Horoskooppimerkit menivät uusiksi – katso mikä oikeasti olet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rapu -> kaksonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä muka muuttuisin kaloista vesimieheksi. En ikinä! Mun mies on ihan tyypillinen vesimies ja minä tyypillinen kalat, täysin toistemme vastakohtia. Nyt mä sitten olisin vesimies ja mies kauris.

Mä olen oikea kaksosen perikuva (mikä ei aina ole hirveän kivaakaan)... Härän luonnekuvaus, joksika siis olisin nyt muuttunut, ei sovi kyllä yhtään :D

Sama lapsissa, poika ei muuttuisi leijonasta mihkään.. No, leijona se onkin myös luonnekuvauksen mukaan.
Tyttö taas muuttuisi neitsyestä leijonaksi, eikä tuosta tytöstä kyllä leijonaa saa mitenkään :D

Toi veikkaus on jo kumottu samantien, se liittyy maan magneettikenttiin mutta ei ne vaikuta merkkeihin. Voisitte joskus lukea uutiset loppuun ennen kuin laitatte näitä paskatietojanne tarjolle.
Merkkien pvmäärät eivät muutu miksikään.

Toi veikkaus on jo kumottu samantien, se liittyy maan magneettikenttiin mutta ei ne vaikuta merkkeihin. Voisitte joskus lukea uutiset loppuun ennen kuin laitatte näitä paskatietojanne tarjolle.

No mä vähän ihmettelinkin tätä :D Jee, mulle ei kasvanut sarvia.. jatkan kaksinaamaisena :whistle: eiku kaksimielisenä.. ;) Eiku miten se meni..

En näköjään oo enää jousimies. :)
En oo ikinä tuntenutkaan itteeni hirveemmin jousimieheks, mutten myöskään skorpioniks. Olen siis tuon listan mukaan käärmeenkantaja, voi harmi ettei tuolla merkillä taida olla mitään luonteenpiirteitä lueteltuna..? :/ (..ja mikä ihme tuon uuden horoskoopin nimi on olevinaan??)

veikkaisin että tuo on pikkusen ennakoiva jako. ei vaikuta varmaan aikuisiin ja sitä vanhempiin, mutta muutamien vuosien päästä voi päteä varmaan uuteen sukupolveen. itse kun en kyllä mitenkään taivu skorpparista vaa'aksi. etten olisi kiivassanainen väittelijä, kostonhaluinen, intohimoinen, vahva, kuolemasta ja mystiikasta kiinnostunut, osan itsestään kätkevä sielu? vaa'an kuvaus ei kyllä kovin hyvin istu. välttelisin kahnauksia? pikemminkin välillä olen juuri se joka nostaa mielummin kissan pöydälle. mutta sen kyllä allekirjoitan, että käärmeenkantaja kuuluu tuonne, kun se tähtitaivaalta skorpparin ja jousimiehen välistä löytyy. luonnekuvauksen olisin kiinnostunut kyllä kuulemaan vielä kyseiselle merkille.

Mies muuttu sitten käärmeenkantajaks mikä on aika paljon enemmän kuvailultaan mun miestä kun jouskari :) Ja sitäpaitsi siinä sanottiin että käärmeenkantajan hyvä kumppani olis kaksonen :D elikkä ihan nappiin meni!!!
Ja melkoisen käärmeen kantaja se onkin :D

Nyt vasta huomasin lukea tuon viestin. No eipä ihme, vähän ihmettelinkin kun noin paljon rajat muuttu. Mutta kyllä ne tietty pikkusen ajan kanssa muuttuu, kun avaruus elää, mutta ei nyt kyllä noin paljon. Joku paremmin astrologiasta perillä oleva voisi päivittää kyllä nuo rajat. Ja oikein tällä kertaa.

Turbojurpo, ei ollut kyllä parhaat mahdolliset luonnekuvaukset... paremmat (laajemmat ja realistisemmat) löytyy esim. täältä: Saaganet ~ Astrologia

Mä oon oinas, ainakin tähän asti ja kyllä takuulla muuten olen vieläkin. ja nyt joku kehtaa väittää että olisin kalat? täysin päinvastaset luonne kuvaukset että mitähän ihmettä :D

"Kalat on eläinradan viimeinen merkki, ja hänen sanotaankin kantavan mukanaan koko maailmankaikkeuden viisautta. Kyky ymmärtää toisen ihmisen tuskaa on niin syvälle rakennettuna Kalojen sieluun, että hän tekee itsestään helposti marttyyrin yrittäessään auttaa ystäväänsä"

- öö ihan suoraansanottuna, en oo järin viisas ihminen, ja mulla harvemmin likenee minkäänlaista myötätuntoa tai ymmärrystä muiden olotiloihin joten en toden tottakaan tunne muiden ihmisten tuskaa, voi kyllä olen hyvin itsekäs ihminen ja tärkeintä mulle on kas kummaa, oma hyvin vointi, sitten muut.

"Kaloista saat siis erinomaisen ystävän, joka taatusti antaa vaikka paidan päältänsä, jos näkee sinun sitä tarvitsevan. Hän tuntuu aistivan toiveesi jo ennen kuin ne pulpahtavat sinun mieleesi, ja kaikki elämän pienimmätkin asiat saavat hänen rinnallaan lisää syvyyttä"

- en riisuisi paitaani jos joku sitä tarvitsisi, tarvitsenhan mäkin sitä? ja harvemmin aistin muiden toiveita, hyvä kun omani.

"Kalat on erittäin myötätuntoinen ja aistii syvästi toisen ihmisen tuskan. Kalat on parhaimmillaan hyvin epäitsekäs ja lempeä auttaja, joka omistautuu toisen ihmisen hyvinvoinnille. Toisaalta hän saattaa myös helposti olla hyväksi käytettävissä, hänen ei ole helppo sanoa ei kenellekään."

- en ole kovinkaan myötätuntoinen, elämä kolhii jos kolhii ei voi mitää se on sitte jokasen kestettävä minä en ainakaan rupea itsesäälissä rypeviä pystyyn nostelemaan. En ole kovin auttavainen, riippunee asiasta mutta harvemmin ja mitä vielä, minäkö hyväksi käytettävissä? huh huh ja ei on lempi sanojani

oinas olen kuulkaas vaikka maapallo kääntyisi nurin päin ja tipahtaisi mustaan aukkoon että se siitä :)

Tuo nyt on NIIN vanha juttu, siitähän puhuttiin jo kolme vuotta sitten. Olen syntynyt 1.10 ja kyllä, uskon sideeriseen astrologiaan, jonka mukaan olen siis Neitsyt :D Kaikissa lehdissä sanotaan mun olevan Vaaka, mutta siihen en ole uskonut pariin vuoteen, vaan ostin korunkin jossa on Neitsyen horoskooppimerkki :)

Sideerinen astrologia on astrologinen suuntaus, jossa tähtikartan osat, etenkin Eläinradan merkit lasketaan vastaavien tähdistöjen ja kiintotähtien sijainnin mukaan. Tässä suhteessa se eroaa trooppisesta astrologiasta, jossa merkit on pysyvästi sidottu määräetäisyydelle kevättasauspisteestä.[1]

Alun perin Eläinradan merkit on nimetty niiden tähdistöjen mukaan, joiden suunnalla Aurinko on eri vuodenaikoina.[1] Myöhemmin syntynyt ero sideeristen ja trooppisten merkkien välillä johtuu maapallon prekessiosta. Sillä tarkoitetaan maan akselin hidasta siirtymistä avaruuden tasojen suhteen. Kun maapallo kiertää vuoden aikana auringon ympäri, akselin suunta pysyy lähes muuttumattomana ja osoittaa nykyisin kaikkina vuodenaikoina suunnilleen Pohjantähden suuntaan. Pidemmän ajan kuluessa akselin suunta kuitenkin muuttuu, suunnilleen yhden kaariasteen 72:n vuoden aikana, ja vasta noin 26 000 vuoden kuluttua se osoittaa jälleen samaan suuntaan.[2] Tämän vuoksi myöskään kevättasauspiste ei sijaitse pysysvästi samassa tähdistössä. Kaksituhatta vuotta sitten se sijaitsi lähellä Kalojen ja Oinaan tähdistöjen rajaa, mutta nykyisin Kalojen tähdistön alueella lähempänä Vesimiehen tähdistön rajaa[2] Trooppisessa astrologiassa kevättasauspistettä pidetään kuitenkin edelleen Kalojen ja Oinaan merkkien rajana, mutta sideerisessä astrologiassa sen katsotaan olevan lähellä Vesimiehen ja Kalojen merkkien rajaa. Vastaavasti muutkin trooppiset ja sideeriset merkit poikkeavat nykyään suunnilleen kuukauden verran toisistaan.[1]

Sideeristä astrologiaa on vanhastaan harrastettu varsinkin Intiassa, trooppista länsimaissa

- Wikipedia

ja osoitteesta Ursa - Missä tähdistössä Aurinko on? näkee todella sen oikean merkkinsä :)

Yhteistyössä