[QUOTE="mauu";22970402]No entäs hei makkispekkikset? eli makkaraperunat..[/QUOTE]
niin paha jo, että se on melkein hyvä
niin paha jo, että se on melkein hyvä
Väännetäänkö kahvia mitenkään erityisesti? Onko kahvinjuomiselle (suomalaisten rakkaalle puuhalle) lempinimiä? enkä tarkoita niitä päiväkahveja. Sumppi ainoana tulee mieleen ja se on kai aika vanha. Onko näille (meille) uudemmille kahvijuomille väännöksiä? Juodaanko kapsut tai epsut?
Sufea /suffea juodaan joskus.Väännetäänkö kahvia mitenkään erityisesti? Onko kahvinjuomiselle (suomalaisten rakkaalle puuhalle) lempinimiä? enkä tarkoita niitä päiväkahveja. Sumppi ainoana tulee mieleen ja se on kai aika vanha. Onko näille (meille) uudemmille kahvijuomille väännöksiä? Juodaanko kapsut tai epsut?
Tästä tuli ennemminkin mieleen ainakin mulle lonkero.. Vai oiskos se sit kuitenkin lonkku?Toivottavasti ei tavata lonksun merkeissä (lounas)
Kaffiahan sitä välillä keitellään. Tai kahavia mut se nyt on vaan murretta.Väännetäänkö kahvia mitenkään erityisesti? Onko kahvinjuomiselle (suomalaisten rakkaalle puuhalle) lempinimiä? enkä tarkoita niitä päiväkahveja. Sumppi ainoana tulee mieleen ja se on kai aika vanha. Onko näille (meille) uudemmille kahvijuomille väännöksiä? Juodaanko kapsut tai epsut?
Sinuakin on kutsuttu palstalla Ultrikseksi ja Keittiönoita on Keittis ja minun entinen nikkinikin vääntyi ja monen muun. Mutta lempinimet ihmisistä puhuttaessa eivät niin ärsytä.Ei lässytyssana, mutta sana jota kavahdan on mässy.
Eikä mättökään kovin ihku ole.
Tai koissu, jolla on penneleitä... Woaa!Sinuakin on kutsuttu palstalla Ultrikseksi ja Keittiönoita on Keittis ja minun entinen nikkinikin vääntyi ja monen muun. Mutta lempinimet ihmisistä puhuttaessa eivät niin ärsytä.
Minusta on ällö kun koiraa sanotaan koikuksi.