?
.
Vieras
Ei VOI olla kenenkään elämä noin vaikeaa. Huh.
ja suako ei koskaan ole vituttanut elämän pienemmät asiat?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei VOI olla kenenkään elämä noin vaikeaa. Huh.
Mä olen sitten varmaan kummallinen kun en koe noita asioota vaikiaksi, ongelmalliseksi ja ärsyttäksi.
Mä olen sitten varmaan kummallinen kun en koe noita asioota vaikiaksi, ongelmalliseksi ja ärsyttäväksi.
Joo aattelee siinä kassalla, että ku sulla on kassi ja lompakko käsissä, ni alapa siinä vetelemään kortteja ja väänteleen ja kääntelee, kun vaan voisit antaa ne siihen pöydälle ja sutata jonku sykkyrän kuittiin. Ja nopeita nämä ei kyllä todellakaan ole. Kerran otin muka kortin liian aikaisin vaikka siihen tuli että ota kortti, ja sitten piti laittaa koneet alas ja yrittää uudelleen... -.-
Alkuperäinen kirjoittaja siis mitä;22888252:Siis hä? Mä annan s-kaupassa bonuskortin myyjälle ja lykkään samantien oman kortin masiinaan. Ei sitä bonuskorttia tarvi odottaa takas ennenku voi maksukortin lyödä siihen maksupäätteeseen. Ja aikaa ei kulu mitään ylimäärästä.
Ei voi olla totta.Onko joillekin noin vaikiaa suoriutua kassalta. Tuosta kun selviytyy vanhatkin ihmiset niin miksi nuoret vetää kilareita ja stressaa...
Minusta on kivaa vetää itse Plussakortti lukijasta läpi, ja käyttää pankkikortin sirunlukijaa kassalla. Paljon näppärämpää kuin se että ojennan ne kassalle, kassa taistelee ekana Plussan kanssa (se toimii joskus ja joskus taas ei, noissa omatoimilukijoissa toimii aina!) ja sitten joudun vielä allekirjoittamaan kuitin.
Ei voi olla totta.Onko joillekin noin vaikiaa suoriutua kassalta. Tuosta kun selviytyy vanhatkin ihmiset niin miksi nuoret vetää kilareita ja stressaa...