Mitä tapahtuu jos jätän Elloksen paketin hakematta postista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tilasin sieltä lapsille vaatteita (alesta), mutta pääsinkin käymään muualla alemyynneissä ja ostin ihan myymälöistä lapsille vaatteita jo tarpeeksi. Nyt tuo Elloksen paketti on turha.

Joudunko jollekin Elloksen mustalle listalle tms. jos jätän paketin hakematta? Soittavatko perään tai lähettävät paketin uudestaan tulemaan? Eikö se siis palaudu jossain vaiheessa takaisin Ellokselle...?

[QUOTE="vieras";22869706]Tilasin sieltä lapsille vaatteita (alesta), mutta pääsinkin käymään muualla alemyynneissä ja ostin ihan myymälöistä lapsille vaatteita jo tarpeeksi. Nyt tuo Elloksen paketti on turha.

Joudunko jollekin Elloksen mustalle listalle tms. jos jätän paketin hakematta? Soittavatko perään tai lähettävät paketin uudestaan tulemaan? Eikö se siis palaudu jossain vaiheessa takaisin Ellokselle...?[/QUOTE]

Minä jätin vastamatta noutamatta yhden lampun, kun ehdinkin löytää juuri ennen saapumisilmoitusta kaupasta kivemman. En usko, että yhdestä hakematta jättämisestä tulis mitään. Uskon, että jos toistuvasti jättää paketit hakematta niin eivät enää halua sen jälkeen enää edes lähettää..

[QUOTE="xxx";22869723]MIKSI ihmeessä et hae ja sitten palauta kaikkia??!

Tyhmää jättää hakematta![/QUOTE]

Minusta taas tuntuisi äkkiseltään järkevämmältä olla hakematta sitä pakettia ollenkaan, kuin hakea ja sitten palauttaa kaikki. Turhaa vaivaa? Vai? Muistan kyllä mitä sieltä tilasin ja niille ei kyllä olisi tarvetta... Jos ne haen ja maksan niin kaappiin päätyvät ja kyllä niitä käytetäänkin varmaan, mutta vaatetta alkaa jo olemaan liikaa ilman tuota pakettiakin...

ap

Jätin vauvavaa'an kerran hakematta ja mulle pätkähti joku karenssi sinne, yritin tilata vaatteita niin herjas vaan että koska jätit lunastamatta viimeisimmän paketin, emme voi toimittaa sinulle enää...sit että soita asiakaspalveluun lisätietojen saamiseksi.

minulle myös kerran soitettiin ellokselta ja tivattiin syytä, miksi en ollut noutanut postista pakettiani. no en kai voinut noutaa pakettia, kun en ollut mitään tilannutkaan. tiedä sitten mikä tuon sotkun takana oli. sanoivat vaan, ettei mulle siitä mitään sitten tule kun kerta olen asiasta ihan tietämätön

olen jättänyt monta pakettia hakematta ja koskaan ei ole tullut vielä vastaan että eivät lähettäisi uusia tilauksia tai että joutuisi maksamaan jotain postikuluja.
Minusta on aivan turhaa ja jopa sairaan tyhmää mennä hakemaan koko pakettia vaaan antaa palautua itsekseen.
Tosin tuollaisesta voisi hyvinkin joutua mustallelistalle ihan vaan siksi että ei tulisi enäään tilattua sieltä ainakaan tiliin koska se ihan sairaan kallista ostamista. Alet menee ihan hukkaan.

Yhteistyössä