Avioero SEKSIN takia. Miten seksi voi olla NIIN tärkeää?

  • Viestiketjun aloittaja ambession
  • Ensimmäinen viesti
Mep
[QUOTE="shihtzu";22867450]Minä ymmärrän hyvin ap:tä. Seksi toki kuuluu parisuhteeseen, mutta ei sen pidä olla se tärkein asia siinä, vaan yksi osa sitä parisuhdetta. Parisuhde myös on kahden ihmisen välinen juttu, jossa molempien pitää ottaa toinen huomioon, eikä niin että toinen on vastaanottava osapuoli, mutta ei itse anna mitään.

Mun parisuhde kaatui juuri tuohon seksiin. Itse en ole niin seksuaalinen kuin mies oli, mutta meillä oli seksiä kuitenkin monta kertaa viikossa, mutta se ei miehelle riittänyt ja multa lopulta hävisi kaikki halut, kun mä en itse koskaan saanut mitään takaisin, en hellyyttä en huomiota, pelkkää valitusta ja vaatimista vaan.[/QUOTE]

Samaa mieltä....ja meillä on ihan normaalia pikkulapsivaiheessa, että sekstataan..öö n.3 krt/kk. Repikääs siitä ;-) Mulle riittää hyvin, mies ei ainakaan valita, mutta on aina valmis kun minäkin...asiasta on puhuttu avoimesti, että sitten taas on ihanampaa kun saadaan spontaanimmasti touhuta (lapsi kyläilemässä esim.).
Seksi on hyvin tärkeää ja varsinkin se, että se toimii ja on laadukasta molemmille. Meillä laatu korvaa nyt tässä hetkessä määrän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Mun parisuhde kaatui juuri tuohon seksiin. Itse en ole niin seksuaalinen kuin mies oli, mutta meillä oli seksiä kuitenkin monta kertaa viikossa, mutta se ei miehelle riittänyt ja multa lopulta hävisi kaikki halut, kun mä en itse koskaan saanut mitään takaisin, en hellyyttä en huomiota, pelkkää valitusta ja vaatimista vaan.
Tuossa on varmaan jotain hyvin oleellista. Seksiähän tässä ap:n tapauksessa sitten loppujen lopuksi paljastuikin olevan. Ongelmallista on juuri tuo valitus ja vaatiminen. Ei sillä, etteikö seksin määrästä voisi ollenkaan puhua, mutta jos seksin motiivi on valitukselta välttyminen niin ei tule kauhean hyvä. Parempi olisi vähän harvemmin vaikka, mutta yhteisymmärryksessä.
 
sivusta
Moni on täällä tähdentänyt puhumisen tärkeyttä.

Ettekö osaa puhua toisillenne enää? Oletteko tilassa jolloin olette kummatkin niin vittuuntuneita että rakentavasta keskustelusta ei tule mitään? Sinulla on ainakin asenne että et halua antaa yhtään periksi miehellesi. Ehkä hän tuntee samoin?

Apua kannattaa hakea jos vasta nyt lapsen myötä on ongelmia noussut. Ne on oikeasti yleisiä jos katsoo avioerotilastoja pienten lasten vanhempien kohdalla.

Ja tuohon että lapsi on kaikista tärkein. On tietty selvää että jos pitäisi valita miehen tai lapsieni väliltä niin lapset valitsisin. Mutta musta on hieman törkeetä sanoa ääneen tällaisia. Tulee olo että mies ei olisi ollenkaan tärkeä ja hänet olisin valinnut kuitenkin ennen lapsia tärkeimmäksi ihmiseksi.
Täysi peesi! (muuhunkin kuin boldattuihin kohtiin)
 
"justiina"
Moni on täällä tähdentänyt puhumisen tärkeyttä.


Ja tuohon että lapsi on kaikista tärkein. On tietty selvää että jos pitäisi valita miehen tai lapsieni väliltä niin lapset valitsisin. Mutta musta on hieman törkeetä sanoa ääneen tällaisia. Tulee olo että mies ei olisi ollenkaan tärkeä ja hänet olisin valinnut kuitenkin ennen lapsia tärkeimmäksi ihmiseksi.
Tämä on hyvin sanottu. Itse mun on oikeasti vaikea sanoa kumpi on tärkeämpi, lapset vai mies. Jos olisimme uppoavasssa veneessä, lapset toki pelastaisin ensin. Mutta tosiasian on että tarvitsen tuota puolisoa rinnalleni, koska hän on minulle se turva, tukia, apu...kaikkea. Yhdessä vedämme tätä kelkaa ja koitamme kaiken tehdä lastemme parhaaksi. Mutta olemme velvollisia toisillemme, meidän tehtävä on pitää yllä myös toistemme hyvinvointia ja sitä että tuntee olonsa arvostetuksi jonkun silmissä. Ja se vaatii juuri kommunikointia arjen realiteettien viidakossa. Väsymys yksi niistä pahimmista...Mutta monesti, jos nyt seksistä puhutaan, ei se tarvitse kuin sen puolituntia yhteistä aikaa. Ei sen tarvitse olla pikapano, mutta ei myöskään romanttisten elokuvien "aaaah-ihhh" rakastelukohtaus meren pauhatessa takana. Välimalleja löytyy...ja joskus vaikka kuinka väsyttää niin kun leikin aloittaa niin se viekin mukanaan. Toki pikapanot ja keskeytyneetkin kerrat kuuluu asiaan. Keskeytyneet meillä kuuluu kastiin joka otetaan huumorilla (lapset siis keskeyttää). Ei seksin tavitse aina olla vakavaa eikä henkistä. Se voi olla kevyempääkin, silti se minulla tekee liitosta "taydellisen". Moinen läheisyys kun koetaan vain ja ainostaan sen oman puolison kanssa.
 
"vieras"
Meillä tuo ongelma juurikin se että minä en hakua seksiä jos ei ole läheisyyttäkään. Tästä syystä en ole harrastanut koskaan yhden illan juttujakaan vaan aina ensin on tullut se läheisyys ja sitten seksi aikaisemmissakin parisuhteissa. Miehen aika menee töissä ja harrastuksissa, kotona käy nukkumassa ja syömässä. Minulla raskas vuorotyö ja moensti nukkumaan käydessä n. 5h herätykseen ja univelat niskassa, ei siinä mitään hyväntekeväisyyseksiä huvita harrastaa jos ei itseä touhu kiinnosta. Miehelle olen saninut että jos tv ohjelmat on tärkeämpiä kuin se että siirryttäis sinne makuuhuoneeseen "ihmistenaikaan", niin se on hänän oma valintansa, turha siitä on kitistä. Asiasta on keskusteltu. Kyllä minäkin seksiä haluan mutta en ole mikään kone joka napinpainalluksella toimii halutulla tavalla.
 
"vierailija"
[QUOTE="vieras";22867015]Seksisuhteet on erikseen. Kyllä parisuhteessa on kyse kaikesta muusta kuin seksistä.[/QUOTE]

Oudolta kuulostaa minusta. Hyvä seksi on liima joka pitää yhdessä, ja jaksaa sen voimalla arkea taivaltaa. Parisuhde ilman seksiä on kaverisuhde. Toki jos asia on yhdessä päätetty, että suhteessa ei seksiä harrasteta ja se molemmille ok, niin silloin asia eri. Mutta jos toinen vain niin päättää, niin minusta se on rinnastettavissa henkiseen väkivaltaan. Silloin toisella on oikeus hakea tyydytys muualta tai jopa syy erota.
 
"juulia"
[QUOTE="vieras";22867613]Meillä tuo ongelma juurikin se että minä en hakua seksiä jos ei ole läheisyyttäkään. Tästä syystä en ole harrastanut koskaan yhden illan juttujakaan vaan aina ensin on tullut se läheisyys ja sitten seksi aikaisemmissakin parisuhteissa. Miehen aika menee töissä ja harrastuksissa, kotona käy nukkumassa ja syömässä. Minulla raskas vuorotyö ja moensti nukkumaan käydessä n. 5h herätykseen ja univelat niskassa, ei siinä mitään hyväntekeväisyyseksiä huvita harrastaa jos ei itseä touhu kiinnosta. Miehelle olen saninut että jos tv ohjelmat on tärkeämpiä kuin se että siirryttäis sinne makuuhuoneeseen "ihmistenaikaan", niin se on hänän oma valintansa, turha siitä on kitistä. Asiasta on keskusteltu. Kyllä minäkin seksiä haluan mutta en ole mikään kone joka napinpainalluksella toimii halutulla tavalla.[/QUOTE]

Tän mä nään hieman erillaisena tilanteena kuin ap:n tapauksen. Teillä tuntuu tärkeysjärjestykset olevan hakusassa,ainakin miehen osalta. Sä olet kuitenkin ilmeisemmin kertonut selkeästi miehellesi mistä kiikastaa. Tietoisia siis olette, mutta teot jää puuttumaan...Kuulostaa surullisen tutulta, tosin meillä meni niin että loppu viimein kumpikaan ei enää haluttu seksiä, toisiltamme. Minulle tuli ensin syrjähyppy kuvioihin koska sain sieltä niin sitä läheisyyttä kuin seksiäkin. Ja loppu lienee selvää, eli erohan siitä tuli. Lapsia meillä ei ollut, se oli onni.

Uutta miestä kun katsasteli yksi suuri kriteeri oli television/netin/pelien merkitys elämässä. Nykyinen mieheni on asettanut minut ja lapset noiden edelle ja minullekin tärkein asia maailmassa ovat he kaikki kolme. Yhteisestä ajasta ei luovuta kuin kirveellä vaikka jokunen harraste elämään toki pitää sopia. Mutta todella kohtuudessa.
 
tätä tänään
[QUOTE="juuri";22867628]Tässä jotenkin vaan puhutaan halusta saada jotain...mutta mitään ei ole mainittu siitä mitä sen eteen ollaan valmiita tekemään.[/QUOTE]

Peesi. Ei lottovoittoakaan voi voittaa jollei sitä itse pelaa. Toki voi heittää rahat toiselle ja käskeä hoitamaan asia omasta puolesta, mutta silloin ei voi olla varma mitä se toinen tekeekään, laittaako raht peliin vai itseensä.

Panomattona voi toimia ja tyydyttää toisen tarpeet. Mutta jos haluaa toiselta enemmän, on itsekin uskallettava ja jaksettava hieman panostaa. Ja kun se kumppani huomaa että hänen vuokseen tehdään "työtä" se tuppaa peilaantumaan takaisin päin. Mutta jos toinen vaan toimii tunteettomana antajana niin kyllä siitä toisestakin tulee tunteeton ottaja.
 
Kepsis
Jos miehellä on seksi kaikkein tärkeintä avioliitossa niin otan mielelläni avioeron. Mielestäni avioliitossa täytyy olla muutakin kuin sekstailua ja arvojärjestys ihan toinen. Itse myönnän että sekstailu ei kiinosta enää kauheesti keskenmenojen jälkeen mutta täytyyhän sitä muutakin olla parisuhteessa.
Lapsia yksi ja hän menee kyllä miehenkin edelle.
näitä alotuksia on vissiin nähty täällä tuhat ja yksi, mutta ajankohtainenhan tämä on aina.

seksi on tärkeä osa-alue suhteessa. mitä vähemmän on seksiä, sitä suurempi merkitys sillä on sille osapuolelle joka sitä haluaa ja aina vaan vähemmän merkitsee sille jota sitä ei suuremmin kaipaa.

kyllä avioero on ihan käypä seuraus seksittömästä liitosta missä ei ihmiset saa luonnolliselle tarpeelle vastakaikua.

kyllä ihmiset eroaa paljon huonommistakin syistä, tämä ei sinänsä huono syy ole, se vaan kuulostaa siltä kun yritetään selittää kuinka läheisyys ja kumppanuus on tärkeämpiä arvoja jne...

mutta kun pikkuinen ongelma nousee siinä esille että ihmiselle jolle seksi on normaalia, ja jopa miellyttävää puuhaa ja haluaa itä suorittaa oman kumppaninsa kanssa säännöllisesti harrastettuna, jos tälläiseltä ihmiseltä kielletään seksi ihmisen kanssa jonka on valinnut kaikin puolin kumppanikseen (myös seksin saralla, jotkut liittää sen oikeasti rakkauteenkin eikä vaan fyysiseen aktiin, ihme ihmisiä :eek: ) niin se ihminen alkaa epäilemään toisen aitoa rakkautta, onhan kumppaninsa haluaminen normaali halu. ja jos joutuu epäilemään kumppaninsa mies-nais välistä rakkautta, niin ei sitä hellyyttä / huomiota pysty pyyteettömästi loputtomiin antamaan, koska siinä tulee se olo että minä annan ja annan sitä mitä tuo toinen tarvitsee, mutta se ei edes viitsi joskus osoittaa minulle sitä rakkautta mitä minä kaipaan kumppaniltani.

parempi se on erota jos on niin erilaiset näkemykset suhteesta että toinen sitä haluaa ja toinen ei, ihan yhtä suuri oikeus molemmilla omaan tahtoonsa. itseänsä siinä ihminen kiusaa jos jää suhteeseen missä noinkin perustavanlaatuinen periaate-ristiriita.

jotkut ei tunne tarvetta seksiin toiset tuntee, tämä asia on ihan jees selvittää ennenkuin siihen parisuhteeseen ryhtyy, jos syystä tai toisesta ei sitä tullut selvittäneeksi niin voihan sen suhteen aikanakin sitten uudelleen arvioida suhteen järkevyyden.

meitä kun on moneen junaan, joillekkin riittää kämppäkaveruus ja laskujen maksamisen jakaminen, toiset haluaa intiimimmän kumppanuuden kestävän läpi elämän. antakaa kaikille oikeus valita omien tarpeidensa mukaan se miten haluaa elää.

(ja tähän nyt on ihan turha sitten vetää näitä sairauksia ja vastaavia erikoistapauksia, nehän on aivan eri juttu, jos toinen ei kerta kaikkiaan kykene seksiin, niin sitten ei, sekin on sen suhteen osapuolien valinta mitä tekevät.)
 
alkuper
Jos mies suuttuu siitä että seksiä ei ole joka päivä niin kyllä se minusta osoittaa että miehellä on ongelmia. Jos nainen ei halua joka päivä niin eikö se olisi oikeus ja kohtuus että mies kunnioittaa naisen päätöstä eikä vingu kuin pieni lapsi jotain lelua?
Joku siellä kysyi että kuunteleeko mies. Kyllä ja ei. Hän kuulee mitä haluaa. Eiloenkin sanoin että en pidä siitä että monta kertaa päivässä ollaan rinnoissa kiinni ja vongutaan vaan että vaikka sitten "ihan rauhassa" illalla ja ei lapsen nähden. Mies sanoi siihen että ei sitten kosketa ollenkaan.
Jos jonkun ihmisen mieltä kaivertaa seksi 24 h päivässä niin minusta se on ongelma. Minä en todellakaan jaksa innostua kesken tiskien laiton innostua mistään seksistä.
Osa täällä on kova nyt puolustaa miestä ja ihmettelen miksi. En ole esimerkiksi väittänyt että mies olisi huono isä. Ja siellä osa sanoo miestä siittäjäksi. Ilmeisesti heidän kohdallaan käynyt jotain vastaavanlaista koska jostain nappasivat sen vaikka asia ei koske milläänlailla aloiitustani.
 
Yhden kaverini mies raivostuu jos ei saa seksiä päivittäin. Kerran heillä oli 3 päivän tauko, mies puuhasi sen takia eroa ym.
En edes kehdannut sanoa kuinka harvoin meillä nykyään tapahtuu mitään :xmas:
 
vinkvink
juu, nyt pitäisi aikuistua eikä pitää itsepintaisesti mielipiteistään kiinni ja nakella niskojaan. KESKUSTELKAA! -> Tässä se on avain kaikkeen. Miesten kanssa se on usien hyvinkin haasteellista ja aikaa vievää, mutta kun jaksaa yrittää ja yrittää, niin kyllä ne keskustelutkin tuottavat tulosta hyvin. Saan kirjoituksistasi kuvan, että taaplaatte nyt hiukan eri latuja, keskusteluyhtys puuttuu ja kahdenkeskistä aikaa ei ole tarpeeksi sen henkisen yhteyden löytämiseksi.
 
"puu"
Jos mies suuttuu siitä että seksiä ei ole joka päivä niin kyllä se minusta osoittaa että miehellä on ongelmia. Jos nainen ei halua joka päivä niin eikö se olisi oikeus ja kohtuus että mies kunnioittaa naisen päätöstä eikä vingu kuin pieni lapsi jotain lelua?
Joku siellä kysyi että kuunteleeko mies. Kyllä ja ei. Hän kuulee mitä haluaa. Eiloenkin sanoin että en pidä siitä että monta kertaa päivässä ollaan rinnoissa kiinni ja vongutaan vaan että vaikka sitten "ihan rauhassa" illalla ja ei lapsen nähden. Mies sanoi siihen että ei sitten kosketa ollenkaan.
Jos jonkun ihmisen mieltä kaivertaa seksi 24 h päivässä niin minusta se on ongelma. Minä en todellakaan jaksa innostua kesken tiskien laiton innostua mistään seksistä.
Osa täällä on kova nyt puolustaa miestä ja ihmettelen miksi. En ole esimerkiksi väittänyt että mies olisi huono isä. Ja siellä osa sanoo miestä siittäjäksi. Ilmeisesti heidän kohdallaan käynyt jotain vastaavanlaista koska jostain nappasivat sen vaikka asia ei koske milläänlailla aloiitustani.
Vonkuaako mies seksiä jokaisella kosketuksella, vai koetko sinä vaan asian niin? Mun mies on koskettelija, hän puristaa kannikasta, saattaa napata tisseistä kiinni ym pitkin päivää. En koe sitä mitenkään seksin vonkuamisena, se vaan on koskettelua eikä se mua haittaa. Ei myöskään se vaikka lapsikin sen näkisi. Yleensä totean että soo-soo iskä, ei saa kiusata.

Ootko kysynyt mieheltäsi että meinaako jokainen kosketus seksin yritystä, vai onko se vaan tapa? Tapa joka nyt sua ärsyttää.
 
nainen
Jos mies suuttuu siitä että seksiä ei ole joka päivä niin kyllä se minusta osoittaa että miehellä on ongelmia. Jos nainen ei halua joka päivä niin eikö se olisi oikeus ja kohtuus että mies kunnioittaa naisen päätöstä eikä vingu kuin pieni lapsi jotain lelua?
Joku siellä kysyi että kuunteleeko mies. Kyllä ja ei. Hän kuulee mitä haluaa. Eiloenkin sanoin että en pidä siitä että monta kertaa päivässä ollaan rinnoissa kiinni ja vongutaan vaan että vaikka sitten "ihan rauhassa" illalla ja ei lapsen nähden. Mies sanoi siihen että ei sitten kosketa ollenkaan.
Jos jonkun ihmisen mieltä kaivertaa seksi 24 h päivässä niin minusta se on ongelma. Minä en todellakaan jaksa innostua kesken tiskien laiton innostua mistään seksistä.
Osa täällä on kova nyt puolustaa miestä ja ihmettelen miksi. En ole esimerkiksi väittänyt että mies olisi huono isä. Ja siellä osa sanoo miestä siittäjäksi. Ilmeisesti heidän kohdallaan käynyt jotain vastaavanlaista koska jostain nappasivat sen vaikka asia ei koske milläänlailla aloiitustani.
Miehen puolustus johtunee siitä, että sinä et selittänyt tilannetta alkujaankaan kovin hyvin, ja tekstistäsi paistaa viha ja katkeruus.
Te tarvitsette apua, miehesi selvästi yrittää seksillä kompensoida jotain, jos ei ymmärrä että sinua ei joka sekunti kiinnosta. Miten teillä muuten menee? Puhutteko paljon, kuinka muuten yhteiselonne sujuu, vai onko se pelkkää seksin vonkausta joka hetki?
 
"juu"
Yhden kaverini mies raivostuu jos ei saa seksiä päivittäin. Kerran heillä oli 3 päivän tauko, mies puuhasi sen takia eroa ym.
En edes kehdannut sanoa kuinka harvoin meillä nykyään tapahtuu mitään :xmas:
meilläkin on seksiä usein, mutta ihmettelen miten jotkut EHTII joka päivä. meillä ainakin duunit ja perhe vaatii välillä tosi paljon, että ei yksinkertaisesti ole aikaa/jaksamista.
 
Jos mies suuttuu siitä että seksiä ei ole joka päivä niin kyllä se minusta osoittaa että miehellä on ongelmia. Jos nainen ei halua joka päivä niin eikö se olisi oikeus ja kohtuus että mies kunnioittaa naisen päätöstä eikä vingu kuin pieni lapsi jotain lelua?
Joku siellä kysyi että kuunteleeko mies. Kyllä ja ei. Hän kuulee mitä haluaa. Eiloenkin sanoin että en pidä siitä että monta kertaa päivässä ollaan rinnoissa kiinni ja vongutaan vaan että vaikka sitten "ihan rauhassa" illalla ja ei lapsen nähden. Mies sanoi siihen että ei sitten kosketa ollenkaan.
Jos jonkun ihmisen mieltä kaivertaa seksi 24 h päivässä niin minusta se on ongelma. Minä en todellakaan jaksa innostua kesken tiskien laiton innostua mistään seksistä.
Osa täällä on kova nyt puolustaa miestä ja ihmettelen miksi. En ole esimerkiksi väittänyt että mies olisi huono isä. Ja siellä osa sanoo miestä siittäjäksi. Ilmeisesti heidän kohdallaan käynyt jotain vastaavanlaista koska jostain nappasivat sen vaikka asia ei koske milläänlailla aloiitustani.
No eikö sitä miestäsi kaiverra se seksi sen takia kun sitä yks kaks lapsen myötä ei olekaan enää? Vai oletko oikeasti sitä mieltä että miehesi on seksihullu?

Miehesi kommentista päätellen hän on tosi suuttunut tahollaan tästä tilanteesta. Jatkuva torjutuksi tuleminen syö miestä kuten naistakin.

Ehkä sä voisit sanoa miehellesi että mitä jos vietetään tätä sinun kaipaamaasai henkistä harmoniaa joku ilta (jutellaan kaikesta muusta kuin teistä tai lapsestanne, vaikka päivänpolitiikasta, juotte viiniä joka rentouttaa kivasti, katsotte leffaa). Ja sitten miehesi saa sitä fyysistä sinulta vaikka seuraavana päivänä. Kompromissihan on tuossa tilanteessa ainoa vaihtoehto kun kummatkin puolustaa omaansa kivenkovaan.

Tuntuu vain kovin että sinä et kompromissia halua..
 
"Niin"
Jos mies suuttuu siitä että seksiä ei ole joka päivä niin kyllä se minusta osoittaa että miehellä on ongelmia. Jos nainen ei halua joka päivä niin eikö se olisi oikeus ja kohtuus että mies kunnioittaa naisen päätöstä eikä vingu kuin pieni lapsi jotain lelua?
Joku siellä kysyi että kuunteleeko mies. Kyllä ja ei. Hän kuulee mitä haluaa. Eiloenkin sanoin että en pidä siitä että monta kertaa päivässä ollaan rinnoissa kiinni ja vongutaan vaan että vaikka sitten "ihan rauhassa" illalla ja ei lapsen nähden. Mies sanoi siihen että ei sitten kosketa ollenkaan.
Jos jonkun ihmisen mieltä kaivertaa seksi 24 h päivässä niin minusta se on ongelma. Minä en todellakaan jaksa innostua kesken tiskien laiton innostua mistään seksistä.
Osa täällä on kova nyt puolustaa miestä ja ihmettelen miksi. En ole esimerkiksi väittänyt että mies olisi huono isä. Ja siellä osa sanoo miestä siittäjäksi. Ilmeisesti heidän kohdallaan käynyt jotain vastaavanlaista koska jostain nappasivat sen vaikka asia ei koske milläänlailla aloiitustani.
Onko seksistä tullut vakavaa, eikö leikkimieliselle koskettelulle ole enää sijaa? Vai pelkäätkö että jokainen miehesi "seksivivhtainen "kosketus tarkoittaa automaattisesti yhdyntää?
 
alkuper
Pitäisikö teidän mielestä minun luovuttaa ja antaa miehen mieliksi joka päivä seksiä?Ja piu paut minun haluilleni ja tarpeilleni?Tätähän osa tarkoittaa? Aloituksessani olin vihainen siitä että miten voi olla joku niin seksin tarpeessa että asettaa sen kaiken muun edelle. Miksi minut tuomitaan sitten jos asetan lapsen miehen/seksin edelle? tekeehän se mieskin sitä seksihaluillaan.
 
hm
Pitäisikö teidän mielestä minun luovuttaa ja antaa miehen mieliksi joka päivä seksiä?Ja piu paut minun haluilleni ja tarpeilleni?Tätähän osa tarkoittaa? Aloituksessani olin vihainen siitä että miten voi olla joku niin seksin tarpeessa että asettaa sen kaiken muun edelle. Miksi minut tuomitaan sitten jos asetan lapsen miehen/seksin edelle? tekeehän se mieskin sitä seksihaluillaan.
Sä et selvästikään nyt osaa keskustella. Et vastaa mihinkään kysymyksiin tai valota tätä tilannetta, vaan marttyroit ja pidät omasta kannastasi kiinni.
 
alkuper
No eikö sitä miestäsi kaiverra se seksi sen takia kun sitä yks kaks lapsen myötä ei olekaan enää? Vai oletko oikeasti sitä mieltä että miehesi on seksihullu?

Miehesi kommentista päätellen hän on tosi suuttunut tahollaan tästä tilanteesta. Jatkuva torjutuksi tuleminen syö miestä kuten naistakin.

Ehkä sä voisit sanoa miehellesi että mitä jos vietetään tätä sinun kaipaamaasai henkistä harmoniaa joku ilta (jutellaan kaikesta muusta kuin teistä tai lapsestanne, vaikka päivänpolitiikasta, juotte viiniä joka rentouttaa kivasti, katsotte leffaa). Ja sitten miehesi saa sitä fyysistä sinulta vaikka seuraavana päivänä. Kompromissihan on tuossa tilanteessa ainoa vaihtoehto kun kummatkin puolustaa omaansa kivenkovaan.

Tuntuu vain kovin että sinä et kompromissia halua..
Eikö se ole kompromissi jos mies saa vaikka 3 kertaa viikossa?Ja tulee kyllä torjutuksi jos joka päivä vonkaa.Mutta kun tämä 3 krt viikossa nyt ei tyydytä miestä siis.
 
no joo
Pitäisikö teidän mielestä minun luovuttaa ja antaa miehen mieliksi joka päivä seksiä?Ja piu paut minun haluilleni ja tarpeilleni?Tätähän osa tarkoittaa? Aloituksessani olin vihainen siitä että miten voi olla joku niin seksin tarpeessa että asettaa sen kaiken muun edelle. Miksi minut tuomitaan sitten jos asetan lapsen miehen/seksin edelle? tekeehän se mieskin sitä seksihaluillaan.
Mitä sulla oli ennen lasta?
 
oikein
[QUOTE="vieras";22866765]Niin, kurjalta se varmaan tuntuu sinusta mutta niin tuntunee miehestäkin, jos tilanne on se että pettää ei saa ja kotona ei ruokita.

Ymmärrän sen että jos itse ei halua niin ei tietysti ole pakko seksiin suostua. Voisiko sitä asiaa ajatella niin että jos ei ole mitään sitä vastaankaan, niin voi harrastaa seksiä joskus myös niin ettei itse niin paljon halua mutta tekee sen siksi että kumppani tykkää?

Meillä on tähän termi hampurilaisseksiä, eli joskus syödään pikaruokaa että saadaan maha täyteen ja toisinaan sitten kynttiläillallisia. Jos se sun kumppanille kelpaa niin voitte kai harrastaa sitä hampurilaisseksiä silloin kun sua ei niin paljon huvita?

Täytyy toki suhteessa olla muutakin mutta kun se usein menee niin että naiselle tärkeitä ovat tunteet, ja sitten kun tunnepuoli on kunnossa voi harrastaa seksiä. Miehillä tunteet tulevat seksin jälkeen, eli jos ei ole seksiä ei ole läheisyttäkään samalla tavalla. Tää nyt ehkä kärjistetysti mutta tuossa se miehen ja naisen yksi suuri ero.[/QUOTE]

Peesaan tätä täysin.
 

Yhteistyössä