toki kerroin kaikki suvun sairaudet ym, kaikki syylästä sydän infarktiin....kenen suvussa nuita ei ois, tai ainakaan RR-tautia?? kait kerroit lääkärille..
vaikea on päättää miten tekee... miten te muut tekisitte??Alkuperäinen kirjoittaja oma päätös;22944244:Mun mielestä EI mokannut, suositukset on suosituksia mut lopullisen päätöksen teet itse,aloitatko ne pillerit vai et
Eihän siinä sit mitään ongelmaa oo. Minipillereissä ei ole veritulppariskiä kuten yhdistelmissä.perusterve olen aurallista migreeniä ja jännitysniskaa lukuun ottamatta... pillerit jotka sain on näköjään mini-pillerit... tavallisia kun ei voinut kuulemma migreenin takia saada..
Sukulaisillesko ajattelit niitä syöttää?kun kirjoitti mulle e-pillerit vaikka suvussa verenpainetta ja verisuonitukoksia??
kysyinhän mä lääkäriltä useaan kertaan onko nyt ihan ok että voin syödä ja hän sano että kyllä. mutta mulla ei ole paljoa luottamusta lääkäreihin. on sen verran monta mokaa sattunut että luottamus heihin mennyt."Mun sukulaisilla on ollu..." Kenenpä sukulaisilla ei. No, sekin sitten taas riippuu kellä sukulaisilla ja missä iässä. Toi tarkottaa ns. 1.asteen sukulaisia eli vanhempia ja sisaruksia. Ja tukoksien pitää olla tullu nuorena (mielellään alle 50v.) ilman selvää syytä, ei leikkauksen, kipsihoidon tai vaikka syövän vuoks. Ja verenpainetta pitäs aina seurata pillerien alotuksen jälkeen ainakin 3kk, mielellään 6kk. Aurallisen migreenin kans saa syödä e-pillereitä jos kohtauksia tulee harvoin tai reagoivat nopeesti ja hyvin lääkkeisiin. Ite oon nää tarkistanu neurologilta, hematologilta ja sisätautilääkäriltä. Ja miks kyselet täällä mokasko se lekuri, oisit kysyny siltä suoraan!