Sairaala-sarjan Sami Vähäsantanen<3 <3

• Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
olasta
Alkuperäinen kirjoittaja niisku:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Onko muita joiden mielestä k.o henkilö on ihana? :heart: :heart: :heart:

Samiin liittyviä adjektiiveja minusta: Komea, sympaattinen, empaattinen, ystävällinen, karismaattinen jne. jne. :heart: :heart:
mahtava tyyppi.ikinä mulle ei oo röökin lopettamisesta osattu sanoa niinkuin hän.helppo lopettaa ja kiitos että oot meidän kunnan ylilääkäri
Niin on minunkin asuinpaikkani ylilääkäri=)

vera
mun mielestä ehdottomasti ihanimpia sarjan henkilöistä ovat ensihoitajat marko ja mikko :)
en ala arvoimaan heitä pinnallisesti, koska sillä ei ole merkitystä (paitsi sen verran voin sanoa ettei valittamista ole), mutta kumpikin ovat tosi kivoja ja heidän työtään on mukava katsoa telkkarista. taitaa johtua myös osittain siitä että itse olen jo pidempää harkinnut ensihoitajaksi ryhtymistä, eli näiden kahden työ on sitä mistä minä tykkään :)

kaikki sarjassa esitetyistä henkilöistä ovat tosi ammattimaisia ja hyviä lääkäreitä (lisää samanlaisia suomeen, kiitos).

hävetkää aikuiset ihmiset jotka valittavat että joku näyttää epäsiistiltä, kun tuskin itse olette pitäneet lekurinmyssyä päässä paria tuntia putkeen sisällä... kokeilkaa ensin itse, sitten voitte tulla valittamaan että jonkun hiukset ovat likaisen näköiset.

Mirva Vähäsantanen
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri;15064008:
Ei.

musta sitä kuvaa adjektiivit limainen, ällöttävä, vastenmielinen, epäsiisti :x
Kaikki vähäsantaset ovat hulluja, sisäsiittoisia ja mielenvikaisia. Siitä ei pääse mihinkään.

hämeestä
Se on kovasti ehtiväinen kaveri se Sami Vähäsantanen. Pari vuotta sitten se oli TAYS:issa vatsaelinkirurgina, sitten keväällä 2009 se tuli Nastolaan Aava-terveyskeskusyhtymän ylilääkäriksi ja nyt on näköjään ehtinyt Jämsään Jokilaakson sairaalaan. Tuolla vauhdilla, mihinkähän ehtii vielä seuraavaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja hämeestä;22893294:
Se on kovasti ehtiväinen kaveri se Sami Vähäsantanen. Pari vuotta sitten se oli TAYS:issa vatsaelinkirurgina, sitten keväällä 2009 se tuli Nastolaan Aava-terveyskeskusyhtymän ylilääkäriksi ja nyt on näköjään ehtinyt Jämsään Jokilaakson sairaalaan. Tuolla vauhdilla, mihinkähän ehtii vielä seuraavaksi?
Joo, törmäsin tosiaan tuohon Samiin siellä Jokilaakson sairaalassa. Olin siellä sisätautien osastolla töissä hetken. Aika kivan oloinen heppu irl.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;22666854:
Rappi on mukavan oloinen, mutta tosta Mikosta en tykkää, jotenkin niin ylimielisen oloinen, ihan kuin kuvittelisi olevansa koko mestan omistaja.
Rappi laittoi mulle kipsin jalkaan.

"samppa"
No nyt niin kävi näin,
http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/article561035.ece?s=r&wtm=mediuutiset/-14012011

Sami Vähäsantanen suorittanut ne sappileikkaukset jotka ovat vaarantaneet potilasturvallisuuden.

"samppa"
Mutta missään ei lue että ne on kirurgin mokia..
Jos sappitiehyt vaurioituu leikkauksen aikana se on kirurgin moka, koska kukaan muu ei sinne sisuskaluihin sorki. Itseltäkin tuo sappirakko on leikattu ja käytiin kirurgin kanssa läpi nämä mahdolliset komplikaatiot joista tuo sappitiehyen vaurioituminen on yksi vakavimmista.

Jos ois kyseessä verenmyrkytyksiä, tulehduksia etc.. niin sitten ei välttämättä olis kirurgin vika.

Yhteistyössä