! Haloo, tilaisuus tekee varkaan ja kai tommonen kippo houkuttelee ottamaan karkkirahaa!!! Pakkoko tommosia kippoja on pitää..
Itse vielä illalla kotiuduttuani keskustelin pojan kanssa, eikä tolle varastamiselleen osannut syytä sanoa. Ei hirveen pahoillaan edes tuntunut olevan.
Mies vielä mulle vaahtos, että jos vastaavasta vielä jää kiinni niin ottaa sossuu yhteyttä ja suosittelee, että ottavat lapsen huostaan, kun meidän kasvatuksessa kuulemma mennyt joku pahasti vialle eikä itse pärjätä pojan kanssa. Mun syyksi pisti varastelun, koska kuulemma annan aikaa ja huomiota pienemmälle pojalle paljon enemmän ja isoveli jää syrjään.
Kysyin tosta pojalta ja ei kuulemma omasta mielestä tunne, että häntä syrjisin. Pitää nyt kuitenkin alkaa viettämään kahdenkeskeistä aikaa myös ton isomman kanssa enemmän.
Itse vielä illalla kotiuduttuani keskustelin pojan kanssa, eikä tolle varastamiselleen osannut syytä sanoa. Ei hirveen pahoillaan edes tuntunut olevan.
Mies vielä mulle vaahtos, että jos vastaavasta vielä jää kiinni niin ottaa sossuu yhteyttä ja suosittelee, että ottavat lapsen huostaan, kun meidän kasvatuksessa kuulemma mennyt joku pahasti vialle eikä itse pärjätä pojan kanssa. Mun syyksi pisti varastelun, koska kuulemma annan aikaa ja huomiota pienemmälle pojalle paljon enemmän ja isoveli jää syrjään.
Kysyin tosta pojalta ja ei kuulemma omasta mielestä tunne, että häntä syrjisin. Pitää nyt kuitenkin alkaa viettämään kahdenkeskeistä aikaa myös ton isomman kanssa enemmän.