V
"vihainen"
Vieras
Tähän sitä on tultu; itsepalvelu senkun lisääntyy. Käydessäni paikallisessa K-marketissa, oli sinne ilmestynyt ne korttikoneet. No ei siinä mitään, onhan ne muuallakin, mutta että kun luin sen käyttöohjetta, niin siinä sanottiin että Plussakortti luetaan itse! Seisoin siinä että joo-o, mitäs nyt. Neiti koitti siinä sitten selittää, mutta en mä ymmärtäny. Sanoin sitten et no antaapa olla ku on niin vaikeaa, ja neiti sitte otti tän kortin ja veti itse sen siitä koneesta. Mitenhän mummot osaa tän, ku sirukorttikaan ei heillä paljokaa onnistu..
Että tämmöstä täällä. Vaikka pidän paljon meidän lähi-koosta, alko tämä kyllä ärsyttämään suuresti. Itse en ala tätä opettelmaan, vaan annan suoraan neidille vetäistäväksi kortin. Mitäs sitten, itsepalvelukassat IKEA-tyyliin...?
Että tämmöstä täällä. Vaikka pidän paljon meidän lähi-koosta, alko tämä kyllä ärsyttämään suuresti. Itse en ala tätä opettelmaan, vaan annan suoraan neidille vetäistäväksi kortin. Mitäs sitten, itsepalvelukassat IKEA-tyyliin...?