Olin yön pois kotoa. Kortsut kateessa, seksilelut "käytettyinä"!!!

  • Viestiketjun aloittaja Mielipiteitä, onko totta?
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Eihän, kun ap:han sanoi vaan että huomasi ensimmäisenä dildon, eikä olis itse edes huomannut niitä kortsuja jos mies ei ois niistä sanonut kun ap ilmoitti että pitäs jutella. Ap:n mieshän oli kysynyt haluaako hän puhua niistä kondomeista, jolloin ap kertoi dildosta. Musta tässä ei kaiketi oo ollut muuta ristiriitaisuutta kuin ap:n miehen tarinassa.
Sinäkö tämän kyhäsit kasaan?
Ens kerralla parempi sitten.
 
"Niin"
lisko vielä, sitä mäkin vähän pohdin. Ainut mikä tulee mieleen oli se olisi halunnut satuttaa mua ja että musta olisi tuntunut pahalta. Mutta joo en tosiaan tiedä. Toi tekstari juttu oli hyvä idea.
Jos se ois halunnu satuttaa sua, miksi se ois vieny ne loput roskiin eikä ois ees kertonu siitä dildosta ennen kun sä kysyt?

Miten sua voi satuttaa se että paketillinen kortsuja on roskissa?

Älä nyt ihan kaikkea usko.
 
AP...
On lapsia ja lapset oli mun mukana reissussa eli mahdollisuus on olemassa että jonkun meille ois tuonnut ja tarina siis joo on kaikin puolin sekava miehen osalta ja varmaan kirjoitin sen hieman sekavasti mutta vaikea kirjoittaa noin sekavaa tarinaa kovin loogisesti. Ei ole asia vielä selvinnyt, illalla meinasin viestiä tuntemattomasta numerosta miehelle laittaa eli katotaan miten viestiin reagoi ;)
Ja itsekkin mietin että miten muka mua kortsut voi satuttaa jotka se on roskiin heittänyt ja ensin vielä sanoi syyksi kun huuhteluaine ne pilasi. Ei tuskin tuosta kukaan loukkaantuu.
 
"vieras"
Hei camoon, miten te nyt edes voitte kuvitella, että ukko olisi raahannut sinne jonkun toisen naisen, ja pannut sitä sitten ap:n dildolla? :O

toi on jo oikeasti likaista. Hyi. Ja mitään merkkejä siitä, että joku vieras olisi talossa käynyt, ei ole.

Ihan selvää, että mies on itse dildoa käyttänyt, katsonut pokea ja laittanut dildolle kortsun, jotta se likaantuisi. Ei vaan huomioinut, että se dildo olisi pitänyt pestä myös sen jälkeen, kun siihen on kortsu vedetty päälle.
 
"eee"
[QUOTE="vieras";22916215]Hei camoon, miten te nyt edes voitte kuvitella, että ukko olisi raahannut sinne jonkun toisen naisen, ja pannut sitä sitten ap:n dildolla? :O

toi on jo oikeasti likaista. Hyi. Ja mitään merkkejä siitä, että joku vieras olisi talossa käynyt, ei ole.

Ihan selvää, että mies on itse dildoa käyttänyt, katsonut pokea ja laittanut dildolle kortsun, jotta se likaantuisi. Ei vaan huomioinut, että se dildo olisi pitänyt pestä myös sen jälkeen, kun siihen on kortsu vedetty päälle.[/QUOTE]

Täysi peesi tähän!
 
Voi olla että joku muukin on tän jo kirjottanu, en lukenu kaikkia. Mä ajattelen että sillä on ollu joku vosu siellä teillä kotona, on alkanu panettaa, mutta eivät ole oikeasti halunneet pettää. Joten: kortsu sun dildon päälle (mä en ainakaan toisen paljaalla vetelis, yök) ja naisen käsi käyttöön. Noh, on siinä voitu vähän nuoleskellakin, mut tää selittäis kortsun ja dildon.
 
"vieras"
Voi olla että joku muukin on tän jo kirjottanu, en lukenu kaikkia. Mä ajattelen että sillä on ollu joku vosu siellä teillä kotona, on alkanu panettaa, mutta eivät ole oikeasti halunneet pettää. Joten: kortsu sun dildon päälle (mä en ainakaan toisen paljaalla vetelis, yök) ja naisen käsi käyttöön. Noh, on siinä voitu vähän nuoleskellakin, mut tää selittäis kortsun ja dildon.
Mutta eikös tuokin ole pettämistä,jos mies hoitelee naisen dildolla ja nainen käsin miehen? Minusta ainakin samanlaista pettämistä jos panee.
 
[QUOTE="vieras";22918626]Mutta eikös tuokin ole pettämistä,jos mies hoitelee naisen dildolla ja nainen käsin miehen? Minusta ainakin samanlaista pettämistä jos panee.[/QUOTE]

No joo, tietenkin on! Mutta musta olisi vielä yököttävämpää jos olisivat ihan oikeesti nussineet, vaikkakin vain paineiden purkamiseksi. Musta on lieventävä asianhaara jos mies ei ole oikeasti uittanut . Tosin omani saisi potkut molemmista.
 
"vieras"
No joo, tietenkin on! Mutta musta olisi vielä yököttävämpää jos olisivat ihan oikeesti nussineet, vaikkakin vain paineiden purkamiseksi. Musta on lieventävä asianhaara jos mies ei ole oikeasti uittanut . Tosin omani saisi potkut molemmista.
Miulle ei olis mitenkään lieventävä asianhaara, jos ukko ei nussis vaan hoitelis naisen dildolla tai käsin tai vaikka suuseksiä.Kaikista näistä toimista lentäs mies pellolle samantien.
 
AP...
No niin asiasta yritetty keskustella ja mies pitäytyy kertomuksessaan mutta miehen ilmeet ja eleet olivat jotenkin häveliäitä ja ei kyllä myöntäisi jos omaan leikkiinsä mun leluja olisi tarvinnut. Enemmin myöntäisi toisen naisen. Eli luulempa että asia jää mysteeriksi ja selviää aikanaan. Toiseen naiseen en jotenkin usko, mutta varmahan en voi olla. Eli luulempa että mies tosiaan on itseensä tätä lelua tarvinnut :D Vaikka hilpeyttä ajatus kovasti herättää ja seuraavaa seksi kertaa saa tuo mies kyllä odottaa. -Käyttäkööt minun dildoani, himothan ne on hiirelläkin :D
Onko jollain vielä jotakin mitä ei olisi jo huomioitu?
 
"vieras"
No niin asiasta yritetty keskustella ja mies pitäytyy kertomuksessaan mutta miehen ilmeet ja eleet olivat jotenkin häveliäitä ja ei kyllä myöntäisi jos omaan leikkiinsä mun leluja olisi tarvinnut. Enemmin myöntäisi toisen naisen. Eli luulempa että asia jää mysteeriksi ja selviää aikanaan. Toiseen naiseen en jotenkin usko, mutta varmahan en voi olla. Eli luulempa että mies tosiaan on itseensä tätä lelua tarvinnut :D Vaikka hilpeyttä ajatus kovasti herättää ja seuraavaa seksi kertaa saa tuo mies kyllä odottaa. -Käyttäkööt minun dildoani, himothan ne on hiirelläkin :D
Onko jollain vielä jotakin mitä ei olisi jo huomioitu?
Ja teidän suhde jatkuu, niinku mitään ei olis tapahtunut..? :O
 
"vieras"
Voi olla että joku muukin on tän jo kirjottanu, en lukenu kaikkia. Mä ajattelen että sillä on ollu joku vosu siellä teillä kotona, on alkanu panettaa, mutta eivät ole oikeasti halunneet pettää. Joten: kortsu sun dildon päälle (mä en ainakaan toisen paljaalla vetelis, yök) ja naisen käsi käyttöön. Noh, on siinä voitu vähän nuoleskellakin, mut tää selittäis kortsun ja dildon.
Luuletko tosiaan, että pettäjämies ja joku vieras nainen alkaisivat ajatella, että "ei nyt petetä silleen oikeestioikeesti, vaan tälleen vaan käsin, suin ja dildoin". Jos niin pitkälle olisi menty, että mies olisi tuonut vieraan naisen aviosänkyynsä, niin aika pienellä todennäköisyydellä hän alkaisi panovaiheeseen päästessään miettiä enää vaimon tunteita.

Vastaus on siis oma kiva, se olisi oikeasti noloa myöntää, jos olisi dildoa peffaansa tunkenut.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22919857]Ja teidän suhde jatkuu, niinku mitään ei olis tapahtunut..? :O[/QUOTE]

No mitä luultavimmin mies on masturboinut, nuo selitykset toisesta naisesta ovat ihan hömppää. Ei kukaan toisen dildoa haluaisi käyttää... Erotako siis pitäisi? :O
 

Yhteistyössä