Á
"áp"
Vieras
Joonatar on kelvannut, miksei sitten Mannetar?
Manne-nimi on suvussani ollut hyvinkin yleinen miesten nimi. Hieno ja miehekäs!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joonatar on kelvannut, miksei sitten Mannetar?
Manne-nimi on suvussani ollut hyvinkin yleinen miesten nimi. Hieno ja miehekäs!
Entäs nimi, joka ei viittaa kummankaan vanhemman syntyperään? Vaikka Bella?![]()
Sä olet Jondered wannabe-mustalainen, et real thing.
Rauha vois olla sekä suomalainen, että romaninimi.
En täysiverinen minkään heimon edustaja, siinä olet oikeassa. Fuusiohenkilöitymä?![]()
Juuri näin.:vampire:
Aaattelin tiputtaa sut maan pinnalle, ennen kuin alat soittaa meille mandoliinia ja tanssia flamengoa. Anteeksi, olin vähän ilkee.![]()
Eikö se Ceela voisi olla etunimi? Kauniimpi olisi mielestäni. Mutta onhan se noinkin ok. Voisiko Meteooran muuttaa Meteira nimeksi, tai vaikka Metteriina?
Keela? Tulee taas ihmisille tenkkapoo sen ceen kanssa..
Etkä ollut!:kiss:
En osaa tanssia edes flamingoa![]()
Keela? Tulee taas ihmisille tenkkapoo sen ceen kanssa.. sano mun sanoneen. Miksei sitten rehellisesti Seela?
Minä taasen ajattelin että se on s-lausuttuna, eli Seela. =) Tullu mieleenkään että olisi Keela.
Säde?
Millaiset ovat romaninenät ja perusvalkolaisihot?
Niin mutta miksei sitä sitten voi kirjottaa Seela? Ihme kikkailua, toisen nimen cee lausuttaisin kooksi ja etunimen c ässäksi, kyllä se Juankosken essolla väärin lausutaan ihan varmaan.
Niin mutta miksei sitä sitten voi kirjottaa Seela? Ihme kikkailua, toisen nimen cee lausuttaisin kooksi ja etunimen c ässäksi, kyllä se Juankosken essolla väärin lausutaan ihan varmaan.