SATUHÄÄT 20.1. -ketju

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Minun mielestä oli ihanat häät. Inhoan kaikkia pukujuhlia, jonne täytyy pukeutua johonkin iltapukuun niin olisin varmasti viihtynyt tuon parin häissä, kun voi pukeutua vapaammin. Heidän talonsa oli ihana ja muutenkin miellyttäviä ihmisiä. =)
 
"akka"
Upein ja hienoin ja taatusti erikoisin hääjakso ja vastaavaa ei tule toista.Jos maailmassa olis kaikki ihmiset tuollaisia tämä olisi parempi paikka elää ja olla.
Todelliset satuhäät ja juuri sellaiset mitä hääpari on halunnut.
Morsian oli herttainen ja kaunis ja mielettömän upeita tauluja maalasi =)
 
"vieras"
Ihana pari! Ja yllättäen palstalla taas "tiedetään" miehen mielenterveysongelmat ja lääkitykset.:D Mulle tuli tosi hyvä mieli kun katsoin tuota, ihanaa kun ovat toisensa löytäneet.:) Onneksi kaikki eivät ole samanlaisia ihmisiä kuin nämä tälläkin palstalla, jotka luulevat tietävänsä kaikesta kaiken ja ovat valmiita haukkumaan kaikkia jotka eivät ole samanlaisia kuin he itse. Kiitos telle, muistutitte minua taas millaiseksi minä en koskaan halua muuttua.:)
 
vp
No, tuo nainenhan oli herttainen, joskin erilainen. Mies vaikutti koulukiusatulta nössöltä, mutta minä sanoisin myös että voisi olla hällä joku sairaus tai vamma. Pilvessä se tuskin oli.
Näin paljon samoja piirteitä kuin omassa lapsessani, jolla on aspergerin syndrooma. Niitä pidetään pöllöinä, ja siksi heistä tuntuu että kukaan ei ymmärrä. Kuten tämäkin mies sanoi.

Sympatiat heidän puolellaan, ja ihana että ovat löytäneet toisensa ja uskaltavat olla omia itsejään.
Minulla tuli hvyä mieli oman lapseni tulevaisuuden puolesta. Ehkä hänellekin vielä se rakkaus suodaan ja löytyy joku joka ymmärtää erilaisuutta.
 
"vieras"
[QUOTE="akka";22951437]Upein ja hienoin ja taatusti erikoisin hääjakso ja vastaavaa ei tule toista.Jos maailmassa olis kaikki ihmiset tuollaisia tämä olisi parempi paikka elää ja olla.
Todelliset satuhäät ja juuri sellaiset mitä hääpari on halunnut.
Morsian oli herttainen ja kaunis ja mielettömän upeita tauluja maalasi =)[/QUOTE]

Peesi!:)
 
"vieras"
ehkä nää häät olisi olleet erilailla kivat jos sulhanen olis jollain tapaa näyttänyt olevansa innostunut koko jutusta.. eikä se morsiankaan nyt kauheen onnelliselle näyttäny, päinvastoin alttarillakin katteli huolestuneesti sulhastaan
Juu morsian olikin tosi innostunut ja kiinnostunut, kumpikaan ei muistanu hääpäivää. Morsian ei ehtinykkään tekee kakkuja - hääkimppukin oli vähän vaiheessa jne----
 
Joku vain
Olivathan he persoonallisia. En tiedä sitten oliko sillä Jannella jonkinlainen puhevamma, mutta ei sillä väilä. Aika rauhallisia verrattuna viime ohjelman pariin verratuna.
 
Joku vain
Olivathan he persoonallisia. En tiedä sitten oliko sillä Jannella jonkinlainen puhevamma, mutta ei sillä väilä. Aika rauhallisia verrattuna viime ohjelman pariin verratuna.
 
"eve"
[QUOTE="vieras";22951466]Juu morsian olikin tosi innostunut ja kiinnostunut, kumpikaan ei muistanu hääpäivää. Morsian ei ehtinykkään tekee kakkuja - hääkimppukin oli vähän vaiheessa jne----[/QUOTE]

Mä voisin kuvitella, että meille olisi käynyt noin. Ollaan vähän sellaisia tuuliviirejä boheemeja :D
 
diag.
Mun serkku on ihan samanlainen kuin toi mies, sillä aika vakava skitsofrenia ja se yhdessä lääkkeiden kanssa aiheuttaa tuollaisen olemuksen.
Morsian vaikutti onneksi kovin rakastuneelta.
 
"heh"
"Satujen ja tarinoiden maailmassa viihtyvän parin arkeen kuuluvat mielikuvitusleikit ja roolipelit..." No joo, kukin tosiaan tyylillään =)

http://tv2.yle.fi/juttuarkisto/paivittaiset-ohjelmanostot/satuhaat-poni-ja-aasi
 
diag.
"Liisa"
Nainen varmaan heistä on se ns. perheen pää. Mies vaikutti sellaiselta herkältä sielulta. Tosin varmastikaan tämä nainen ei ole kuitenkaan ilkeä. Ehkä heidän elämänsä ei ole suuria kouhuja vaan tasaista arkea. Sellaista turvallista sellaista.

Jonkinlainen vamma Jannella taisi olla. Ehkä dysfasia, mutta se tarkoita järjen köyhyyttä.
 
näin vaan lopusta pätkän, mutta tuli mieleen mies saattaa olla autisti tai asperger, jolla erittäin paljon autismin piirteitä. puhetyyli sopisi siihen.

musta oli aivan ihanaa, että he oli löytäneet toisensa.
 
ju
seuraavassa jaksossa on varmaan sitten joku eiralais-pariskunta juhlimassa häitään Klippanilla ja Kämpissä, hääpuku Pariisissa (ovh5500e) ja huomenlahjana ikioma Lexus.
Saadaan olla kateellisia mallivartaloiselle morsiammelle ja lentokapteenimiehelle.
Parasta showta ikinä, hyvä TV2!
 
Aspergeria minäkin ajattelin, muistuttaa mun serkkua jolla kyseinen syndrooma on.
Mua kyllä kiinnostais tietää miten nämä ihmiset jotka on näihin ohjelmiin lähteny, niin ovat päätyneet siihen ratkasuun että ilmottavat itsensä sinne. Onko se julkisuuden halu? Vai näyttää omaa erilaisuuttaan vai mikä.
 

Yhteistyössä