Puoli romani tyttöselle nimiehdotuksia!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimosa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse näkisin mieluusti joskus ihan Liisa tai Maija-nimisen romanin.. Ja vielä parempi jos sukunimikin ois esim Korhonen, eikä se ainainen Lindroos tai vastaava.
Olis ihan piristävää vaihtelua.:attn::rolleyes:
 
Onhan se puolivalkolainen yhtälailla. Miksi siis nimi romanityyliin? Anteeksi, mutta mielestäni se, että aina asetetaan etusijalle se vähemmistö, on myös jonkinlaista rasismia.
 
[QUOTE="áp";22956641]Niin... Mutta kun sukunimi on sitten täälläkin lindroos tyylinen[/QUOTE]

No mitä sitten, ei kai siihen mikään pakko ole lähiönimeä tuupata silti eteen.
 
[QUOTE="áp";22956743]Joo, olette oikeassa. Mutta miehen harras toivomus on romaninimi. Anette nimisen puoliromanin tunnemme jo.[/QUOTE]

Mitäs jos sun harras toivomus ois valkolaisnimi? Mua ihmetyttää, että aina pitää mennä sen romaniosapuolen ehdoilla. Laittaako kukaan romanimies jalkaan farkkuja jos alkaa seurustella valkolaisen kanssa? Tuskin. Mutta valkolaisnainen laittaa ainakin jonkun hameen.
 
Mitäs jos sun harras toivomus ois valkolaisnimi? Mua ihmetyttää, että aina pitää mennä sen romaniosapuolen ehdoilla. Laittaako kukaan romanimies jalkaan farkkuja jos alkaa seurustella valkolaisen kanssa? Tuskin. Mutta valkolaisnainen laittaa ainakin jonkun hameen.

No niinpä. Mutta ne perus Aino Maria Ellinoorat alkaa jo itseä kyllästyttää. Hametta en käytä kuin appivanhempien edessä.
 
Mitäs jos sun harras toivomus ois valkolaisnimi? Mua ihmetyttää, että aina pitää mennä sen romaniosapuolen ehdoilla. Laittaako kukaan romanimies jalkaan farkkuja jos alkaa seurustella valkolaisen kanssa? Tuskin. Mutta valkolaisnainen laittaa ainakin jonkun hameen.

Näinhän se aina menee.. myös jos suomalainen nainen menee yhteen turkkilaisen miehen tms kanssa, lapsille laitetaan miehen sukunimi ja siihen vielä lisäksi turkkilainen etunimi -vaikka lapsi on ennenkaikkea suomalainen. Minä en käsitä miksei äiti voi pitää edes etunimen päättämistä itsellään.
 

Yhteistyössä