Onko kukaan laihtunut nutriletillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pläski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pläski"

Vieras
Siis olis tarkotus alottaa laihari ja mietin jos alottais tommosella nutriletin starttipaketilla et sais sen kipinän taas jostain kaivettua.....ja ikiin en oo aiemmin nutrilettii kokeillu :/

Ja ylimäärästä olis tommonen 30 kiloo et en todellakaan kaikkee läskii aio sillä yrittää...

Mul on vähä et jos pääsen alkuun ni sit jaksan kyl jatkaa mut se alottaminen on aina niiiiiiiin vaikeaa :( Eikö oo joku vastaava halvempikin versio....joku sinivalkonen loota? Onkohan millanen? Onko ne niin pahoi ne mömmöt nutriletis et niit ei voi syyä? Ei viittis laittaa rahoi jos ei pysty syömään sit niit...?

Kyllähän tuolla jonkunlaisen alkusysäyksen saa ja muutama kilokin putoaa mutta vaatii todellista mielenlujuutta jotta pystyy niitä kamalia"ruokia" vetämään.
Helpommalla pääset kun aloitat järkevän elämäntaparemontin tai rupeat karppaamaan!

[QUOTE="ellu";22860506]onhan niitä nutrifastia, allevoa sun muuta vastaavaa. Ihan hyviä kokemuksia kuullut ja taida minäkin kokeilla....[/QUOTE]

Joo ihan on pakko joku alottaa!!Olen vuoden sisään kuitenkin laihtunut kympin ja lihonut saman verran takasin ja ketuttaa ihan sikanaa kun ei vaan saa millään pidettyä painoa alhaalla...Ja ihan mikään suursyöppö mä en kuitenkaan oo et sipseil ja pitsoil eläisin...mun elämä vaan vaatii ihan sika tiukkaa kuria...ja se on TYLSÄÄ!!

anteeksi vuodatukseni, nyyh!

Siinä 5pvän paketissa oli esim tomaattiliemipusseja,pirtelöitä,patukoita,pastaa yms mutta maistuvat siis todellakin miljoona kertaa pahemmalta kuin miltä kuulostaa.Mutta jos motivaatiota riittää niin kyllä tuolla voi aloittaa, kyllä kilot putoaa niin jospa se sitten motivoisi jatkuvaan painonpudotukseen.
Tsemppiä!

Mitä nuo Nutrilett-paketit tarkalleen ottaen sisältää? Jotain myslipatukoita?

No käsittääkseni ne sisältää viidelle päivälle sen kaiken mitä syöt (aika pieni paketti siihen nähden :) ) Eli jotain pussi-lientä minkä pitäisi maistua jollekkin kanalle, sit vissii jotain kiisseli- tai pirtelö juttui...patukoita? En ole vielä tuoteselostetta lukenut...

[QUOTE="pläski";22860620]No käsittääkseni ne sisältää viidelle päivälle sen kaiken mitä syöt (aika pieni paketti siihen nähden :) ) Eli jotain pussi-lientä minkä pitäisi maistua jollekkin kanalle, sit vissii jotain kiisseli- tai pirtelö juttui...patukoita? En ole vielä tuoteselostetta lukenut...[/QUOTE]
Kuulostaa aika hankalalta tavalta laihduttaa, suoraan sanoen. Eihän tuollaista voi elämäntavaksi ottaa kuitenkaan, ja normaalipainoisuuden pitäisi olla terveiden elämäntapojen jatkuva tulos, ei crash course -kehonkidutuksen väliaikainen tulos.

[QUOTE="vieras";22860614]Siinä 5pvän paketissa oli esim tomaattiliemipusseja,pirtelöitä,patukoita,pastaa yms mutta maistuvat siis todellakin miljoona kertaa pahemmalta kuin miltä kuulostaa.Mutta jos motivaatiota riittää niin kyllä tuolla voi aloittaa, kyllä kilot putoaa niin jospa se sitten motivoisi jatkuvaan painonpudotukseen.
Tsemppiä![/QUOTE]

Olen kuitenkin käsittänyt että niiden tuunaaminen kalorittomilla jutuilla ja maustaminen on ihan sallittua...esim tomaattimurskaa kasviksia hedelmiä voi käyttää....sieniä...

Paljonko siinä starttipaketissa meni kaloreita aina per päivä? Entäpä jos kokeilisi rakentaa itse joka päivälle samoilla kaloreilla olevat ateriat....jogurtilla ja muilla kevyillä jutuilla? Saisko tää kannatusta?

Mä itse laihduin Herbalife pirtelöllä kahdeksassa viikossa kymmenen kiloa ja se oli helppoa kuin mikä.Se oli hyvää ja sai syödä myös tavallista ruokaa.Voin suositella:)Ei tarvinnut kärsiä nälkään ja kun jättää vaan nuo pirtelöt pois niin niillä ohjeilla voi jatkaa ihan tavallista syömistä lihomatta.

[QUOTE="pläski";22860679]Paljonko siinä starttipaketissa meni kaloreita aina per päivä? Entäpä jos kokeilisi rakentaa itse joka päivälle samoilla kaloreilla olevat ateriat....jogurtilla ja muilla kevyillä jutuilla? Saisko tää kannatusta?[/QUOTE]

Muistaakseni 550 tai jotain.Se voi olla hyvin vaikeeta noilla kaloreilla koska noissahan on juuri se etu että elimistö saa niistä myös kaikki tarvitsemansa vitamiinit ja hivenaineet myös.Mut niillä kannattaa vaikka korvata lämpimät ateriat ja välipaloina syödä esim.jugurttia,hedelmän,marjoja tai rahkaa

Täällä on nyt kolmas paketti menossa putkeen tosin olen syönyt salaattia lisäksi tai korvannu sillä jonkun annoksen, jos on liikaa tökkinyt. Mun suurin ongelma on annoskoko ja siihen luulen, et auttaa.

Aluksi oli pää kipee ja olo aika surkee, mut sitten se helpotti. Painoa on lähteny sellaset viis kiloo kahen paketin jälkeen. En tiedä paljon rasvaa ja paljon sitten nesteitä. Tarkotus olis kuitenkin polttaa toi rasva eikä lihas.

Tän kuurin jälkeen sitten normaalit laihdutus ruuat ja lisää liikuntaa..

Yhteistyössä