V
"vieras"
Vieras
Miten teillä noin monta on...? Tääkin menee vähän ot, mutta jäin nyt vaan miettimään miten nää koulutukset eroaa niin toisistaan.
Voin vastata tähän omasta puolestani: Meillä oli perusopinnoissa kolme harjoittelua ja viimeisenä, suuntautumisvuotena oli kaksi neljän viikon harjoittelua ja yksi kuuden viikon harjoittelu. Ja opiskelin kylläkin nuorisopuolella että en tiedä eroaako nämä paljon toisistaan.