Mikä vähentäisi näläntunnetta?

  • Viestiketjun aloittaja "laihduttaja"
  • Ensimmäinen viesti
"laihduttaja"
Mikä se kaktusuute tms. oli joka vähentää nälän tunnetta? Toimiiko? Entä muut vastaavat tuotteet? Mitä olette kokeilleet ja mitkä toimivat oikeasti?

Karppaukset voitte tunkea sinne ja syvälle, koska se ei sovi minulle.
 
"vieras"
Syö vähän ja usein. Ja niin joku jo mainitsikin, sokerit yms hiilarit pois ja protskuja tilalle.
Mulla toimi :) Olin ennen armoton puputtaja,kokoajan oli sellanen pikkunälkä ja napostelin mitä kaapeista löysin. Koskaan ei ollu täysin kylläinen olo (ellen vetänyt itseäni ähkyyn jollain mäkkisafkalla) ja pahinta oli illat,kun leuat kävi kokoajan,muuten en osannut olla. Aloitin karppaamisen ja neljä ekaa päivää oli hirveitä. Tuntui että maha huutaa ruokaa vaikka söin usein,mut noiden alun vaikeuksien jälkeen olo kuin eri ihmisellä. Tulen kylläiseksi yhdestä broilerinkoivesta ja salaatista ja syönnin jälkeen on pitkään sellainen olo että maha on täynnä. Ei kuitenkaan semmosella uuvuttavalla ja raskaalla tavalla. Sokeria en oo jättäny kokonaan pois,namia ja suklaata syön viikoittain,mutta silti paino on laskusuuntainen ja napostelun tarve pienentynyt huimasti.
 
[QUOTE="laihduttaja";22910499]Mikä se kaktusuute tms. oli joka vähentää nälän tunnetta? Toimiiko? Entä muut vastaavat tuotteet? Mitä olette kokeilleet ja mitkä toimivat oikeasti?

Karppaukset voitte tunkea sinne ja syvälle, koska se ei sovi minulle.[/QUOTE]

Nälkä ei itseasiassa johdu siitä, ettetkö olisi syönyt riittävästi ruokaa, vaan siitä, että syömässäsi ruoassa ei ole ollut riittävästi vitamiineja, mineraaleja ja hivenaineita, niitä jokaiselle joka päivä välttämättömiä solujen ravintoaineita.

Lihavista ihmisistä sanotaan, että he ovat lihavia koska syövät liikaa. Totta tietenkin, mutta lopullinen totuus löytyy tuosta yllä kirjoitetusta, eli jokainen ylipainoinen on itse asiassa aliravittu. Valitettavasti ne 700 triljoonaa soluamme eivät pysty kertomaan mitä niiltä puuttuu, vaan me tunnemme sen nälän tunteena ja syömme lisää. Usein valitettavasti vain sitä samaa vähäravinteista ruokaa, joka vain yllyttää syömään lisää.

Markkinoillahan on sadoittain ruokahalua vähentäviä (niin niistä sanotaan) tuotteita, laihdustusvalmisteita ja mitä tahansa höpö höpöä. Itse tiedän täysin varmasti omasta ja satojen tuntemieni henkilöiden kokemuksesta, että vain yksi tuote todella toimii ja se on .. saakohan sanoa, EN ole kyseisen tuotteen myyjä!

Tuotemerkki on Herbalife ja siitä kaikkein eniten Suomessa tietää tamperelainen Juhani Heikkinen. Ota 'Jussiin' yhteyttä ja kysy lisää, uskallan väittää että se kannattaa.
 

Yhteistyössä