M
"mimosa"
Vieras
Esikoiseni on siis masussani, ja mieheni on romani... Mieluiten romanityyliin mutta saa ehdottaa muitakin, mitään kriteerejä ei lyöty lukkoon vielä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse näkisin mieluusti joskus ihan Liisa tai Maija-nimisen romanin.. Ja vielä parempi jos sukunimikin ois esim Korhonen, eikä se ainainen Lindroos tai vastaava.
Olis ihan piristävää vaihtelua.:attn:![]()
Mitäs jos sun harras toivomus ois valkolaisnimi? Mua ihmetyttää, että aina pitää mennä sen romaniosapuolen ehdoilla. Laittaako kukaan romanimies jalkaan farkkuja jos alkaa seurustella valkolaisen kanssa? Tuskin. Mutta valkolaisnainen laittaa ainakin jonkun hameen.
Mannetar
Mitäs jos sun harras toivomus ois valkolaisnimi? Mua ihmetyttää, että aina pitää mennä sen romaniosapuolen ehdoilla. Laittaako kukaan romanimies jalkaan farkkuja jos alkaa seurustella valkolaisen kanssa? Tuskin. Mutta valkolaisnainen laittaa ainakin jonkun hameen.
Joonatar on kelvannut, miksei sitten Mannetar?
Manne-nimi on suvussani ollut hyvinkin yleinen miesten nimi. Hieno ja miehekäs!