Saatteko te kiksit posliinitoosistanne?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Minua ei kyllä yökötä kenenkään karvat ja vähän, tai oikeastaan aika paljonkin naurattaa toisten vouhkaaminen niistä. Siis voi herranduudeli, että "näin uimahallissa taas yhden karvatoosan kun se kyykkyvatkasi siellä. Miten se kehtaa pitää sellaista reuhkaa?!"

"piitu"
sheivaan lähes posliiniksi, vähän jätän, sellaisen viivan tuohon keskelle häpykumpua. kyllä minä saan kiksit posliinista, panettaa enemmän ja miehen muna sekä varsinki suuseksi tuntuu paremmalle posliinina.
ja kaikki miehet joiden kanssa olen ollut ovat sanoneet että pitävät posliinista enemmän kuin karvoista, tai ainakin että enimmät karvat on poistettu.

ja huom mieheni myös poistaa enimmät karvat. ei nyt posliiniksi vedä kuitenkaan.
itsekään en pidä suuseksin antamisesta jos on karvoja hirveästi miehellä, varsinkaan mitään pitkiä, joten en ihmettele ettei kaikki miehetkään pidä karvaisen pimpin nuolemisesta. omalta mieheltä en karvojen poistamista ole joutunut vaatimaan, vaan hänellä oli se tapana jo ennen minuakin :p

Mutta sheivattiinko 20 vuotta sitten?

Olisi niin kiva tietää, miten miehet ennen vanhaan (siis vaikka sota-aikaan) pystyi harrastamaan seksiä karvapimppojen kanssa. Ihme, että ihmiskunta on edes säilyttänyt olemassaolonsa.
en kyllä tiedä oliko se kuinka yleistä 20 vuotta sitten itse kyllä, silloin siis 27 vee, tuli ajeltua enemmän ja vähemmän.
Syy miksi ajelin ja siistin ja ajelen vieläkin, johtuu siitä että olo on jollain tapaa puhtaampi

hmph
Itsekin olen tiiraillut puoliksi salaa uimahallissa ja voisin sanoa, että aika harvassa on ihan oikeat posliinit. Mielestäni aikuisella naisella posliini on kuvottavan näköistä sillä eihän se pimpero ole kuin pikkutytöllä eikä tarvitse ollakaan. Hurjin näky oli noin 50v. nainen, jolla oli posliini ja sisemmät häppärit roikkuvat lihanpunaisina ulompien välistä :p

ei
mulla ainakaan ole mitään hygieniaongelmaa vaikka en sheivaa. Joskus siistin vähän bikinirajaa, mutta en ajele koskaan kaikkea pois. Karvoituksen pesen usein miedolla shampoolla (en siis limakalvoja kuitenkaan) ja taatusti puhdasta tulee.

Itsekin olen tiiraillut puoliksi salaa uimahallissa ja voisin sanoa, että aika harvassa on ihan oikeat posliinit. Mielestäni aikuisella naisella posliini on kuvottavan näköistä sillä eihän se pimpero ole kuin pikkutytöllä eikä tarvitse ollakaan. Hurjin näky oli noin 50v. nainen, jolla oli posliini ja sisemmät häppärit roikkuvat lihanpunaisina ulompien välistä :p
tuskin se ikä vaikutti siihen että sisemmät häppärit roikkui, ne joilla ne roikkuvat ovat roikkuneet nuoresta asti, joillakuilla ei ala roikkua edes liki 5-kymppisenä

Ajelen koska:
- tuntuu likaiselta karvan kanssa
- karvat ovat rumia säärissä, kainaloissa, alapäässä, siis jos ei yhtään siisti edes
- mies irvistäisi, jos sille karvaista toosaa tarjoaisin nenän eteen

Miksei ihmetellä samantien, miksi suuri osa naisista leikkauttaa hiuksensa, ajelee säärensä, kainalonsa jne? Miksi suotta meikata, miksi ostaa uusia vaatteita, kun voisi heittää juuttisäkin niskaan?

Yhteistyössä