mitäs luulette että meniskö kaupan vai kannattaako vaan unohtaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä se vaan olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä se vaan olen

Vieras
mulla on emmaljunga city crossit vm.10 jotka ovat rungosta rikki.. eli yksi rauta menny poikki korin läheltä ja yksi jousi kaipaa kiristystä. takuuseen eivät mene. muutoin ovat hyvät. väri on pro forest. mietin että roskiinko vai ostasko joku esim. huutiksessa ne tyyliin 100€?

Otatko vastuun jos tapahtuu jokin vanhinko noiden käyttäjälle? Esim. jos painoa kuormittuu liikaa joidenkin muiden tankojen/rautojen päälle ja rattaat ikään kuin painuvat kasaan jättäen lapsen puristuksiin? :O

Täällä mietitään millainen ihminen edes ajattelee moista. Rahastaa rikkinäisillä vaunuilla 100euroa.
miten edes juolahti mieleen? Noin iso hinta ajatuskin, risaan tavaraan. Roskat roskiin, eikä nettiin. Ei ole näköjään joidenkin ahneudella rajaa.

No kyllä joku voi rikkinäisetkin ostaa kun vaan myydessä mainitsee siitä tarkasti. Meillä oli lapsilla kymmenen vuotta vanhat vaunut joista ekan aikana meni jarru rikki, mut silti niillä hyvin pärjättiin. Käyttäjät (eli minä ja mieheni) tiedostettiin se, eikä ongelmia ollut. Olishan sen voinut korjata, mut ei vaan saatu aikaiseksi.

En nyt ihan tarkkaan ymmärtänyt miten ovat rikki ja sit paljonko ne maksaa uutena kun ei mitään hajua noista uusista vaunuista. Mut silti 100€ kuitenkin kuulostaa aika paljolta rikkinäisistä, jos niitä siis joutuu korjaamaan ennen käyttöä. Vai onko risat kohdat sellaisia ettei käyttöä juurikaan haittaa? Mut esim 50€ ja ihan varmasti joku ostaa mummola-, mökki- tai kakkosvaunuiksi.

siis uusina nuo maksavat . 600€ ja takuuseen eivät mene sen takia koska en löydä osto kuittia mistään. ja siis ajattelin mainia että ovat rikki! mutta siis renkaat priimat,kankaat,priimat,istuin osa priima, ja tohon sataseen tulis lämpöpussi sen hinta kaupas on 79€,sadesuoja ehjä.. eli noista korjaustaitonen sais hyvät ja halvat vaunut kun sinällään vika ei ole iso. tai sit niist sais uudet kankaat ja varaosia... ja vuosmalli tosiaan on 2010

Kotivakuutuksesta ainakin saa rahat vaunuista eikä tarvitse kuittia. Ja tuskin olet niitä rattaita käteisellä ostanut kaivat vaan se tiliotteen niin saat "kutin" siitä ja korjauksen takuuseen.

pakkohan munki oli sekaantua keskusteluun.
Minä myin jokunen aika sitten (ovh.300e ) 80e:lla eräät yhdistelmät jotka olivat muuten priimat mutta yksi "jousi-osa" oli rikki (pieni halkeama) ja sen korjaus maksoi 20e. täällä kyselin minäkin ja roskiin kuulema joutivat..
vaan ei, otin tarkat kuvat rikkinäisestä osasta ja myyntiin vain.
Mulla ei itselläni olisi ollut aikaa odottaa yhdistelmäni jossakin korjauksen jonossa ja tuon rahan avulla sain varaa ostaa sellaiset yhdistelmät joita "kuolasin"..
Ostajalla sen sijaan oli pieni vasta mahassa, ja aikaa ja aikomus nuo korjauttaa :)

kysy liikkeestä onko kuitti heillä tallessa... jos sulta löytyy pankkikorttitositetta/tiliotetta jossa ostotapahtuma liike saattaa löytää kuitin tietokannasta...saattaa maksaa 5-20€ mutta jos sillä saa rattaat takuuhuoltoon niin maksaisin sen.
jos kuittia et saa niin myisin osat erikseen renkaat, kankaat, lämpöpussi, istuinosan runko... saat varmasti enemmän kuin satasen.

Moi. Pistä mulle mailia, jos et ole mikään nettihuijari, niin laitan sulle sitten oikeita yhteystietoja, niin sovitaan kaupoista. Tarvitsisin noita varaosia. Mailiosoite pojat050710@gmail.com

kysy liikkeestä onko kuitti heillä tallessa... jos sulta löytyy pankkikorttitositetta/tiliotetta jossa ostotapahtuma liike saattaa löytää kuitin tietokannasta...saattaa maksaa 5-20€ mutta jos sillä saa rattaat takuuhuoltoon niin maksaisin sen.
jos kuittia et saa niin myisin osat erikseen renkaat, kankaat, lämpöpussi, istuinosan runko... saat varmasti enemmän kuin satasen.

Jep, kysypä liikkeestä ensin. Meille vaunuja ostettaessa sanottiin että tiedot säilyy myös liikkeessä jos kuitti sattuu hukkumaan. Kannattaa ainakin koittaa. Ehkäpä maahantuoja/valmistajakin voisi auttaa?

Kyllähän Lastentarvike korjaa vaikka ei takuuta enää olisi.. Meiltä oli yksi putki poikki, ja se vaihdettiin uuteen. Maksoi vähän reilu 100e, mutta kuitenkin vähemmän kuin uuudet rattaat. Toisekseen sen istumaosan voi myydä erikseen (ja renkaat), se käy myös muihin Emmaljungan runkoihin.

Esim. pelkkä kuomu erikseen ostettuna maksaa uutena yli 200e.

Otatko vastuun jos tapahtuu jokin vanhinko noiden käyttäjälle? Esim. jos painoa kuormittuu liikaa joidenkin muiden tankojen/rautojen päälle ja rattaat ikään kuin painuvat kasaan jättäen lapsen puristuksiin? :O

Käytetyn ostaja kantaa vastuun. Tietenkin niistä mainitaan mistä kohtaa ovat rikki ja ostaja on kanssa vastuullinen tarkastamaan tuotteen.

Ap, satasta turha pyytää, luulisin. Mutta roskiin älä heitä! Joku joka osaa korjata tai tarvitsee edullisesti niin ihan varmasti ostaa- mutta hinnan oltava kohdillaan kyllä.
En minäkään nuukapieru ostaisi rungosta rikkonaisia satasalla.

Yhteistyössä