Muistakaa ettei kannata viedä kukkia synnytyssairaalaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "allerginen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suoraansanottuna pettyisin kauheasti jos mieheni ei toisi kukkia synnytyssairaalaan. Jos on allerginen, siitä voi erikseen ilmoittaa niin hoitajat tietävät laittaa sellaiseen huoneeseen jossa ei ole kukkaihmisia :)

ja myös ihan normaaleja äitejä, jotka nauttii kukista, iseistä ja sisaruksista ja elämästä yleensä!!!

synnytä kotona jos kaikki kiristää päätä ;)

[QUOTE="hehe";22872795]Mä olen allerginen ja kun sanoin vieruskavereille et noi kukat häiritsee, eikä ne kukat siitä lähteneet minnekään, niin mä vein ne kukat sitten itse pois. :D[/QUOTE]

Ja jos oisit mun kukkiin koskenut, niin oisit lentänyt itse perässä. :)

[QUOTE="hehe";22872826]Joku vähän koulutettu persjalkamamma selvästi, ei sivistystä. Netissä niitä ei näe kun ei näe kuvaa, mutta livenä tunnistaa jo ulkonäöstä. ;)[/QUOTE]

No totta helvetissä olen itsekäs. jos mulle tuodaan kukkia ja naapuri sängyn muija kantaa ne omine lupineen ulos? Synnyttänythän se mäkin olen siellä sairaalassa.

Kukas se itsekäs onkaan? Sekö joka on ITSE allerginen eikä ala vaihtamaan huonetta? ;)

Kyllä kukat mullekin kelpaa, mutta jos vierustoveri ystävällisesti kertoo olevansa allerginen, niin ei tulisi mieleenkään ruveta kiukuttelemaan vastaan, että "en varmaan vie kukkia pois!".
Kai niille joku paikka löytyy siihen asti, että pääsee ite kotiin ja ottaa ne mukaansa.
Monissa sairaaloissa on niin täyttä, ettei siellä huoneen vaihto käy ihan yksinkertaisesti.

Ja oon ymmärtänyt, että toisilla allergia joihinkin tiettyihin kukkiin voi olla aika pahakin.