Horoskooppimerkit menivät uusiksi – katso mikä oikeasti olet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rapu -> kaksonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuinkas muuten ihan siis tän alkuperäsen horoskoopin mukaan mun tyttö on kun on syntynyt 21.6 rapu vaiko kaksonen?Kun on ollut moempia,riippuu mistä sen horoskoopin lukee.

[QUOTE="vieras";22941855]Kuinkas muuten ihan siis tän alkuperäsen horoskoopin mukaan mun tyttö on kun on syntynyt 21.6 rapu vaiko kaksonen?Kun on ollut moempia,riippuu mistä sen horoskoopin lukee.[/QUOTE]

esimerkiksi iltasanomissa ja iltalehdessä on eri merkit tyttöni syntymäpäivänä.

Mä vähän luulen, että vanhat vielä pitää paikkansa, koska ne kuitenkin määrittyy sen mukaan koska ON SYNTYNYT eikä se, mite ne NYT ovat. Rapuna synnyin vuonna 1989 ja silloin mentiin "vanhan" mukaan, eli pemalauta jurkeles Rapu olen ja asiaa ei muuta uusi systeemi!

Mikään ei ole muuttunut, nuo muutokset pätevät vissiin vain 2009 vuoden jälkeen syntyneisiin.

"Nothing's changed, even for people born after 2009. The modern Western Zodiac has been, and still is, defined by fixed dates. The thing that started this was someone pointing out that if we still used the traditional system, the signs would have shifted by now (well before 2009 even), and of course this being the Internet, the whole thing got way out of hand."

No, your zodiac sign hasn't changed – This Just In - CNN.com Blogs

Meillä muuttuis kaikkien merkit

minä: skorpioni -> vaaka
tyttö: skorpioni -> vaaka
poika: kaksonen -> härkä
mies: jousimies -> käärmeenkantaja

Minuun muuten sopisi vaa'an luonnehdinta paljon paremmin kuin skorpparin. Ei silla, että näihin uskoisin... :D

Mikään ei ole muuttunut, nuo muutokset pätevät vissiin vain 2009 vuoden jälkeen syntyneisiin.

"Nothing's changed, even for people born after 2009. The modern Western Zodiac has been, and still is, defined by fixed dates. The thing that started this was someone pointing out that if we still used the traditional system, the signs would have shifted by now (well before 2009 even), and of course this being the Internet, the whole thing got way out of hand."

No, your zodiac sign hasn't changed – This Just In - CNN.com Blogs

Miten niin muka vuoden 2009 jälkeen syntyneisiin? Tuossahan nimenomaan sanotaan, että se E I
koske niitäkään, eikä lainkaan länsimaalaisten horoskooppeja. Nimenomaan korostetaan, että jos olet esim kauriina syntynyt, olet sitä kyllä edelleen. Siinä myös sanotaan, että homma on internetissä karannut ihan käsistä.
Ja sen kyllä tästäkin ketjusta huomaa. Ihmiset heti uskoo, ilman mitään tarkistusta, ja jo selittelevät omaa "uutta" merkkiään ja luonteitaan sen perusteella. Voi ziisus.

Mä oon kauris ja oon edelleenki kauris kuka ny tollaseeseen uskois? Kaikki mitä kauriista puhutaan viittaavat minuun ihan selvästi! En iki maailmassa vaihtaisi kaurista mihinkään muuhun horoskooppiin ja SALETTI! Kaikki mitä täällä puhutaan on pelkkää roskaa kuka tommoseeseen uskois ?? HYVÄ USKOISET!

Pompula93: Olen myös rapu ja tämän mukaan minun pitäisi ollakkin kaksonen, mutta rapuna aion pysyä minäkin...
Kuitnekin kohta tulee uusi tutkimus jossa kerrotaankin, että edellinen tutkimus ei pitänytkään paikkaansa ja vanhat merkit pitävät...
Olen itse -95 syntynyt tyttö ja olen viimeisen vuoden aikana kiinnostunut horoskoopeista paljon, enkä aio tähän uuteen uskoa, vaan luotan vanhaan horoskooppiin ja sen merkkeihihn... :)

Mä oon kauris ja oon edelleenki kauris kuka ny tollaseeseen uskois? Kaikki mitä kauriista puhutaan viittaavat minuun ihan selvästi! En iki maailmassa vaihtaisi kaurista mihinkään muuhun horoskooppiin ja SALETTI! Kaikki mitä täällä puhutaan on pelkkää roskaa kuka tommoseeseen uskois ?? HYVÄ USKOISET!
Hoho :D Yhteen horoskooppiin uskova pitää toiseen horoskooppiin uskovia hyväuskoisina ja ihmettelee kuka moiseen uskois. Classy!

Kuka urpo uskoo tähän paskaan? Horoskoopit pysyy sillei miten ne on ollukki tää on joku tyhmä juttu! Ja mikä vitun käärmeenkantaja... on ihmisil kyl kekseliäisyyttä! Tää on pelkkä vitsi.

Yhteistyössä