Emättimen mitta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaihteeksi näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä on oikea mittausasento? Jos tästä nyt heittää selälleen sänkyyn ja polvet leukaan, mittaa tulee senttikaupalla enemmän kuin jos vaikka pyytäisin miestä asettumaan selälleen lattialle ja mittaamaan viivan kun seison.

(Pitäiskö muuten kysyä mieheltä ja katsoa, paljonko pitää selittää, ennen kuin se suostuu mittaamaan - jos suostuu? Hulluna taitaisi pitää)

No kaikki terkkarit/gynet osais sanoo, MUN toosan pituuden, koska PAPA-koeatta ottaessa tarvii hakee se pitempi "lapa" mikä lie, se kenkälusikan mallinen härpäke, koska se normivempain ei vaan yllä.
Sanonkin sen jo aina valmiiks, ettei tarvi rötköttää oottamassa, kun ne käy sitte hakees sen joka tapauksessa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vaihteeksi näin;22926048:
Viivotin vaan ihan siihen päälle ja kaareutuvasti mittaat kuinka pitkään riittää sitä mittaa, ymmärrätkö, Samanlain mittaa omena puolikkaan ylhäältä alas, sen kaaren mitan.

Minkä ikäinen sä oot jos et tiiä mikä on emätin?

No kaikki terkkarit/gynet osais sanoo, MUN toosan pituuden, koska PAPA-koeatta ottaessa tarvii hakee se pitempi "lapa" mikä lie, se kenkälusikan mallinen härpäke, koska se normivempain ei vaan yllä.
Sanonkin sen jo aina valmiiks, ettei tarvi rötköttää oottamassa, kun ne käy sitte hakees sen joka tapauksessa :D

Onnea! Voitit juuri Isoin Toosa -kilpailun! *ojentaa kiertopalkintopystin*

Siis mitä ihmettä höpiset? Et ole mitään emätintä mitannut vaan ulkoisia sukupuolielimiä. Ja ei, itse en ole moista mittausta järjestänyt, jotenkin tähän saakka on vielä riittänyt muutakin tekemistä.

Kusiluistin sopii tähänkin vaikka oikeasti se on "muinainen" kumipohjainen kangastennari joita armeijassa käytettiin ainakin vielä 1980-luvulla mm. aamu- ja iltapesulle mentäessä sekä urheilussa.

Nuo naisenkin mitat kiihoitustilassa muuttuvat (minulla ainakin) että muistakaa mitata eri kiihoitusvaiheissa. Sehän käy varmaan jonkun mielestä ihan esileikistäkin sorkkia mittanauhalla ja viivottimella :D

Siis mitä ihmettä höpiset? Et ole mitään emätintä mitannut vaan ulkoisia sukupuolielimiä. Ja ei, itse en ole moista mittausta järjestänyt, jotenkin tähän saakka on vielä riittänyt muutakin tekemistä.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Tätä minäkin ihmettelen, että mitähän se ap nyt höpisee. Aivan hulvaton ketju. Samaa kastia Linqvistin hihvin kanssa.

Ap:lle kiitos päivän parhaasta piristyksestä, ja tiedoksi, että emättimen syvyys on keskimäärin sen noin 10 senttiä, mutta se sun viivas kanssa sillä ei ole mitään tekemistä...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22926382:
Mitä ulkoisissa naisen elimissä on mittaamista?

No se hilloviiva, eli viiva, jonka alku näkyy, kun seisot peilin edessä alasti. Ja se viiva, eli ulkoisten häpyhuulten muodostama viiva jatkuu sitten sinne asti, mistä väliliha alkaa..

:laugh: Ei ole kyllä ikinä tullut mieleen sitä alkaa mittailemaan...

Tulitteko ajatelleeks että ehkä ap:n mies on niin avuton että on aina höylännyt naistaan tohon viivaan eikä koskaan oo päässy sisään asti, ja sen takia ap:llä on näin outo käsitys siitä mikä on emätin. Toivotaan etteivät sentään kärsi lapsettomuudesta, se olis noloa tajuta tässä vaiheessa mistä sekin johtuu. :D

[QUOTE="vieras";22926308]Onnea! Voitit juuri Isoin Toosa -kilpailun! *ojentaa kiertopalkintopystin*[/QUOTE]

Pisin ehkä ennenmmin (jos nyt sitä edes on), leveyttä ei oo kukaan mitannu, millään työntömitalla tai muullakaan =D
Olettaisin KYLLÄ, että jos kyseinen "ankannokka" mikä lie onkaan kyseessä on kuitenkin YLEINEN vempain, en mä mikään harvinaisuus kuitenkaan ole, kiitos vain. ;)

Tulitteko ajatelleeks että ehkä ap:n mies on niin avuton että on aina höylännyt naistaan tohon viivaan eikä koskaan oo päässy sisään asti, ja sen takia ap:llä on näin outo käsitys siitä mikä on emätin. Toivotaan etteivät sentään kärsi lapsettomuudesta, se olis noloa tajuta tässä vaiheessa mistä sekin johtuu. :D

Ei herranen aika :laugh: Nyt ne kaksistaan miettii,että mitä hittoa..

[QUOTE="vieras";22927195]Ap! Viivain pois tuherosta ja heti! Ja vedätki suoraan, tai se katkeaa. MINÄ olen just nyt menossa yöksi töihin ansiapuun. JOS tulet sinne, sulle ei kunnian kuko laula.[/QUOTE]

Varsinkin jos se viivain on yhtään anaalin puolella!

Yhteistyössä