Mikä ihme siinä kiehtoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sellaisella naisella, joka tykkää alistavista ja nöyryyttävistä miehistä, on pahasti päässä vialla.
Majuri on niin provo kuin olla ja voi, mutta totuuden nimissä on sanottava että vois sekin joskus vaihtaa levyä. Käy kyllästyttämään. Sitäpaitsi ihan imbesillin kuvan se antaa itsestään, kun meuhkaa suurella äänellä miten naiset on taas tehneet jotain ja linkittää siihen uutisen, jossa ei sanallakaan mainita tekijän sukupuolesta. Vissiin liikaa älyllistä kapasiteettia vaatii etsiä oikeasti niitä uutisia, joissa naiset on päätekijänä pahanteossa.

Ainahan se on niin. Meillä töissä (kirurginen osasto) on kaksi mieshoitajaa ja aina niiden ympärillä kouhkaa lauma kaakattajia, vaikka niitä äijiä ei tuola Sittarin leipätiskillä edes huomais...

Se on semmonen jännä minä, minä, minä parvi, joka kisaa siitä, kuka on rohkein, kivoin ja muka vain työkaveri. Täälä olen huomannut saman ilmiön. Huomionhakua vain kanalassa.=)

[QUOTE="huokaus";22862541]Sellaisella naisella, joka tykkää alistavista ja nöyryyttävistä miehistä, on pahasti päässä vialla.
Majuri on niin provo kuin olla ja voi, mutta totuuden nimissä on sanottava että vois sekin joskus vaihtaa levyä. Käy kyllästyttämään. Sitäpaitsi ihan imbesillin kuvan se antaa itsestään, kun meuhkaa suurella äänellä miten naiset on taas tehneet jotain ja linkittää siihen uutisen, jossa ei sanallakaan mainita tekijän sukupuolesta. Vissiin liikaa älyllistä kapasiteettia vaatii etsiä oikeasti niitä uutisia, joissa naiset on päätekijänä pahanteossa.[/QUOTE]

Peesi. En tajua, mitä sellainen arse roikkuu täällä kuukaudesta toiseen.

[QUOTE="vieras";22862554]Mie en oikeesti usko, että majuri on mies. Liian suunniteltu hahmo mielipiteineen.[/QUOTE]

En minäkään usko hetkeäkään, mutta eipä sillä ole väliä. Ihminen (kai) se kuitenki on.

Yhteistyössä