Nyt alan olemaan ylpeä itsestäni ja kropastani *ennen/jälkeen kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

No siinä on mää joskus ennen... Aikas tuhtina... x)
Kohta sitten tuloksia...

8kk alakarppia:

Ja armoa mun mahalle, olin kummiskin 35v. x) Tossa BMI jotain 22.

Peppukuvissa näkyy parhaiten muutos, mutta ne arkistoitu x-fileihin. x)

Viimeksi muokattu:
Kädet ylös nostamalla jokainen saa uumansa kavennettua, tai siis ainakin näyttämään sille. Paljonko kiloja on tippunut? Eikös karppaamisen pitänyt auttaa nimenomaan keskivartalon läskiin? Minusta varsinainen muoto on pysynyt samana, kaventunut toki olet kyllä.

Ja anteeksi jos olen liian suorasukainen mutta itse laitoit kuvat esille joten....

Nuo sentit on melkein parempia kuin kilot, totuudenmukaisempia, eikä heilahtele samalla tavalla kuin paino!
Onnea ja tsemppiä edelleen jatkossa. Mäkin olen siirtynyt housukoosta 44/46 pääsäntöisesti kokoon 40 :whistle: Kolmekasit on sopivia sitten kesällä!
Mutta miten sun tissit on samankokoiset?? Mä jouduin ostamaan uusia; sekä rinnanympärys, että kuppkoko yhtä pienemmät :rolleyes:

No siinä on mää joskus ennen... Aikas tuhtina... x)
Kohta sitten tuloksia...

8kk alakarppia:

Ja armoa mun mahalle, olin kummiskin 35v. x) Tossa BMI jotain 22.

Peppukuvissa näkyy parhaiten muutos, mutta ne arkistoitu x-fileihin. x)

Oooi hienoo!! Tähän olis aivan mahtava tähdätä!!!! :D Kuinka tiukalla oot ollu?? :)

Nuo sentit on melkein parempia kuin kilot, totuudenmukaisempia, eikä heilahtele samalla tavalla kuin paino!
Onnea ja tsemppiä edelleen jatkossa. Mäkin olen siirtynyt housukoosta 44/46 pääsäntöisesti kokoon 40 :whistle: Kolmekasit on sopivia sitten kesällä!
Mutta miten sun tissit on samankokoiset?? Mä jouduin ostamaan uusia; sekä rinnanympärys, että kuppkoko yhtä pienemmät :rolleyes:

en tiiä :D Ehkä joku on päättäny et tissit saa olla jäätävät vaikka kuinka laihtuis :laugh:

Yhteistyössä