Onko kenelläkään kokemusta nettideittailusta?

• Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
Kepsis
joskus "nuorena" eli viimeksi kun oli sinkku (reilu 6v. sitten) ei yleensä liiemmin kaikkien kanssa tullut vaihdettua kuvia, ja oli kyllä pari kertaa aika järkytys kun mielikuva erosi aika paljon ihmisestä. ne joiden kanssa kuvia vaihdettiin, taisi olla yksi kerta useammasta kun kuva oli ihan jotain muuta kuin henkilö.

"minttu"
Tapasin netissä mukavan oloisen sinkkumiehen, soiteltiin ja kirjoiteltiin ja lopulta tavattiin, oli oikein mukavaa. Yhteyden pitoa jatkui vuoden, sitten mies hiljentyi äkisti ja pian tulikin jo miehen raskaana olevalta vaimolta viesti että mies on kusettanut mua koko ajan monin eri tavoin (eli mm. tuo vaimo&lapsi, lisäksi oli pyörittänyt montaa netissä tapaamaansa naista yhtäaikaa, oli valehdellut itsestään lukemattomia muitakin asioita..). Siihen loppui minun nettideittailu :(

"petetty"
Mulla on myös aika huonoja kokemuksia nettideittailuista :( Oli esim. yksi "kiltti nörtti", joka jujutti aika montaa naista ja pyöritti ihme hommelia ympärillään. Ja ihan paras kun törmäsin sen nykyiseen vaimoon TÄÄLLÄ. No, se ei varmastikaan tiedä miehensä entisistä nettijutuista.

Ja aika moni mies valehteli minkä ehti! Ikänsä, sen onko varattu, menneisyytensä jne.

Tapasin miehen netissä pari vuotta sitte...kyseessä ei ollu mikään deittisivusto tai vastaava, koska mä olen aina ollu hyvin skeptinen kaikkia nettiromansseja kohtaan. No kuitenki, miehen tapasin, vaihettiin jokusia sanoja päivittäin tyyliin säästä ja tavalliset kuulumiset. Yhtäkkiä jutustelu kuitenki sai vakavampia piirteitä, ja eikä siinä lopulta auttanu ku miehen matkustaa 700 kilometriä tänne mun tyä. Nykyään asutaan yhessä, toinen yhteinen lapsi tulossa, kihloihin mentiin edellissyksynä, ja puhetta ollu että josko vuoden isällä naimisiin. HUI :D

"eee"
Itse oon vasta hetken harrastanu, mutta jotkut tutut kauemmin. Oon saanu sen käsityksen, että kannattaa tavata aika nopeasti, jos vain mahdollista (asutaan samassa kaupungissa ym). Musta ainakin on loppujen lopuksi hiukan turha mailailla viikko-/kuukausikaupalla, kun tosiaan livenä se homman toimivuus/toimimattomuus kuitenkin ratkaistaan.
Ja vinkkinä, myös miehet osaavat ottaa itsestään niitä imartelevia kuvia...

kokemusta on
Mä olen treffannut noin 50 miestä netistä, noin 6 vuoden aikana. Joiltain hain seksiä, toisista kaveria, joistain vakavempaakin.

Kannattaa tavata ihminen niin pian kuin mahdollista, jotta vältytään siltä ettei ihminen rakenna omassa päässään vääristynyttä mielikuvaa toisesta. Lisäksi, jos olet pinnallinen, pyydä valokuva (itse pyysin harvoin valokuvaa keneltäkään).

Minä sen sijaan pyysin aina heti ensimmäisien kontaktien jälkeen puhelinnumeron. Siinä näki, oliko mies tosissaan. Ja jatkoimme yleensä jutustelua tuntikausia, jos synkkasi. Jos ei synkannut, oli turha edes lähteä tapaamaan.

Viimeisin nettitreffi makaa tuolla sohvalla ja hoitelee meidän yhteistä lasta. Ollaan oltu 4 v yhdessä ;)

----
Tässä voitte lukea sivukaupalla miesten ajatuksia nettideiteistä ja esim. suomi24-naisten ns. tasokkuudesta. Enjoy :)

http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/489563-nettitreffit.html

Yhteistyössä