Randomi Buddy
[video=youtube;TmQFwIKsU1U]http://www.youtube.com/watch?v=TmQFwIKsU1U[/video]"Kuinka haluan koskettaa ja hyväillä sinua"
[video=youtube;TmQFwIKsU1U]http://www.youtube.com/watch?v=TmQFwIKsU1U[/video]"Kuinka haluan koskettaa ja hyväillä sinua"
the beatles- hey jude-live!Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22856929:Linda Ronstadt & Dolly Parton - I Never Will Marry
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22890600:Steely Dan - Do it Again
YouTube - Steely Dan - Do It Again (original studio version)
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22890640:Steely Dan - Dirty Work
YouTube - Dirty Work - Steely Dan
Pidätkö Buddy näistä Steely Daneista? Äiti rakastaa niitä, täydellistä musaa!Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22890656:Steely Dan - Reelin' In The Years
YouTube - Reelin' In The Years - Steely Dan
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22890688:Steely Dan - Turn That Heartbeat Over Again
YouTube - Turn That Heartbeat Over Again - Steely Dan
Turha edes kysyä, onko meillä vielä joulukuusi ja koristeet sisälläAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22890740:Ihanaa Lilith! Joku toinenkin täällä sentään ymmärtää että joulu on mielentila eikä mikään periodi allakassa! Joskus kuuntelen joululauluja kesälläkin, tälläinen vähän "äiti" kun olen
The Pointer Sisters - Christmas In New York
YouTube - The Pointer Sisters - "Christmas in New York" YMC Records
Jep =)Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22890740:Ihanaa Lilith! Joku toinenkin täällä sentään ymmärtää että joulu on mielentila eikä mikään periodi allakassa! Joskus kuuntelen joululauluja kesälläkin, tälläinen vähän "äiti" kun olen
olet sitten alkanu nukkumaan öisin ja valvomaan päivällä :OAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22890740:Ihanaa Lilith! Joku toinenkin täällä sentään ymmärtää että joulu on mielentila eikä mikään periodi allakassa! Joskus kuuntelen joululauluja kesälläkin, tälläinen vähän "äiti" kun olen
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22890787:Steely Dan - Only A Fool Would Say That
YouTube - Only A Fool Would Say That - Steely Dan