Miksi ihmisten on niin kamalan vaikea ymmärtää, että joku ei halua juhlia synttäreitään(pyöreitä)?

28.10.2010
60
0
6
Nyt saan kummeksuntaa niskaani, kun muutama läheinen pörrää mun synttäreitäni jo. Itse en halua sellaisia missään nimessä ja olenpa siis outolintu. Miksi se muka on niin kummallista?? Itsehän näille ilmoitin, että jos niin kovasti haluavat juhlia niin juhlikoon, mutta ilman minua :D

[QUOTE="niin";22954170]Ehkä ne ajattelee että, haluat kuitenkin juhlia. Ja näin yrität saada huomiota osaksesi. Ja yllätysjuhlia odotat.[/QUOTE]

Niin mutta kun en ole IKINÄ halunnut juhlia synttäreitäni ja se on tiedossa, kun en perusta omistani pätkän vertaa. Nyt on siis väkipakolla ajateltu, että no järjestetäänhän ne :D

Niin mutta kun en ole IKINÄ halunnut juhlia synttäreitäni ja se on tiedossa, kun en perusta omistani pätkän vertaa. Nyt on siis väkipakolla ajateltu, että no järjestetäänhän ne :D

Mä ymmärrän sua! Ei kaikki tykkä tollasesta juhlimisesta. Mä en tykkää olla keskipisteenä. Ja juhlin mieluummin spontaanisti pienillä porukoilla, vaikka sit useampaan otteeseen :)

Ymmärrän sua. Mä en ole koskaan viihtynyt juhlakaluna. Se ei vaan ole kivaa,en saa mitään tyydytystä siitä että ole ns. keskipisteenä. Juhlat on kivoja, mut miks ei niitä vois järkätä vaikka tyyliin "kesäkauden avajaiset?" siis minun kohdalla. Tykkään olla kyllä muiden juhlissa ja monissa karkeloissa on tullut oltuakin. Mun pyöreitä ei kuitenkaan juhlita.

Oi, se on ihanaa olla juhlakaluna =), saa olla kehujen saattelemana koko päivän =)! Voi, miksi tasakymmen juhlia on vain 10 vuoden välein, oi miksi ;)

Nelikymppisiä odotteleva =)

[QUOTE="mä";22954256]Ymmärrän sua. Mä en ole koskaan viihtynyt juhlakaluna. Se ei vaan ole kivaa,en saa mitään tyydytystä siitä että ole ns. keskipisteenä. Juhlat on kivoja, mut miks ei niitä vois järkätä vaikka tyyliin "kesäkauden avajaiset?" siis minun kohdalla. Tykkään olla kyllä muiden juhlissa ja monissa karkeloissa on tullut oltuakin. Mun pyöreitä ei kuitenkaan juhlita.[/QUOTE]

Sama mulla. Vaivaannun ihan kamalasti jos ihmiset häärää ympärillä, häät oli jo aikamoinen koettelemus :D Saa nähdä mitä tulee, kun tosiaan en aio osallistua omien synttäreideni juhlintaan kun en ole sitä tehnyt aiempinakaan vuosina. Tuntuu, että ihmisille se on pinttynyt ajatus päähän varsinkin pyöreiden juhlimisesta. Mielummin kotona sitten keittää kahvit jos joku välttämättä kylään haluaa tulla :)

Sama mulla. Vaivaannun ihan kamalasti jos ihmiset häärää ympärillä, häät oli jo aikamoinen koettelemus :D Saa nähdä mitä tulee, kun tosiaan en aio osallistua omien synttäreideni juhlintaan kun en ole sitä tehnyt aiempinakaan vuosina. Tuntuu, että ihmisille se on pinttynyt ajatus päähän varsinkin pyöreiden juhlimisesta. Mielummin kotona sitten keittää kahvit jos joku välttämättä kylään haluaa tulla :)
Niin kun syitä juhlia olis niin paljon muitakin kuin vaan henkilöityneet juhlat. Juuri kuten kirjoitin tossa että vaikka sitten kesäkauden avajaiset. Jos ihmiset haluaa juhlia niin vietetään porukalla 1-2krt/vuodessa juhlat jonkun muun aiheen verukeella. Yksinkertaista.

J

Joskus luin täältä ketjun, jossa ap ei olisi halunnut kestittää synttärivieraita vaan olla ihan rauhassa kotonaan. Siitä syntyi ihan hirveä ihan haloo :D Kyllä nyt voit kakun pyöräyttää ja kahvit keittää, et voi olla niin itsekäs ettet ota vastaan ketään.

Sain siitä hyvät naurut.

Jokainen juhlii miten tahtoo tai ei ollenkaan, muilla ei ole siihen nokan koputtamista :)

Yhteistyössä