Tämä on jotenkin kovin mukava kuva.
Jos syöt tota maitorahkaa marjojen tai muiden seassa sellasenaan, ni suosittelen Ehrmann maitorahkaa, paljon paksumpaa, parempaa. Jos proteiinin kannalta syö Tuli vaan se ekana mieleen ku sulla niitä 2 tuossa on.
Mä vaan mietin, että jos luomu-tuotteiden takana on ideana suojella luontoa, niin välillä lähituotanto saattaa olla luomua parempi? Joku Luomu made in china on tuskin ympäristölle hyväksi. Katselin vaan tuota keksipakettia muun muassa.
Hui, miten helvetissä sää noin paljon syöt pelkästään töissä ollessasi? Tuolla määrällähän eläisi huoletta 3 päivää.
Riippuu varmaan kulutuksesta. Mun kokemukseni mukaan himoliikkujat syövät ihan saa*anasti.Hui, miten helvetissä sää noin paljon syöt pelkästään töissä ollessasi? Tuolla määrällähän eläisi huoletta 3 päivää.
Varmaan joo, itsekin olen jakeluauton kuskina duunissa ja kävelen kyllä useita kilometrrejä päivässä portaita ylös/alas ja tasaista katua mutta en mä noin paljoa pelkästään duunin aikana voisi syödä, hyvä jos yhtenä päivänä menisi tuo määrä.Riippuu varmaan kulutuksesta. Mun kokemukseni mukaan himoliikkujat syövät ihan saa*anasti.
Minäkin pidän siitä kovin. Myös luomutuotteista pidän niin kovin.Tämä on jotenkin kovin mukava kuva.