Hh, minä sitten ku ei kukaan muu :D DiipaDaapa ketju.. Sanoo asiansa jos sellasta oN!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ja mua ärsyttää niin vietävästi se, että mä en saa täällä valittaa mistään kun olen niin iloinen aina :O enkö mä saa olla koskaan valittaja tai mula ei saa olla huono päivää tai tai tai....

SAAT OLLA! Mä ainakin oon jos haluun... Ainakin tiettynä aikana kuusta.. kiukuttelen tännekkin.. :D
Onko sulla sitten huono päivä tänään? Kerrohan heti ni purnataan yhdessä! :)

:wave:
Mie en oo saanu mitään aikaan tänään. Piti siivota ja ja ja...en tiä minne tää päivä meni.:ashamed:
Aamupäivä möllötettiin, kävin suihkussa, joskus kahen maissa lähettiin kyläilee, saatiin uudet hiukset ja just tultiin kotio.

SAAT OLLA! Mä ainakin oon jos haluun... Ainakin tiettynä aikana kuusta.. kiukuttelen tännekkin.. :D
Onko sulla sitten huono päivä tänään? Kerrohan heti ni purnataan yhdessä! :)

Ei niinkään huono kyllä.....juoksua ollut, ensin vietiin likka poikakaverin luo, sitten haettiin poika isältään ja sitten mut vietiin casalle kaivelemaan pukuja tuonne karnevaaleille...

Mid Length Hair - Short Hair Fashion Hairstyles 2010 Trends

Sain vähän tuontyyliset hiukset mitkä on tos linkissä kolmannessa kuvassa, vähän lyhyemmät vaan. Kerrostettua ja pisimmät hiukset on vähän solisluiden alapuolelle asti.

Maanantaina saisin ilmasen värin, tai jonku monivärivärjäyksen jos menisin miehen siskon opinnäytetyötä varten kuvattavaks. Vissiin joku ennen-jälkeen-homma...mut kamera...huih, ei oo miun kaveri. Vaikka toisaalta kiinnostais, kun en oo varmaan ikinä ollu kampaajalla värjättävänä :D

Oispa ihana, ku munki mies ehtis välillä muksujen kanssa touhuta - se on ollut tän loman ajan niin kiireinen töidensä kanssa, että yhteiset jutut on jääneet aikas vähiin.. No aika aikaa kutakin :whistle:

No, tulee niitä sitten myöhemmin varmasti :) Ja tuo nyt lähinnä kattoo ettei ne nirhi toisiaan :laugh:
Ovat meinaan aika taistelupari kun poika menee toisen leikkeihin ja heittelee palikoita pitkin olohuonetta :laugh:

Sain vähän tuontyyliset hiukset mitkä on tos linkissä kolmannessa kuvassa, vähän lyhyemmät vaan. Kerrostettua ja pisimmät hiukset on vähän solisluiden alapuolelle asti.

Maanantaina saisin ilmasen värin, tai jonku monivärivärjäyksen jos menisin miehen siskon opinnäytetyötä varten kuvattavaks. Vissiin joku ennen-jälkeen-homma...mut kamera...huih, ei oo miun kaveri. Vaikka toisaalta kiinnostais, kun en oo varmaan ikinä ollu kampaajalla värjättävänä :D

Kiva malli :)

Hienot! :) Ja sinne värjäykseen vaan! Se on kivaa :D

Yhteistyössä