V
"vieras"
Vieras
ensiluistimiksi ehdottomasti tavalliset tyttöjen valkoiset kaunoluistimet!
hehheh jopa sitä yritetään olla vitsikkäänä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no tytöille kyllä,pojille tietysti hokkarit.Näin olen ainakin ohjeistanut oppilaitteni vanhempia ennen luitelukoulun alkua.Alle 3v ei kannata vielä jäälle viedä,nuo kaksi ja neliteräluistimet vain vaikeuttavat opettelua yksiteräisiin samoin kovat muoviset harjoitteluluistimet.3-4v kannattaa aloitella ja tosiaankin ihan tavallisilla luistimilla
ensiluistimiksi ehdottomasti sellaiset valkoiset tavalliset kaunoluistimet!
Minkä ikäisinä lapsenne on aloittanut luistelun? meillä 4-vuotiaana.
Mä taas en ikimaailmassa hanki tytöilleni kaunareita. Mun isompi tyttö on luistellut poikien vanhoilla muovisilla ensiluistimilla 1,5v asti, kunnes nyt sai oikeat taitoluistimet. Ehkä mun lapset on niin leveälestistä väkeä, että heillä on hyvin istunut noi muoviset jalkoihin. Nahkaiset nauhoin solmittavat tosin on paremmat niin pitkään, kun ne on tukevat nilkoista, mutta pehmenneinä huonommat kuin noi muoviset.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22981301:Alkuperäinen kirjoittaja luistelua opettanut
Luistelukouluissa kyllä noin että mielummin luistimet kärkipiikeillä.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22981301:Alkuperäinen kirjoittaja luistelua opettanut
Luistelukouluissa kyllä noin että mielummin luistimet kärkipiikeillä.
Alkuperäinen kirjoittaja talven sydän;22981530:siis herrajumala,minkä ikäisenä aloitti luistelun jos 1,5v sai oikeat luistimet...6kk iässä?
![]()