Hei, Kiitos, että posti olen iloinen kuullessani tämän sinusta, että tarkoittaa, että olet vakava Henkilö joten haluan sinun laskea kokonaiskustannukset kohteen mukaan lukien siirto maksu kautta DHL poikani osoitteeseen LänsiAfrikassa, ja minä maksan sinulle pankin pankkisiirrolla joten haluan sinun laskea kokonaiskustannukset lukien postikuluja ja saada takaisin minulle täydellinen pankki yksityiskohtia niin, että minä voi tehdä maksun välittömästi, joten tämä on toimitusosoite että aiot käyttää laskemiseen postikuluja kautta DHL alla ... Nimi: Wale Tosin Osoite: o 45 Abiolan str Eleyele Kaupunki: Ibadan Osavaltio: Oyo Maa: Nigeria Kerro Numero: +2347023212162 joten tämä on toimitusosoitteen ja haluan teidän antaa minulle tämän tiedot välittömästi .. Pankin nimi: Pankin osoite: Tilinumero: Tilinhaltijan nimi: Kokonaiskustannukset: Tuotteen nimi: joten haluan sinut takaisin minulle tämän tiedon, jotta minä voi tehdä maksun välittömästi .. K
Onko kukaan saanut kaksplussan markkinoitten kautta tämmöistä viestiä?
Eka tuli ihan asiallinen kysymys että onko kohde vielä myynnissä johon vastasin että on.
Luistimet läntiseen Afrikkaan? Jep jep...
Laitoin viestin että 'Do not contact me no more' :|
Onko kukaan saanut kaksplussan markkinoitten kautta tämmöistä viestiä?
Eka tuli ihan asiallinen kysymys että onko kohde vielä myynnissä johon vastasin että on.
Luistimet läntiseen Afrikkaan? Jep jep...
Laitoin viestin että 'Do not contact me no more' :|