Olenko liian nuori kiinnostumaan tästä miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihastunut

Vieras
Olen toivottoman ihastunut. Olen ollut jo yli vuoden, ja nyt tuntuu että haluaisin vain olla hänen lähellään, ajattelen häntä koko ajan.
Kyseessä on 40-v mies, eronnut eli vapaa. Olen todella kiinnostunut hänestä. Haluaisin tehdä aloitteen mutta en tiedä uskallanko, sillä ongelmana on ikäni. Olen 23-vuotias eli häntä todella paljon nuorempi. Olen ymmärtänyt että hän olisi ainakin vähän kiinnostunut, flirttailee kanssani aina kun tapaamme mutta pelkään kovasti saavani pakit ikäni takia..
Mitä olette mieltä, pitäisikö minun tehdä aloite ja onko ihan tuhoon tuomittu ajatus että 40- v voisi olla ikäisestäni kiinnostunut?

Kokeile rohkeesti onneas,mies voi hyvinkin olla sinusta kiinostunut.Hänkin voi epäillä sinun kiinostusta
nuoren ikäsi takia,ajattele jos kumpaakin kiinostaa,eikä kumpikaan uskalla ottaa ensi askelta. : )
Et menetä mitään jos rohkeasti osoitat miehelle kiinostuksesi!

No et varmasti ole liian nuori kiinnostumaan minkään ikäisestä miehestä! Oma esikoistyttäreni ihastui kaksivuotiaana naapurin kolmevitoseen poikamieheen :D Oli hassua seurata kuinka lapsi aivan lyyhistyi maahan ja meni hämilleen kun ihastus häntä pihalla puhutteli.

Mutta se on sitten toinen juttu miten tuo ikäero ketäkin haittaa. Itse pitäisin sitä liian isona. Alta kolmikymppisenä tutustuin itseäni 15v vanhempaan mieheen ja siitä ei olisi mitään tullut. Yksinkertaisesti elimme liian eri maailmoissa. Juuri ikäeron vuoksi.

Rohkeasti vain eteenpäin. Mieskin on selvästi sinusta kiinnostunut. Kysymys ei ole iästä, vaan tärketä on se, jos kaksi ihmistä tykkää toisistaan ja haluaa olla yhdessä.

Kiitos viesteistänne!
Mua polttelisi niin paljon ottaa yhteyttä ja kertoa fiiliksistäni, mutta pelkään todella saavani nenilleni. Pelkään itsekunnioitukseni puolesta, joudun kuitenkin näkemään tätä miestä pakosti aika välillä..
Onko kellään kokemusta että suuri ikäero onnistuisi? Entä tunnetteko ketään miestä joka oikeasta olisi kiinnostunut näin paljon nuoremmasta?
Voi apua, en kestä enää tätä!

Jos mies on tosissaan kiinnostunut, niin ei häntä ikäero haittaa. Ikä on kuitenkin vain numeroota.

Mä olen seurustellut 19 vuotta vanhemman miehen kanssa.

No en itsekään ole mikään mummotyyppi mutta ei siltikään ikä ole "pelkkiä numeroita". Kyllä tässä lisää on tullut elämänkokemusta, vaatimuksia, itsepäisyyttä (vaikka sitä oli mulla jo alkujaankin), kärsimättömyyttäkin tietyllä tapaa ja kaikkea... En missään tapauksessa kovin paljon itseäni vanhemman tai nuoremman kanssa vaivautuisi mitään edes yrittelemään. Senverran laiska ja mukavuudenhaluinen olen. En jaksa minkään "kulttuurierojen" kanssa ruveta painimaan, mitä suuri ikäerokin automaattisesti merkkaisi.

Veljelläni on kyllä liki 20v nuorempi vaimo, mutta tämä nainen taas sanoo olevansa "vanhana syntynyt". Ja minuun verrattuna hän sitä varmasti onkin, niin erilaisia olemme :D Hänelle keski-ikäinen äijä tuntuu sopivan, itse en hänenä vanhaa ukkoa ottaisi.

alussa voi olla säpinää teillä yhdessä,mutta ikäero on todella liikaa kun arkielämä alkaa jossain vaiheessa purra ja sitten ovet paukkuu liian kovasti. Ehdotan että etsit ikäistäsi seuraa ja niitä
löytyy kun et hätäile liikoja.

Joskus kannattaa ottaa riskejä elämässään.Jos en olisi uskaltanut tavata toista kertaa miestäni ensimmäisen yön jälkeen,emme olisi nyt naimisissa jo viidettä vuotta!

Jotenkin tuntuu etten millään saa häntä mielestäni vaikka olen tämän vuoden aikana tapaillut paria miestä. Ikäeroa on näiden miesten kanssa ollut 5-10v ja jotenkin eri maailmassa elän silti, kaipaisin kypsempää seuraa. Onko tämä ihan normaalia minun ikäiseltäni, etten viihdy ollenkaan ikäisessäni tai edes vähän vanhemmassa seurassa?

Jotenkin tuntuu etten millään saa häntä mielestäni vaikka olen tämän vuoden aikana tapaillut paria miestä. Ikäeroa on näiden miesten kanssa ollut 5-10v ja jotenkin eri maailmassa elän silti, kaipaisin kypsempää seuraa. Onko tämä ihan normaalia minun ikäiseltäni, etten viihdy ollenkaan ikäisessäni tai edes vähän vanhemmassa seurassa?

No mikä tässä maailmassa on normaalia?

Onko kyseessä hyväkuntoinen ja geeneiltään kaljuuntumaton, kun viitsit noin nuorena edes katella vanhaa miestä päin.

Kannattaa varautua että vatsa alkaa useilla kasvaa hurjiin mittasuhteisiin tossa 40 vuoden rajan ohitettuaan.

Onko kyseessä hyväkuntoinen ja geeneiltään kaljuuntumaton, kun viitsit noin nuorena edes katella vanhaa miestä päin.

Kannattaa varautua että vatsa alkaa useilla kasvaa hurjiin mittasuhteisiin tossa 40 vuoden rajan ohitettuaan.

Mä taidan tuntea useampia 20+ ikäisiä miehiä, joilla mahaläskit roikkuu reisillä kuin itseni ikäisiä läskimahoja :D

Ne on nämä nykynuoret miehet tietokoneen ääreen syötettyjä ja sen huomaa :(

Ja pöh, ei tuo ikäero ole vielä mikään ongelma! Itselläni on lähes 13 vuotta vanhempi mies, yhdessä on oltu 18 vuotta. Koskaan ei itseämme ikäero ole haitannut, alussa monia muita kyllä. :) Parhaalla ystävälläni on itseään 15 vuotta vanhempi mies ja ovat olleet vuosia onnellisesti yhdessä ja naimisissa, ei mitään ongelmaa ikäeron kanssa.
Ikä on todellakin VAIN PELKKIÄ NUMEROITA! Moni saattaa olla nuoresta iästään hyvinkin kypsä ja aikuinen, kun taas iältään vanhempi saattaa olla kovin nuorekas (toiset jopa lapsellisia). Itse en ole koskaan seurustellut ikäiseni miehen kanssa, yhtään "samalla aaltopituudella olevaa" saman ikäistä ei ole löytynyt.
Anna palaa vaan, jos siltä tuntuu! :) Jos yhteen päädytte, niin se toimii, jos on toimiakseen ja jos ei toimi, niin tulipahan kokeiltua. Ei sitä voi ikinä mitään elämässä saada, jos ota riskejäkään tai jos ajatusmaailma on se, että "en mä, kun ei se kuitenkaan onnistu". Anna elämän viedä, äläkä mieti liikoja! :)

Yhteistyössä