Nyt alan olemaan ylpeä itsestäni ja kropastani *ennen/jälkeen kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mahtavaa! Kunhan saan tämän vauvelin puskettua pihalle aiotaan miehen kanssa kanssa kokeilla tuota vhh-dieettiä. Aina ennen oon ollu sitä vastaan, mutta asioista selvää ottaneena, päätän antaa sille mahdollisuuden :)

No siinä on mää joskus ennen... Aikas tuhtina... x)
Kohta sitten tuloksia...

8kk alakarppia:

Ja armoa mun mahalle, olin kummiskin 35v. x) Tossa BMI jotain 22.

Peppukuvissa näkyy parhaiten muutos, mutta ne arkistoitu x-fileihin. x)

oon pitäny sua aina paljon vanhempana. en tiiä miks... ehkä tuo nimimerkki....

mut hyvältä näyttää!!! mulla pudotettavana se typerä 5 kiloa joka ei irtoa millään. no imetys vasta alussa joten eiköhän tästä päästä eteenpäin.
paino ny 69 pituus 168 ja tahtoisintakas lähelle 60:ta kuin silloin joskus kun miehen kanssa tavattiin...

Upeaa!!
Eikö oo ihanaa huomata kun kroppa pienenee?
Itse aloitin Xtravaganzalla tuossa syksyllä. Ja yhteensä nyt tuosta elokuun alusta on tippunut 30 kg.
Olen 176cm ja nyt painoa on piirun alle 70kg. Vielä puristelen viitisen kiloa, ja kiinteytän jumpilla :)

[QUOTE="piiku";22883803]Upeaa!!
Eikö oo ihanaa huomata kun kroppa pienenee?
Itse aloitin Xtravaganzalla tuossa syksyllä. Ja yhteensä nyt tuosta elokuun alusta on tippunut 30 kg.
Olen 176cm ja nyt painoa on piirun alle 70kg. Vielä puristelen viitisen kiloa, ja kiinteytän jumpilla :)[/QUOTE]

on se joo aivan ihanaa :heart: Tätä menoo kesällä voin tai ainakin sitä seuraavana kesänä ostaa elämäni ekat bikinit.. Ennen ei oo rahkeet kestäny :D

[QUOTE="vieras";22884336]Toivottavasti et rikkonut mitään......[/QUOTE]

En kai.. Tää on tosiaan kettuillu mulle jo ala-asteesta lähtien kun mursin häntäluun.. Fiksuna opettaja vei meijät levillä rinteeseen pulkkamäkeen ja se kuka uskalsi laskee korkeimmalta, sai palkinnon.. No, me kaverin kanssa tultiin yhdessä pulkan kanssa ekasta tasanteelta alas ja hulluna autotielle kun ei sitten stopannu pulkka ajoissa ja mä olin tyyliin 90 asteen kulmassa niin et perse oli edelleen pulkan pohjalla ja pää maassa pulkan takana.. :ashamed: Ja opettaja nauro vaan vaikka mä parkua väänsin.. :O
Niin ja siis ennen autotietä oli lumiaura tehnyt siihen "tosi kivan" hyppyrin..

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä