Kirppispino (taas jälleen kerran)

Minä ajattelin tänään kokeilla miten tän köörin kanssa kirppistely onnistuu (1v kaksoset + 3v). En ole aikoihin käynyt kirppiksellä, kun ei vain onnistu tällä porukalla. Jo kaupassa käynti on extreme-seikkailu :) No, enpä nyt edelleenkään tiedä onnistuuko se (pääseekö hyllyjen välissä edes liikkumaan, hermostuvatko lapset ekan loosin jälkeen jne) Kun parkkipaikkalla oli 2 autoa ja loput paikat oli täytetty lumella! Olisihan siinä pienen kävelymatkan päässä ollut paikkoja, mutta ei houkutellut. Seuraavan kerran kun kokeilen varustaudun paremmin (vaunut yms mukaan).
Harmittaa ja ärsyttää, kun kuitenkin melkoisesti olisi tarvetta vaatteille. Ja muutenkin tykkäisin kirppistellä :(

Ja sitten vielä kierrän veistä haavassa, avaan näitä kirppisketjuja ja viherryn kateudesta muiden löytöjen vuoksi :stick:

Minä en uskaltas edes yrittää kolmen lapsen kans kirppikselle (mie oisin ihan sotkussa vaunujen ja lasten kans siellä jossain hyllyvälissä ihan varmasti ja kaikki oltas yhtä hermostuneita ) :ashamed: Et sais ketään katsoon lapsia siksi aikaa et pääset kierteleen?

Viimeksi muokattu:
Minä en uskaltas edes yrittää kolmen lapsen kans kirppikselle :ashamed: Et sais ketään katsoon lapsia siksi aikaa et pääset kierteleen?
Mies tekee monesti pitkiä päiviä ja silloin kun sattuu lyhyt päivä, niin silloin on aina muita tärkeämpiä asioita hoidettavana. Lauantaisin meillä menee aamupäivä (jolloin kirppikset olisi auki) harrastuksissa ja sunnuntaisin täällä ei kirppikset ole auki. Sukulaiset yms tukiverkko 300-400km päässä. Kaikenlaisesta ollaan selvitty (lasten sairaalassa olot yms), mutta kirppiksille en vain pääse :headwall: Jotenkin surkuhupaisaa, että tukiverkottumuus näkyy ja häiritsee parhaiten tässä :LOL: Eiköhän se tässä helpota, kunhan lapset kasvaa....

"maaret"
Lanttilasta keräämääni Arabian sinistä astiasarjaa 2 kahvikuppia+asetit+lautaset sekä tarjoilukulho yht.12e. Noita kun ei mistään tahdo enää löytyä. NIIN iloinen

Ja Cetorista pari lastenkirjaa 1e/kpl ja kassillinen todella siistejä vaatteita lapsille yht.15e + itselle yksi paita 2e.
Mä tykkään kierrellä kirppareilla, harvemmin teen löytöjä, mutta tänään onnisti kaikin puolin!

Mies tekee monesti pitkiä päiviä ja silloin kun sattuu lyhyt päivä, niin silloin on aina muita tärkeämpiä asioita hoidettavana. Lauantaisin meillä menee aamupäivä (jolloin kirppikset olisi auki) harrastuksissa ja sunnuntaisin täällä ei kirppikset ole auki. Sukulaiset yms tukiverkko 300-400km päässä. Kaikenlaisesta ollaan selvitty (lasten sairaalassa olot yms), mutta kirppiksille en vain pääse :headwall: Jotenkin surkuhupaisaa, että tukiverkottumuus näkyy ja häiritsee parhaiten tässä :LOL: Eiköhän se tässä helpota, kunhan lapset kasvaa....
Toivotaan et helpottaa ja isompien lasten kans on helpompi päästä kirppikselle ja toivotaan että sitä aikaa löytyy jostain vielä ennen sitäkin :hug:

[QUOTE="maaret";22879717]Lanttilasta keräämääni Arabian sinistä astiasarjaa 2 kahvikuppia+asetit+lautaset sekä tarjoilukulho yht.12e. Noita kun ei mistään tahdo enää löytyä. NIIN iloinen

Ja Cetorista pari lastenkirjaa 1e/kpl ja kassillinen todella siistejä vaatteita lapsille yht.15e + itselle yksi paita 2e.
Mä tykkään kierrellä kirppareilla, harvemmin teen löytöjä, mutta tänään onnisti kaikin puolin![/QUOTE]

Kiva juttu et nyt onnisti :)

Ihanasti sanottu...siis tuo että kaikesta on selvitty, mutta että kirppiksille ei vaan pääse :D

Onneksi lapset kasvaa, vaikka ei se tietenkään siinä kohtaa helpota, kun se vaatetarve on NYT eikä vuoden kuluttua.

Oletko nettikirppiksiä selannut? Mä tein aikoinani melko paljon kauppaa kestovaippainfon kirppisosastolla...ostelin siis sieltä lastenvaatteita :)

[QUOTE="maaret";22879717]Lanttilasta keräämääni Arabian sinistä astiasarjaa 2 kahvikuppia+asetit+lautaset sekä tarjoilukulho yht.12e. Noita kun ei mistään tahdo enää löytyä. NIIN iloinen

Mä tykkään kierrellä kirppareilla, harvemmin teen löytöjä, mutta tänään onnisti kaikin puolin![/QUOTE]

Kiva kuulla, että oli onnistunut reissu :) Niistä saa melko pitkäksi aikaa hyvän mielen.

"vierailija"
Uskotteko oikeesti et mulla on ikää 31 ja en oo koskaan käyny kirpputorilla... Pitäisköhän munkin alkaa käymään kun tuntuu et monet tekee tosi hyviä ja halpoja löytöjä sieltä. Tuolla blogissakin oli aivan ihania vaatteita. En ees tiiä miksi en oo koskaan menny kirpparille, ei mitään periaatetta tai syytä oo mun menemättömyyteen, mutta en vissiin ole tajunnut että siellä on varsinkin lapsille ilmeisesti vaikka mitä. Oiskohan tää mun uuden vuoden lupaus: "Lupaan mennä tänä vuonna kirpputorille PISTE. :)

[QUOTE="vierailija";22880117]Uskotteko oikeesti et mulla on ikää 31 ja en oo koskaan käyny kirpputorilla... Pitäisköhän munkin alkaa käymään kun tuntuu et monet tekee tosi hyviä ja halpoja löytöjä sieltä. Tuolla blogissakin oli aivan ihania vaatteita. En ees tiiä miksi en oo koskaan menny kirpparille, ei mitään periaatetta tai syytä oo mun menemättömyyteen, mutta en vissiin ole tajunnut että siellä on varsinkin lapsille ilmeisesti vaikka mitä. Oiskohan tää mun uuden vuoden lupaus: "Lupaan mennä tänä vuonna kirpputorille PISTE. :)[/QUOTE]

Se on itseasiassa monelle yllätys, että siellä ihan oikeasti on myös hyvää tavaraa. Ehkä ennenmuinoon ne kirppikset on olleet todellisia KIRPPUtoreja, mutta ei ole enää :)

Mutta nyt töllön ääreen :D

Tänään piipahdin Linkkikirppiksellä.

Tytölle ostin KappAhlin ruutuhameen 2 eurolla ja farkut 50 sentillä (H&M, kuin uudet ja tosi makeet). 134 cm molemmat.

Poika sai Lego Hero Factory-pahiksen hintaan 1 euro :D. Ihan uudenveroinen, ei noita kauan ole markkinoillakaan ollut edes.

Tänään tuli tytön kanssa koluttua paikallinen iso kirppis..saalis jäi mun mielestä aika laihaksi (tietty kun en itelleni löytänyt mitään :D) mutta löytyi sieltä ainakin kolmet baggy-farkut tenaville, 3e/2e/4e, Billabongin huppari tytölle, 7e ja Reiman talvihaalari 110cm odottamaan vauvan kasvua, 4e. Äippä sai vain korvikset, 50s.

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;22880649:
Tänään tuli tytön kanssa koluttua paikallinen iso kirppis..saalis jäi mun mielestä aika laihaksi (tietty kun en itelleni löytänyt mitään :D) mutta löytyi sieltä ainakin kolmet baggy-farkut tenaville, 3e/2e/4e, Billabongin huppari tytölle, 7e ja Reiman talvihaalari 110cm odottamaan vauvan kasvua, 4e. Äippä sai vain korvikset, 50s.
WAU mikä hinta haalarilla, oliko hyväkuntonen?

Yhteistyössä