Luulin jo kuulleeni kaikki typerät lässytyssanat..

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="palma";22970354]Toi makkislaatikko toi melkein "oksun" suuhun!

Mehka eli mehu ja väskä eli väsynyt aiheuttavat mussa valtaisaa tarvetta silmien pyöritykselle. Myös tavan on sana, jonka kuullessani aivot aina tilttaa hetkeksi.[/QUOTE]

minäkään en pidä sanasta tavan. Ja meillä ei juoda mehkaa, eikä olla väskiä.
Eikä ihkuja.

Oma lukunsa noista, joskaan ei ehkä lässytyssanoista, tai niin miksei sittenkin- ovat sukupuoliyhteyttä kuvaavat sanat.

Sanoilla mitäs jos kulde vähän nusastas ei juuri minua vieteltäisi.
Tai vaikkapa sanoilla naida napsauteltaisi - sekään ei juuri sytyttäisi.

Väännetäänkö kahvia mitenkään erityisesti? Onko kahvinjuomiselle (suomalaisten rakkaalle puuhalle) lempinimiä? enkä tarkoita niitä päiväkahveja. Sumppi ainoana tulee mieleen ja se on kai aika vanha. Onko näille (meille) uudemmille kahvijuomille väännöksiä? Juodaanko kapsut tai epsut?

Väännetäänkö kahvia mitenkään erityisesti? Onko kahvinjuomiselle (suomalaisten rakkaalle puuhalle) lempinimiä? enkä tarkoita niitä päiväkahveja. Sumppi ainoana tulee mieleen ja se on kai aika vanha. Onko näille (meille) uudemmille kahvijuomille väännöksiä? Juodaanko kapsut tai epsut?
Sufea /suffea juodaan joskus.

Mun pitäs kyl kuittaa itteni bort täältä ja imppaa, olis kiva jos hemma olis joskus vimpan päälle.

[QUOTE="mauu";22970473]Tästä tuli ennemminkin mieleen ainakin mulle lonkero.. :D Vai oiskos se sit kuitenkin lonkku?[/QUOTE]

Ja lonkerokin on jo väännös=) Näitä voisi keksiä loputtomiin ja sitten joku ärsyttävin varmaan jää elämään.:ashamed:

Kaffiahan sitä välillä keitellään. :) Tai kahavia mut se nyt on vaan murretta.

Poika soitti kerran ja kysyi että saako mennä minkalle. Mä tietty kysyin että kukas se on.. Kun en tajunnut (vaikka tosiaan pitäis, olenhan koulussa töissä :D ) että se on lyhenne sanasta ministadion. Sain jonkun aikaa kuulla asiasta..;)

"vieras"
[QUOTE="palma";22970354]Toi makkislaatikko toi melkein "oksun" suuhun!

Mehka eli mehu ja väskä eli väsynyt aiheuttavat mussa valtaisaa tarvetta silmien pyöritykselle. Myös tavan on sana, jonka kuullessani aivot aina tilttaa hetkeksi.[/QUOTE]

Meillä 8v yritti tota mehkaa joku aika sitten pari kertaa.. Meillä ei noita lässytyssanoja käytetä, puhun luonnostaan itse ns. oikeaa kieltä ja lapsetkin on oppineet siihen.Kylmiä väreitä tulee, kun noita parhaita tissintössönmussunsanoja kuulee. :D

Kaverilta oli mehka ilmeisesti tytölle tarttunut, pyysi sitten syksyllä tuomaan ulos juotavaa, iso lasin VETTÄ. Vettä tyttö ei mielellään juo (hammaspoliiseille tiedoksi: opetellaan kyllä kokoajan siihen), ja tiesin sen hyvin. Kerran taisi lipsahtaa se ällösana uudelleen mutta siihen jäi. Äiti oli nokkelampi, tällä kertaa. :D

[QUOTE="ulalla";22970534]Tulipa niin paljon sanoja, joita en ymmärrä. Mikä on esim. teeppari, mölö, pääppö, protsku...[/QUOTE]
Taitaa olla t-paita, maito, proteiini. Tuota pääppöä en oo koskaan kuullut.:)

Yhteistyössä