Luovutin muutama kuukausi sitten ja seuraavan kerran luovutan 1,5 viikon päästä.
Käytännössä homma menee siten, että varataan aika klinikalle, jossa jutellaan ja sovitaan käytännöstä. Klinikalla otetaan veri-, ja virtsakokeet joista tutkitaan kromosomit, sukupuolitaudit yms. Sitten käydään psykologin juttusilla ja lääkärin tarkastuksessa, jolloin tehdään kynegologinen tutkimus.
Hoidon aikana mulla oli vissiin 3 vaiko 4 ultraa.
Hoitoja on erilaisia, mutta mulla on nyt sitten kahdesta kokemus. Ekassa söin alkuun e-pillereitä, jonka jälkeen pistin noin viikon yhtä pistosta ja sen jälkeen vajaan viikon kahta pistosta. Tämän jälkeen otettiin ns. irrotuspistos ja 36 tunnin kuluttua oli punktio. Noin 6-8 tuntia ennen punktiota muutuin todella kipeäksi, mutta jo punktion aikana onneksi helpotti. Punktiosta seuraavana aamuna olin täysin kivuton.
Korvausta sain käteen 650. Siinä oli se lain määrittelemä 250 + matkakorvauksia ja päivärahoja.
Tällä kertaa aloitin alkuun 10 päivän kuurin lääkkeitä, mutten muista yhtään että mitä ne oli. Sen jälkeen otin ns. pitkäaikaisen jarrupiikin. Muutaman viikon kuluttua piti aloittaa pistokset, mutta hoidot menivät vastaanottajan puolelta valitettavasti mönkään
Tuosta muutama viikko eteenpäin ja otin uuden pitkävaikutteisen jarrupistoksen ja lähdimme uuteen yritykseen. Tiistaina aloitin pistokset ja jatkan niitä vielä noin viikon. Kahta pistosta päivässä en joudu tällä kertaa pistämään lainkaan.
Soluistani syntyvät lapset eivät ole biologisesti minun, sillä minä en heille anna kasvupohjaa (kohtu), enkä minä heitä synnytä. Soluistani syntyvillä lapsilla on geeniperimäni, mutta siihen jää se mun osuus.