Kirppispino (taas jälleen kerran)

Onnea löydöistä :) Välillä tosiaan löytää enempi, mutta toisaalta hyvä ettei ihan aina...ettei ala kaapit pursuamaan liitoksistaan :D :D
Juu ei aina tarte löytyä kasapäin mutta nyt tuntuu ettei ole pitkiin aikoihin ollu mitään mega löytöjä. Kaikkein karmeinta et housut ehkä on sopivat meidän muksulle tai sitten liian pienet et odotan jännityksellä hetkeä kohdan ne tulee pesukoneesta :|

[QUOTE="virtahepo";22876053]Kateellinen Taevahan todelle korteista. Ethän vaan oo krossaaja? ;)[/QUOTE]

en tietenkään, mistä niin päättelit? siis kaikkihan normisti ostaa kasapäin kortteja :whistle: juu sinnehän ne on menossa taas, kohdan menis edelliset perille :LOL:

Juu ei aina tarte löytyä kasapäin mutta nyt tuntuu ettei ole pitkiin aikoihin ollu mitään mega löytöjä. Kaikkein karmeinta et housut ehkä on sopivat meidän muksulle tai sitten liian pienet et odotan jännityksellä hetkeä kohdan ne tulee pesukoneesta :|
Meilläkin on nuo housut nyt vähän siinä ja siinä...koko 134 joko mahtuu, tai sitten ei mahdu. Koko 140 puolestaan on vyötäröstä joko sopiva tai aivan liian iso...yleensä tuota jälkimmäistä : /

Itse olen pikimmiltään käynyt Pikku-Siilissä mutta ei ole oikein tarttunut mitään mukaan. 98/104 kokosta poikien vaatetta ei tahdo löytyä käyttökuntoisena ja mukavissa kuoseissa. Tytölle taas on sen verran paljon varastossa että vähän pitää rajoitella. :D

Mites Chef, onko näkynyt paljon asiakkaita liikkeellä? Mä just erottelin varmaan kuution verran lastenvaatteita myyntiin ja mietin mihin menisi. Omia + miehen vaatteita ja muuta tavaraakin olisi niin Pikku-Siili ei ehkä ole kuitenkaa ensisijainen vaihtoehto.

[QUOTE="virtahepo";22876117]Joo, siitähän krossaaja toisen tunnistaa, kun kortteja tarttuu mukaan aina kun halvalla löytyy. Nyt vaan hippailemaan foorumin puolelle kortit kiertoon :)[/QUOTE]

Juu monesti miettiny et monikohan taas tunnisti krossaajaks kun kaupassa pyörii siinä korttitelineen ympärillä silmät kiiluen ja kasaa kortteja ostoskoriin :D

Kivoja tunikoita. :)
Saa nähdä ehdinkö itse tänään kirpulle: Olisi kyllä tarkoitus käydä kaupungissa hoitamassa yksi pankkijuttu ja hankkimassa tavaraa pojan viikonloppuisiin lastenjuhliin. Niin että sillä reissulla voisi...

Itse olen pikimmiltään käynyt Pikku-Siilissä mutta ei ole oikein tarttunut mitään mukaan. 98/104 kokosta poikien vaatetta ei tahdo löytyä käyttökuntoisena ja mukavissa kuoseissa. Tytölle taas on sen verran paljon varastossa että vähän pitää rajoitella. :D

Mites Chef, onko näkynyt paljon asiakkaita liikkeellä? Mä just erottelin varmaan kuution verran lastenvaatteita myyntiin ja mietin mihin menisi. Omia + miehen vaatteita ja muuta tavaraakin olisi niin Pikku-Siili ei ehkä ole kuitenkaa ensisijainen vaihtoehto.
Mulla on paikka varattuna nyt Kirppis-Center Länsikeskuksesta...vien viikonloppuna tavarat sinne. Siellä olen myynyt ennenkin ja hyvin on mennyt, eli sitä voin suositella :)

Ja kyllä viikonloppuna oli taas semmoinen kuhina kirppiksellä, että oksat pois...suoraansanottuna ÄRSYTTI kirppistellä, kun oli niin tungosta :D

Tänään löysin Kirsi Kunnaksen Tuluskukkaro runokirjan 3e se taisi olla lukematon, mutta meille lottovoitto :) Luetaan neidin kanssa melkeinpä joka ilta runoja ja riimityksiä ja pukin tuoma kunnas on kohta koluttu.

Sitten Hamahelmiä semmoinen iso kanisteri ja alustoja 2e

Serlan orava "rätti"-riepu.. mikä se nyt on niin 1e

sekä semmoinen vauvanlelu.. Juna jossa semmoiseiset irrotettavat kumieläimet 0,50e

dd
asun seinäjoella ja täällä ei koko tammikuussa ole löytynyt mitään.
ihan täynnä roskiin menevää kamaa kirpparit pullolla. :/
Ehkä taas maalis-huhtikuussa alkaa löytymään.

Yhteistyössä