Alasti kotona ?

• Viestiketjun aloittaja meillä ollaan
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
Meillä, aina :D Tai no joo, alushousut on jalassa, mulla ei yleensä koskaan mitään muuta. Paitsi tietysti jos joku tulee. Miehellä yleensä pelkät collegehousut. Taaperolla sitten body (välillä housutkin) ja vaippa.

kyllä meillä käytetään päivisin ja iltaisin vaatteita. Itsellä vaikka legginssit ja joku paita ja miehellä collarit ja t-paita ja tytölläkin vaikka t-paita ja sukkahousut tms..

En kyllä itsekkään välttis tajua tota nakuna hengaamista..

"Pusse"
Yleensä ollaan kaikki alusvaatteisillaan, lapsi 3v oli vissiin ½-vuotiaasta 2-vuotiaaksi enimmäkseen kotona pelkässä vaipassa, ainakin valokuvien perusteella :D Ja ei, meitä ketään ei palele, naapurin mies hoitaa tän rivarin lämmityksen ja täällä on aina jumalattoman kuuma...

Se vaan on ärsyttävää, kun meillä käy harvoin ketään ja sitten sillon kun ovikello yllättäen soi niin hirveä etsiminen että missä mun vaatteet on =)

Rintojani en viitsi hirveästi kyllä kotonakaan esitellä eli rintsikat ja pikkerit on kuitenkin... Joskus tässä suihkun jälkeen kun mulla ei ollut vielä rintaliivejä niin poika sanoi mun rintoja pippeleiksi :O En halua edes tietää mikä niistä sai sennäköiset...

dd
Mää ainakin aina henkailen (JOS EI OLLA MENOSSA MINNEKKÄÄ, MEILLE EI OO TULOSSA KETÄÄÄN) alushousut & joku löysä paituli päällä.
eli vissiin puolialastin, ja kivaa on. mitä turhaa pitää normi vaatteita kun on kotona. kotona pitää saada ottaa rennosti.

no ei meillä kukaan alasti kuljeskele. koska ainakin minusta se on epämukavaa. kesällä saattaatoki olla pelkät pikinit päällä. mutta niillähän voi mennä vaikka rannalle, joten jos joku vieras sattuu tulemaan.ei se haittaa. toki jos tiedän, että on joku harvinaisempi tulossa, niin kyllä mä laitan jotain muuta kuin noi bikinit.

Nyt sain vihdoinkin keittiönkin ikkunaan rullaverhon ja voin rauhassa nakuilla jos haluan :) Tarkoittaa esimerkiksi sitä, että laitan aamupuurot ja -kahvit tulemaan ennen kuin menen suihkuun (nukun alasti). Tai saunan jälkeen teen lapsille nopsaan popcornia kattilassa ja palaan itse vielä saunomaan.

Yhteistyössä